Ja, okee, maar Griekenland, volgens mij onlangs nog, is ook altijd heel wat geweest en veel erger dan wat ik tot nu toe bij die watjes in Hamburg heb gezien. En die Grieken hebben ook nog een een punt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maidan natuurlijk. Je weet wel, die betogers die door onze politici aangemoedigd werden...

Die is druk met een column voor Joop.nl schrijven, over hoe een geslaagde actie dit 'protest' wel niet is.quote:

Nee echt , op reuters, staart in der haar en die lange ernaast.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Die is druk met een column voor Joop.nl schrijven, over hoe een geslaagde actie dit 'protest' wel niet is.

Gaan nul komma nul bereiken, is een farce dit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hebben nog geen kut bereikt met deze debiele acties.

Zouden ze daar nog mooie asbestplaten hebben?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat ze het brandende plastic maar goed diep mogen inhaleren.

Wel half Hamburg geslooptquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Een complot ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaan nul komma nul bereiken, is een farce dit.

Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vroeg me even serieus af of dit niet een trolletje was van Ryan.

Haha, dat zal wel lukken met die container die ze er op hebben gegooid.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat ze het brandende plastic maar goed diep mogen inhaleren.

Putin: Is dat je dochter? Mag ik haar mee op date nemen?quote:

The common name "leopard" /ˈlɛ.pərd/[10] is a Greek compound of λέων leōn ("lion") and πάρδος pardos ("male panther"). The name reflects the fact that in antiquity, a leopard was believed to be a hybrid of a lion and a panther. The Greek word is related to Sanskrit पृदाकु pṛdāku ("snake", "tiger" or "panther"), and probably derives from a Mediterranean language, such as Egyptian.[11][12] The name was first used in the 13th century.[10] Other vernacular names for the leopard include graupanther, panther and several regional names such as tendwa in India.[13] The term "black panther" refers to leopards with melanistic genes.[14]quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mooie beesten, interessante etymologie wrs.

Die Heek hooligan on tour!! Laat je tattoo zien!! Don't fuck with us!! Omerta he!!! Where are you from!!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

lol zal er niet zo gek veel naast zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Putin: Is dat je dochter? Mag ik haar mee op date nemen?
Trump: Mocht je willen.
Putin: GNIFFEL

Volgens mij ziet de dochter van Poetin er ook niet verkeerd uit hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Putin: Is dat je dochter? Mag ik haar mee op date nemen?
Trump: Mocht je willen.
Putin: GNIFFEL

Nou verschillende kruispunten zijn heringericht, bouwplaatsen zijn opgeruimd, nutteloze verkeersborden verwijderd...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |