De hipsters zullen straks allemaal wel een nieuwe ipad rijker zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:21 schreef Bensel het volgende:
nou, we hebben de heilige drieeenheid van het rellen nu gehad: geweld, brandstichting en nu ook plunderingen.
Ditquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit bevestigt dat het gros wat daar rondloopt nog geen dag in het leven echt gewerkt heeft... iemand die weet wat werken is en trots is op wat hij heeft opgebouwd zou nooit iemands winkel vernielen.
maar ondertussen wel heel antikapitalistisch, want gratiesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De hipsters zullen straks allemaal wel een nieuwe ipad rijker zijn.
Zet het leger maar in ja. Die oververmoeide ME'ers gaan dit tuig niet in de hand houden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:08 schreef Bensel het volgende:
weinig activiteit van de ME, aflossing, vermoeid? vinden het wel best? Wachten op leger versterking?
Oke als jij het zegtquote:
Jij zou de Tweede Wereldoorlog en Holocaust niet vormen van vernielzucht en agressie noemen?quote:
Klopt je ziet nergens agenten meer, misschien gaan ze toch die nuke inzetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:23 schreef Bensel het volgende:
maar politie heeft zich nu teruggetrokken ofzo? Geen charge meer gezien afgelopen uur
Deze mensen hebben geen idealen, denken alleen aan zichzelfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Word hier toch wel pisnijdig van... Onder het mom van hoge idealen plunderen en vernielen...
Welke streamquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Flinke groep voor Rewe City, ook een supermarkt, zullen wel honger hebben.
Ik hoop dat ze de bezooka nog aan het zoeken zijn...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:23 schreef Bensel het volgende:
maar politie heeft zich nu teruggetrokken ofzo? Geen charge meer gezien afgelopen uur
Welk hogere goed? Chaos?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor... beide gedreven door vernielzucht en agressie voor 'het hogere goed'
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij zou de Tweede Wereldoorlog en Holocaust niet vormen van vernielzucht en agressie noemen?
Oke.
Antifa? Anarchie.quote:
Wat denk jij.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En maandag zeker weer Anne Frank bij Pauw, vertellen over de agressieve politie en hoe vreedzaam hun protest was.
Scheel kijkend...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En maandag zeker weer Anne Frank bij Pauw, vertellen over de agressieve politie en hoe vreedzaam hun protest was.
Ja, maar dat deden de nazi's dus niet. Destructie was voor hen een middel, niet het doel. Dat ligt bij dit tuig wel anders denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Word hier toch wel pisnijdig van... Onder het mom van hoge idealen plunderen en vernielen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |