De demonstranten protesteren tegen sociaal onrecht en globalisme.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is deze hele discussie tussen iemand in de WW en mensen die het beter weten zonder ooit in de WW te hebben gezeten eigenlijk ontstaan uit een reltopic
Maar je zit wel in de ww. Wil je je graag dommer voordoen hier dan je bent?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen. Ik had 4 baantjes, nu nog 3.
Ik heb een genetische afwijking die leerproblemen veroorzaakt. Lager IQ en concentratieproblemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je zit wel in de ww. Wil je je graag dommer voordoen hier dan je bent?
Mooi dat je toe kan geven dat daar het probleem dan vooral zit. Neemt niet weg dat je gewoon een artikel + bron kan plaatsen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb een genetische afwijking die leerproblemen veroorzaakt. Lager IQ en concentratieproblemen.
Dat ik 's morgens mijn bed nog uit kom.
We kunnen 1 ding wel stellen. Ze creëren wel veel werkgelegenheid. Van schoonmakers tot politie tot glaszetters tot journalisten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
De demonstranten protesteren tegen sociaal onrecht en globalisme.
Het is mijn OP niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mooi dat je toe kan geven dat daar het probleem dan vooral zit. Neemt niet weg dat je gewoon een artikel + bron kan plaatsen.
WW is klote man. Ga in elk geval leuke dingen doen af en toe. En solliciteer meer dan dat het UWV zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit in de WW nu. En ik vind het hilarisch.
Enige kutte is die 20 vakantiedagen per jaar.
Maar als er per vacature 20+ kandidaten zijn, dan zullen er altijd 19 afvallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, ik ben toch in genoeg organisaties geweest waar het criteria om aangenomen te worden was "kwijlt niet uit de mondhoeken".
Link?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:39 schreef Seam het volgende:
Heerlijk kunnen lachen om het dagboek van Anne Fleur, alsof het een parodie is geschreven door de speld
Staat in de OPquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Staat in de OP
https://joop.vara.nl/opinies/g20-dagboek
Je weet dat het debiel is als zelfs mensen op Joop het net meer met je eens zijn.
Wat is een Linke politicus?quote:Met behulp van een Linke politicus hebben we onderhandeld dat we samen konden komen met een andere vinger.
Wel grappig om mee te lezen met de fantasie van een mentaal gestoord persoon.quote:Mensen hangen uit de ramen en steken duimen op. Bij een verpleeghuis stonden alle verplegers aan de ramen om hun solidariteit te laten zien.
De OP is van mij, volgens mij is dit al Deel 4 maar er worden geen "delen" toegevoegd, klagen daarover kan bij Danny. Er hebben al heel wat mensen gereageerd, jij bent de eerste die valt over de OP. Kappen met azijn zeiken dus en gewoon reageren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien dat je dan tijd hebt om een topic normaal te starten.
Je kan gewoon een topic doorstarten. Dan weten mensen waar het over gaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De OP is van mij, volgens mij is dit al Deel 4 maar er worden geen "delen" toegevoegd. Er hebben al heel wat mensen gereageerd, jij bent de eerste die valt over de OP. Kappen met azijn zeiken dus en gewoon reageren.![]()
Klopt, op het einde van het topic is daar een zeer mooie knop voor, daar heb ik na deel 1 en deel 2 op geklikt en wat denk je, helemaal niets. En toen de volgende users deel 3 en deel 4 (deel 5 dus al blijkbaar) deden doorstarten werkte die knop ook niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kan gewoon een topic doorstarten. Dan weten mensen waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |