Als je wakker wordt en direct: 'no hommo' zegt dan niet inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik droom wel vaak over piemels, maar dat zegt toch niets?
Neuh das volkomen straightquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik droom wel vaak over piemels, maar dat zegt toch niets?
Rif Antifanen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor apen joh?alleen maar sschreeuwen en schelden met hun maskertjes
Mooie vent die engelsman
en dan moet ik spoilerenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nooit een banaan zonder schil in je anus gedrukt, uitgepoept en opgegeten?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt er van af hoe vers de banaan is
dit is wel een goede tipquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je wakker wordt en direct: 'no hommo' zegt dan niet inderdaad
Zeg prof, waar is die quote in je sig gebleven?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Coolblue ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat heeft de centrale verdediging hier nou weer mee te maken?
YOU ARE RACIST YOU ARE RACIST!!!quote:
Weeniequote:
zou graag jouw topje van je ijsberg verkennenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zit bomvol goede tips vriend. Je hebt nog niet eens het topje van de ijsberg gezien hier
Ohquote:
Mijn topje behoort toe aan een anderquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou graag jouw topje van je ijsberg verkennen
kunnen toch stiekem doenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn topje behoort toe aan een ander
Inteelt hersentjes, moet je niet teveel van verwachten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
YOU ARE RACIST YOU ARE RACIST!!!komen ze nou met nooit wat nieuws... stelletje tumors
verschwundenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg prof, waar is die quote in je sig gebleven?
je kan toch best je topje even uit doenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn topje behoort toe aan een ander
echt hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
je kan toch best je topje even uit doen
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm, vond dat van jou ook écht niet kunnen
Heb al een kromme hoef bij voorbaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oh![]()
Heb je die filmpjes wel eens van ze gezien op youtube betreffende de functies die ze daar uitvoeren? Zou je voor de gein eens naar moeten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |