SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 07-07-2017 18:54:42 ]![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:44 schreef Stupidisco het volgende:
Schan-da-lig!!!Ook alleen maar omdat ze neptieten hebben. Met hun eigen slappe borstjes hadden ze dit nooit gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, een Kinderladen is een klein zelfstandig kinderdagverblijf, max een 20 kinderen die onder eigen beheer staan.quote:vrijdag 7 juli 2017 17:39 schreef Ryan3 het volgende:[/b] [..] Een "Laden" is een winkel hè. Kinderwinkel dus. Ik ken mijn woordjes nog uit Wort und Schatz.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Waarom doen ze dit soort meetings niet gewoon op een cruiseschip, is toch veel goedkoper voor iedereen en makkelijker te beveiligen![]()
Is vlakbij de hoerenbuurtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze neptieten hebben. Met hun eigen slappe borstjes hadden ze dit nooit gedaan.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Autoriteiten slaan alarm over ‘oorlogsgebied’ HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Molotovcocktails en ijzeren staven, dat is geen rellen meer dat is gewoon poging tot doodslag. Waarom behandelen ze die relschoppers niet zoals voetbalhooligans, gewoon charges uitvoeren en flink erop in slaan en zoveel mogelijk man oppakken. Ik heb het gevoel dat de reden waarom dit zo escaleert is omdat de politie te soft reageert, ik houd mijn hart vast voor vanavond.![]()
En die hebben het over hoogladen, parolen en aderlating? Een linkse kinderdagverblijfleidster die vanuit Hamburg constateert dat er in de Nederlandse media veel over haar te doen is, terwijl dat vooral een GS/Fok circle jerk is?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof er geen Nederlanders in Hamburg wonenWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
The Love Boat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:50 schreef Blik het volgende:
Waarom doen ze dit soort meetings niet gewoon op een cruiseschip, is toch veel goedkoper voor iedereen en makkelijker te beveiligenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Heeft Jesse al iemand geraakt met zijn stenen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is die ook naar de rel gegaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Jesse al iemand geraakt met zijn stenen ?
#voorbeeldfunctie
Twiddel![]()
Die zit in zijn eikeltjes pyjama achter zijn bureau in zijn commando slaapkamer te genieten denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Jesse al iemand geraakt met zijn stenen ?De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Hoogladen lijkt me typisch een taalfout die iemand maakt die al een tijdje in Dld woont. Het gebruik van parolen en aderlating bewijst al helemaal niets.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En die hebben het over hoogladen, parolen en aderlating? Een linkse kinderdagverblijfleidster die vanuit Hamburg constateert dat er in de Nederlandse media veel over haar te doen is, terwijl dat vooral een GS/Fok circle jerk is?
En we hebben al onomstotelijk vastgesteld 'kinderladen' dat het geen vertaalprogramma betrof.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
O, zo heb ik ze nog niet bekeken. Ben niet zo van mannen in uniform.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
De mannelijke polizei staat wel lekker in zijn broekViel me gisteren al op.
![]()
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Heeft iemand werkende streams voor in de OP?Carpe Libertatem![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Autoriteiten slaan alarm over ‘oorlogsgebied’ HamburgPepperspray in die waterkanonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Molotovcocktails en ijzeren staven, dat is geen rellen meer dat is gewoon poging tot doodslag. Waarom behandelen ze die relschoppers niet zoals voetbalhooligans, gewoon charges uitvoeren en flink erop in slaan en zoveel mogelijk man oppakken. Ik heb het gevoel dat de reden waarom dit zo escaleert is omdat de politie te soft reageert, ik houd mijn hart vast voor vanavond.![]()
Er staan ook vrouwen tussen. Te herkennen aan hun klein postuur en het paniekerig om zich heen kijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:00 schreef FYazz het volgende:
[..]
O, zo heb ik ze nog niet bekeken. Ben niet zo van mannen in uniform.Oh, en ze hebben geen knuppel in de hand. Zeker bang om ze te gebruiken.
![]()
![]()
In principe is hoogladen zelfs correcter dan uploaden - wat gewoon Engels is - ik gebruik het ook geregeld.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoogladen lijkt me typisch een taalfout die iemand maakt die al een tijdje in Dld woont. Het gebruik van parolen en aderlating bewijst al helemaal niets.
En we hebben al onomstotelijk vastgesteld 'kinderladen' dat het geen vertaalprogramma betrof.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Waren er 3 in de OP wat niet meer werkte, heb 2 nieuwe toegevoegd en de oude verwijderd. Bedankt voor deze.quote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: