Nouja, de Chef Voetbal schijnt bijvoorbeeld ook een uitmuntend voetbalkenner te zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze Ferry moest dus in het verleden diverse wielerkoersen regisseren voor de NOS? Wat een verrassing dat ie er geen kloten van snapt.
Ik post in VBL en heb ook geen enkel verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Aanschuiven bij een wielerprogramma en dan doodleuk zeggen dat je er geen verstand van hebt
Waarom die aanhalingstekens eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:19 schreef franklop het volgende:
"Ik heb er geen verstand van"
Pleur dan op
Klopt. Maar wie welquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik post in VBL en heb ook geen enkel verstand van voetbal.
Zo bont maakte zelfs die tennisser bij VI Oranje het niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Aanschuiven bij een wielerprogramma en dan doodleuk zeggen dat je er geen verstand van hebt
Die keek überhaupt nietquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo bont maakte zelfs die tennisser bij VI Oranje het zelfs niet.
Valt best mee. Als Victor de la Parte ineens ritten gaat winnen sta ik niet juichend op de bank. Om maar eens wat te noemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel gewoon de waarheid. Ik vind het selectieve verontwaardiging.
Ik heb geen zin om voor de 553e keer doping te roepen. Doe ik ook niet als Froome weer losgaat op de koffiemolen dit jaar, heb ik me voorgenomen, dus dan ga ik dit ook niet doen bij Kalme Jan.
Volgens mij zit er in die voorbeelden wel iets wat er vandaag niet in zat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:20 schreef franklop het volgende:
Gesink kan juist uitstekend finales rijden
Quebec
Montreal
Emilia
Vuelta rit
Om maar als voorbeeld te nemen.
Als Grmay Froome er morgen op zou leggen, wat dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt best mee. Als Victor de la Parte ineens ritten gaat winnen sta ik niet juichend op de bank. Om maar eens wat te noemen.
dan juichen we allemaalquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Grmay Froome er morgen op zou leggen, wat dan?
Filemon zelf ook.quote:
Dan zou ik wel 25 keer klaarkomen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ethiopiers hebben vaak een beter eindschot dan Kenianen, dus niets aan de hand.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja klopt misschien (heb niet alles gezien ook vandaag), maar dat Gesink geen finales kan rijden is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in die voorbeelden wel iets wat er vandaag niet in zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |