Lekker in de pit staan bij grindcore is ook gezond voor lijf en leden, maar na een half uur trokken mijn vrienden mij eruit omdat ik eruit zag alsof ik een instorting zou krijgen.quote:
En in de uitwerking op personen maakt dat dus nul komma nul verschil.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, bescherming van het (superieure) volk stond op nummer één. Twee was hen een rijk geven, die gefundeerd zou zijn op een bep. moraal, waarvan hiërarchische structuur en orde twee belangrijke zijn. Wat antifa hier doet; is wat het doel is.
En dat vervangt dan het leger in het binnenland...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:27 schreef hottentot het volgende:
O.k. de foto is al van even geleden, maar wat is dit voor kneuzerij, kunnen die lui niet meer over een laag hekje klimmen.
[ afbeelding ]
Dat kan ik me voorstellen. God. Grindcore.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lekker in de pit staan bij grindcore is ook gezond voor lijf en leden, maar na een half uur trokken mijn vrienden mij eruit omdat ik eruit zag alsof ik een instorting zou krijgen.
Gezien de huidige aantallen zal het mij verbazen als er vannacht niet een dode valt, aan welke kant dat is nog de twijfel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:29 schreef Physsic het volgende:
Denk iemand dat er nog een dode gaat vallen vandaag of morgen?
Ruptly .... ze staan bijna op dezelfde plek. Je hebt het kleine vuur waar de brommer op ging en het grote vuur verderop.quote:
Leuk, daar gaat je auto waar je jaren voor gespaard hebt.... in de hens gestoken door een vieze smerige tokkie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Her en der wat scherpschutters op de daken plaatsen.
Mensen verenigen in een ideaal schept macht, Hitler had macht.quote:
Iets met NSB of zo denk ik.quote:
Ja denk het wel. Dan word de politie helemaal boos. Dan maken ze een uitzondering voor leger.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:29 schreef Physsic het volgende:
Denk iemand dat er nog een dode gaat vallen vandaag of morgen?
Reuters heeft wel betere beeldkwaliteit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ruptly .... ze staan bijna op dezelfde plek. Je hebt het kleine vuur waar de brommer op ging en het grote vuur verderop.
Daar had ik het niet over. Ik had het over het feit dat agressie en vernielzucht bij beide groepen ongeacht ideologie steevast aanwezig is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Mensen verenigen in een ideaal schept macht, Hitler had macht.
Dit is in geen manier te vergelijken want dit zijn gewoon anarchistische groepen die losgaan.
Weet ik, heb ze allebei draaien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Reuters heeft wel betere beeldkwaliteit.
Maar sin langzamer omdat dat via een player is en niet via youtube.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Reuters heeft wel betere beeldkwaliteit.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk, daar gaat je auto waar je jaren voor gespaard hebt.... in de hens gestoken door een vieze smerige tokkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |