Of in China daar heeft de politie aan 1 nekschot voldoende om orde op zaken te stellenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:01 schreef agter het volgende:
[..]
Nou ja, dat niemand meer een G20 wil organiseren. Mss volgende keer in Saoudi Arabië of zo.

Ik mag hun site niet lezen met adblock aan. Wat staat er in de artikelen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Jetzt regiert der
Schwarze Mob!
In Hamburg versagt der Staat
BILD

Duitse regering heeft gefaald en de rechtstaat is verloren in een deel van hamburgquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:03 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik mag hun site niet lezen met adblock aan. Wat staat er in de artikelen?

Zei ik net ook al.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:04 schreef Infection het volgende:
Wat als dit door extreemrechts gedaan was? Volgens mij hadden we dan nu het leger met scherp zien schieten...

Damn. Begint aardig uit de klauwen te lopen zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Duitse regering heeft gefaald, en de rechtstaat is verloren in een deel van hamburg

Waarom denk je dat? Heeft het leger al eens met scherp op extreemrechtste rellers geschoten?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:04 schreef Infection het volgende:
Wat als dit door extreemrechts gedaan was? Volgens mij hadden we dan nu het leger met scherp zien schieten...

Kweet niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:04 schreef Infection het volgende:

Het is een idioot onhaalbaar streven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat is er mis met internationale solidariteit

Of Hooligans. Dan schieten ze je meteen dood.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:04 schreef Infection het volgende:

Vuur is mooi midden op de weg, verkeer kan er links en rechts langs, niet te hoog, geen gevaar voor nog meer schade. Geeft de relschoppers iets te doen, namelijk dingen verbranden die ze anders zouden kunnen gooien of als stormram kunnen gebruiken. Gloeiend heet verkeersbord pak je niet meer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:03 schreef hollandia02 het volgende:
Ik ben al de hele tijd naar een kampvuur aan het kijken en politie die niks doet

Nee, maar extreemrechts heeft naar mijn weten zo goed als nooit 'protesten" van dit kaliber. En gezien de kritiek die er op extreemrechts is vergeleken met links, zal dus een dergelijk protest een stuk strenger aangepakt worden. Hoe achterlijk het ook is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Heeft het leger al eens met scherp op extreemrechtste rellers geschoten?

Te weinig mankrachtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:07 schreef Jopie78 het volgende:
Waarom staan ze te kijken hoe het interieur van de hele binnenstad wordt verbouwd?

Nog zo een Calimeroquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Of Hooligans. Dan schieten ze je meteen dood.

Klopt, in 1999 met rellen op de Coolsingel werd er op iemand met een camera geschotenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Of Hooligans. Dan schieten ze je meteen dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |