Goeie post wel, dat moet ik je dan ook weer nageven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij autisme? Ben je gediagnosticeerd? Ga je naar de pyschoeducatie? Want bij die laatste leggen ze uit dat de informatie verwerking zwart wit is, maar als je alle hulp weigert zul je ook niet komen te weten wat dat autisme nou echt betekent.
Dus wat Moira zegt: of ik alles so serieus neem? Helaas wel, maar dat is niet op internet zo. Dat is meer een probleem op de werkplek, als er grapjes gemaakt worden die ik serieus neem.
Of dat ik aan de kassa kom en die kassajuffrouw vraagt: is alles in orde? Dat is een standaard vraag, maar ik ga er serieus antwoord opgeven terwijl de rest hooguit een ja geeft.
En dit snap ik dus niet. Je weet dus kennelijk wel dat het een standaardvraag is die uit beleefdheid wordt gesteld, dus waarom ga je er dan alsnog helemaal op in?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
Of dat ik aan de kassa kom en die kassajuffrouw vraagt: is alles in orde? Dat is een standaard vraag, maar ik ga er serieus antwoord opgeven terwijl de rest hooguit een ja geeft.
Oh, ik dacht dat het tegen Moira wasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met in de ene hoek Diqiu Long @1m90 en 58 kg en in de andere hoek Braddie @1m73 en 128 kg
ja nee beter gwn hierquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
Moira sluit deze SC ook, gaan we hierna rellen in WEB FB.
cuntquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
tegen mij is altijd beetje saai, gebeurt zo weinig
Dan ben ik zo weer weg, ouwe ramptoerist die ik benquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
tegen mij is altijd beetje saai, gebeurt zo weinig
ja ging tegen braddie maar dies alweer afgetaaidquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ben ik zo weer weg, ouwe ramptoerist die ik ben
Het mes snijdt van twee kanten hè: toen ik eerst bij die pyschoeducatie kwam, had ik van zoiets wat moet ik daar?!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goeie post wel, dat moet ik je dan ook weer nageven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |