Voorbeeldje:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:46 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon lezen. We zijn al veel verder dan dit te kwalificeren als demonstraties en rellen. En ik mis de politiek-ideoligische labeltjes die de MSM in andere gevallen heel snel aanvoert.
Klopt feitelijk gewoon. Opinies kun vervolgens zelf vormen.quote:De wijk, waar onder andere het linkse autonomen centrum Rota Flora is gevestigd, is al urenlang toneel van confrontaties tussen de politie en anti-G20-demonstranten. Die hebben in de straten barricades opgeworpen en in brand gestoken. Vermomde demonstranten lopen met ijzeren staven en catapults rond. De politie gebruikt waterkanonnen om de groepen relschoppers uiteen te drijven.
quote:Ben je getriggerd? Lol
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:48 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Nogmaals de strekking van mijn bericht gaat niet over het wel of niet berichten door MSM.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou wat jank je dan? Ik vind het wel okay als nieuwsmedia nieuws feitelijk brengen en het aan de lezer zelf overlaten om daar een mening over te vormen. Het is de taak van de nieuwsmedia om feitelijk nieuws te brengen en niet om lezers te vertellen wat hun mening erover moet zijn. Daar zijn opiniebladen/media als Elsevier en Joop beter in. Verwacht in de de MSM/nieuwsmedia vooral veel feiten en op de opiniepagina's wat meningen. Daar is niets mis mee. Een mening kan ik zelf wel vormen.
Ik vind MSM heel terughoudend in de berichtgeving , terwijl ze in andere gevallen niet schromen om meteen politiek ideologische labeltjes aan te voeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
[..]
Klopt feitelijk gewoon. Opinies kun vervolgens zelf vormen.
[..]
quote:
Lolquote:Triggered
1.) *popular and well known definition* triggered is when someone gets offended or gets their feelings hurt, often used in memes to describe feminist, or people with strong victimization. (the use of this word through social media is generally ableist.)
2.) *actaul definition of triggered* trigger is something that sets off a memory tape or flashback transporting the person back to the event of her/his original trauma.
trauma in the form of flashbacks or overwhelming feelings of sadness, anxiety, or panic. The brain forms a connection between a trigger and the feelings with which it is associated, and some triggers are quite innocuous. For example, a person who smelled incense while being raped might have a panic attack when he or she smells incense in a store. Triggers are very personal, and generally people with severe PTSD or/and anxiety can be triggered by everyday things.
1.) lol this 'feminazi' is sooo triggered cus I told her to make me a sandwich!! Lol??
2.) *man who fought in the Iraq war comes back on 4th of July*
"Glad to be home."
*fireworks goes off and the man suddenly has a panic attack, cannot breath and is suffocating on the floor*
*in the hospital*
"Sir, it is apparent that the due to very traumatic events you experienced in the war, you have severe PTSD. And we believed that fireworks triggered you to have a panic attack. I'm sorry sir."
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:55 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Ik vind MSM heel terughoudend in de berichtgeving , terwijl ze in andere gevallen niet schromen om meteen politiek ideologische labeltjes aan te voeren.
Dus dat is mijn mening waar ik over 'jank'.
Nou moesten wij onze weerleggingen onderbouwen van jou. Misschien moet je eens het goede voorbeeld geven en jouw beweringen onderbouwen in plaat van lui te doen met kretologie. Het is hier geen instagram he.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:43 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Weerleg het dan met argumenten/voorbeelden/verifieerbare getuigenverklaringen in plaats van lui te doen met kretologie!
Dit is een discussieforum. Het is geen insta.
Lol
https://www.google.nl/sea(...)n+hamburg&aqs=chrome..69i57j0l2.4011j0j4&sourceid=chromequote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Nou moesten wij onze weerleggingen onderbouwen van jou. Misschien moet je eens het goede voorbeeld geven en jouw beweringen onderbouwen in plaat van lui te doen met kretologie. Het is hier geen instagram he.
En nu? Wat is de conclusie? Moet ik maar gaan googelen? Kom op zeg, iets beter je best doen mag wel hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:06 schreef skcollubs het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)n+hamburg&aqs=chrome..69i57j0l2.4011j0j4&sourceid=chrome
Artikel is van NOSquote:Woede
De demonstranten willen hun woede uiten over globalisering en sociale ongelijkheid. Op de agenda van de G20-top staan onder meer gesprekken over wereldhandel, klimaatverandering en de aanpak van terrorisme.
Artikel is van de NOSquote:In Berlijn lopen ongeveer 650 mensen mee met een demonstratie van de Identitaire Beweging. Er zijn zo'n 1500 linkse tegendemonstranten op de been. De Identitairen worden ook wel nazi-hipsters of nazi's 2.0 genoemd.
Wij ? - Onze ?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Nou moesten wij onze weerleggingen onderbouwen van jou. Misschien moet je eens het goede voorbeeld geven en jouw beweringen onderbouwen in plaat van lui te doen met kretologie. Het is hier geen instagram he.
Dit is typerend voor linkse snowflakes. Die houden van tribalisme onder het mom van diversiteit.quote:
Die dachten dat ze loopgraven ingingen ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Voor diegenen die het gister gemist hebben:
[ afbeelding ]
Jazeker, men heeft levens van winkeliers verwoest, een deel van Hamburg volledig vernield en een gratis douche gekregen.quote:
Precies. Dat is wel naar opstaan nu dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jazeker, men heeft levens van winkeliers verwoest, een deel van Hamburg volledig vernield en een gratis douche gekregen.
Tientallen auto's in vlammen opgegaan van geen enkele G20 lid, maar wel van doodgewone middenklasse gezinnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Precies. Dat is wel naar opstaan nu dan.
Het is zo debiel dat het woord "triest" de lading niet dekt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:05 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Tientallen auto's in vlammen opgegaan van geen enkele G20 lid, maar wel van doodgewone middenklasse gezinnen.
Gewoonweg schandelijk.
Kansloos?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is zo debiel dat het woord "triest" de lading niet dekt.
Klopt. Daarom vind ik het onthutsend te zien dat er in de MSM geen oprechte verontwaardiging hierover is.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is zo debiel dat het woord "triest" de lading niet dekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |