SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar blijft het leger, de koerden, de turken, extreem rechte lieden
Ik wil actie zien ffsA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
En een moslim met een lage suikerspiegel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
Ik wil actie zien ffs![]()
He dat is weer een andere van ruptlyquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Geef deze 2 mannen even de leiding in Duitsland en het is binnen een uurtje opgelost..
I´m back.![]()
Ik zie op reuters nu ook Turkies en mensen die lopen te genieten met een biertje.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Met de komst van al dat volk zal de gemeente toch wel dixi wc's geplaatst hebben? Ik zou zeggen gebruik dat.quote:![]()
![]()
Iets met een wet dat het leger niet ingezet mag worden tegen burgers of zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
Ik wil actie zien ffsMake my day!![]()
Zo kan je alle groepen die ooit geweld hebben gepleegd met elkaar vergelijken inderdaad. Als Tinky Winky en Laa-Laa de stofzuiger morgen een schop geven dan zijn ze ook net nazi's.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Ik had het over het feit dat agressie en vernielzucht bij beide groepen ongeacht ideologie steevast aanwezig is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 22:36:57 ]![]()
De avond is nog jong.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:36 schreef hollandia02 het volgende:
Ik zie op reuters nu ook Turkies en mensen die lopen te genieten met een biertje.![]()
![]()
Kom dan met de oranje revolutie op de proppen, is beter vergelijkbaar dan de Hitler jugend.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Ik had het over het feit dat agressie en vernielzucht bij beide groepen ongeacht ideologie steevast aanwezig is.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Wie is die tweede man?quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Dipsy gedraagt zich anders behoorlijk verdacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zo kan je alle groepen die ooit geweld hebben gepleegd met elkaar vergelijken inderdaad. Als Tinky Winky en Laa-Laa de stofzuiger morgen een schop geven dan zijn ze ook net nazi's.![]()
Dit gaat een aardige rekening worden voor Merkel.
Maar ach, als de toastjes met kaviaar maar lekker smaakten, of niet dan?![]()
Volgens mij is het grootste gedeelte van de 'demonstranten' veranderd in asielzoekers nu het donker begint te worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: