Als ik het goed heb begrepen vochten we in de steentijd al op die manier onze geschillen uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:19 schreef summer2bird het volgende:
Dan ben je ook ziek in je hoofd. Wanneer je tot het besluit komt om een baksteen te gooien.
Demonstraties? waar? ik zie alleen maar rellen, slopen om het slopen en het aantal gewonde agenten toenemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:21 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je ziet maar een deel van die demonstraties. Dat is dan het nieuws. En waarom moet ik schuiven voor een deel relschoppers. Dan zou je ook geen voetbal meer kunnen gaan kijken.
Die moest ik ff opzoeken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze normaal konden nadenken, waren het geen antifa's geweest.
Dit is niet veel anders dan na een risico voetbalwedstrijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Demonstraties? waar? ik zie alleen maar rellen, slopen om het slopen en het aantal gewonde agenten toenemen.
Is dat jou definitie van demonstratie?
Ohh, dus dan is het goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit is niet veel anders dan na een risico voetbalwedstrijd.
Ik bedoelde niet dat dit goed is hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:25 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ohh, dus dan is het goed.
Ga maar door.
Je bent er live bij? Ze hebben er schijnbaar belang bij om alleen rellen te laten zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Demonstraties? waar? ik zie alleen maar rellen, slopen om het slopen en het aantal gewonde agenten toenemen.
Is dat jou definitie van demonstratie?
Sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat dit goed is he
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat dit goed is he
Alleen dat er na zo'n wedstrijd rellen zijn en hier nu ook.
Ik ben ook tegen het doorgeschoten kapitalisme, als ik hier bij was geweest had ik na gisteravond al weer huiswaarts gegaan, hier wil ik mij niet mee identificeren.quote:
Dit vergelijken met een voetbalwedstrijd getuigt wel van armoede van geest.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je kan dit moeilijk een vredig protest noemen
Ik zie wel overeenkomsten. Het zingen, gooien met bakstenen, ME, drank.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit vergelijken met een voetbalwedstrijd getuigt wel van armoede van geest.
Ik bedoel juist dat dit veel verder gaat dan een risicowedstrijd voetbal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je kan dit moeilijk een vredig protest noemen
Bij Twente - Groningen zijn er toch ook regelmatig meer dan 120 agenten gewondquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit vergelijken met een voetbalwedstrijd getuigt wel van armoede van geest.
twitter:20committee twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 13:36:505/ Situation is so serious that Berlin has secretly ordered military units (incl armor) to Hamburg in case things get totally out of hand. reageer retweet
Omdat ME = mobiele eenheid.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:28 schreef Perox het volgende:
Doen die wouten soms een wandeltocht of zo? Ik snap niks van dat bewegen steeds?
Ik word misschien oud, maar normaal sluit je alles af waar de demonstranten niet mogen komen en dan "stand your ground" enzo? Nu zie ik een groepje ME-ers steeds van hot naar her rennen. Maar warum?
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat dit veel verder gaat dan een risicowedstrijd voetbal.
Ik heb zo'n idee dat de ME iedereen uit elkaar wilt drijven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:28 schreef Perox het volgende:
Doen die wouten soms een wandeltocht of zo? Ik snap niks van dat bewegen steeds?
Ik word misschien oud, maar normaal sluit je alles af waar de demonstranten niet mogen komen en dan "stand your ground" enzo? Nu zie ik een groepje ME-ers steeds van hot naar her rennen. Maar warum?
Ik ben in het verleden bij veel demonstraties geweest. En ook daar was altijd een klein deel dat molest pleegde. En dat was dan ook het grootste nieuws. Als er geen rellen uitbreken zoals ik in Eindhoven was bij een demonstratie is er helemaal geen aandacht door de media. Of het is een kleine minuut op het nieuws.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen het doorgeschoten kapitalisme, als ik hier bij was geweest had ik na gisteravond al weer huiswaarts gegaan, hier wil ik mij niet mee identificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |