Ik zit aan de Mythos, iets anders hebben ze blijkbaar niet op Rhodos.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:03 schreef Bugno het volgende:
[..]![]()
Ik heb een heerlijke weizen van Gulpener.
Ja, ik heb ook liever een Duitse, maar dat hadden ze niet
Oh, hij doet het weer. Knalde er bij mij net uit. Thanks.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Deze is nu even interessanter: https://www.pscp.tv/w/1zqKVAjQBvZxB
Ended 31 minutes agoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
ACTIE: https://www.pscp.tv/w/1zqKVAjQBvZxB
De goede leef tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik drink bier en kijk de streams. Multi-tasking.
Op kreta hadden ze ook veel alfa en amstelquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zit aan de Mythos, iets anders hebben ze blijkbaar niet op Rhodos.![]()
Antifa is een gedrocht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:05 schreef Murdera het volgende:
Er zijn mensen die een hoop shit van antifa nog steeds goed proberen te praten, maar 1 ding zullen zelfs de meest regressieven niet recht kunnen lullen. Zoveel vuur, en niemand van die debieltjes heeft marshmallows bij zich.
Binnen een anarchie kunnen er diverse mini-maatschappijen ontstaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
En als ze hun zin krijgen, wat dan?
"Mooi, de anarchie is gelukt..."
- "En nu...???"
"Uhm.... iets eten?"
- "Kan niet, de bakker heeft z'n eigen autonome republiek gesticht."
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
- "Kan niet, de bakker heeft z'n eigen autonome republiek gesticht."
Ooohhquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
zelfs geen worstjes op stokjes, of van die deegbolletjes met suiker
En werd ook door de Powers that Be, The Matrix, hardhandig neergeslagen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:52 schreef summer2bird het volgende:
Ik mis de wall street occupy. Dat was tenminste fatsoenlijk demonstreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |