Zoals zij het graag zien?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was inderdaad een ander woord voor Duitsland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt meer op Syrie/Jemen dan Hamburg
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Bedankt, ik durfde al niet meer naar boven te scrollen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
LOL, speciaal voor jou zal ik even terug scrollen, maar hoe houd je je staande op het internet als dit al teveel is?
Tip: Klik niet op de liveleak links die straks gaan komen.
Wellicht, maar die genieten in beschaafde landen de steun van het merendeel van de bevolking, itt wat extreem linkse splintergroepjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alle regeringen zijn dus ook extreem?
Zelfs op Joop.nl krijgt ze geen positieve reacties.. manman wat een intens sneu dom kind.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Staat in de OP
https://joop.vara.nl/opinies/g20-dagboek
Je weet dat het debiel is als zelfs mensen op Joop het net meer met je eens zijn.
En die agenten hebben dat smerige tuig geen nekschotje gegeven?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:15 schreef hollandia02 het volgende:
14.05: De politie meldt op Twitter dat ME'ers op de Reeperbahn in Hamburg zijn aangevallen met ijzeren staven. Het is nog niet bekend hoe de agenten er precies aan toe zijn. 'We hopen dat niemand ernstig gewond is geraakt', aldus de politie.
Beetje vreemd inderdaad, iemand die mij met een stalen staaf aanvalt mag ik onder de noemer van gepast geweld en zelfverdediging een kogel door de kop jagen, agenten echter word schijnbaar verboden gebruik te maken van hun grondrechten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En die agenten hebben dat smerige tuig geen nekschotje gegeven?
Kom eens met echte voorbeelden ipv een grafiekje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:31 schreef NgInE het volgende:
[..]
Extreem-rechtse terreurgroepen zijn dan ook lievertjes natuurlijk
[ afbeelding ]
Elke vorm van geweld gebruikende groeperingen zijn gewoon fout.
Dan gaan organisaties als de VN en Amnesty zeuren. Maar natuurlijk niet als de ME word aangevallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En die agenten hebben dat smerige tuig geen nekschotje gegeven?
En wat voor dingen zijn dat dan? Spuitbusje met Nee tegen islam op een gebouw?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Kom eens met echte voorbeelden ipv een grafiekje.
Actie? Ik zie een aantal mensen op een fiets trappen. Dat gebeurt zelfs in Pekelaquote:
Dat ligt eraan. Als het geweer de enige uitweg is ja, maar als jij een gummiknuppel hebt is dat meer subsidiair.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad, iemand die mij met een stalen staaf aanvalt mag ik onder de noemer van gepast geweld en zelfverdediging een kogel door de kop jagen, agenten echter word schijnbaar verboden gebruik te maken van hun grondrechten.
'aanval' met bacon.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
En wat voor dingen zijn dat dan? Spuitbusje met Nee tegen islam op een gebouw?
En er zijn vandaag en gister wel 10.000 strafbare feiten gepleegd door extreem links.
Achterlijke linkse terroristen.twitter:towersight twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 13:41:09Hambourg big mess https://t.co/JzLUjR1OqJ reageer retweet
Ben verbaast dat het nog niet gebeurd is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar al 160 agenten gewond, hopen dat het lichte verwondingen zijn.![]()
En maar ijdele hoop blijven houden dat er niet meer onschuldige slachtoffers gaan vallen, maar op de manier waarop dit lijkt te escaleren zou ik er niet raar van staan te kijken als er nog doden vallen.
Tijd om het leger in te zetten en met scherp te schieten, eens zien hoe snel ze dan weg zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:28 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe kan het dat de autoriteiten ze slecht voorbereid zijn
100,000 PROTESTERS VS 20,000 RIOT POLICE ~ G20 Summit Protest
Eigenaardige redenering is dit. In 1939 hadden ze de helft van Polen onder de voet gelopen en planden ze vervolgens in 1940 de militaire invasie van Noorwegen, Denemarken, Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk...... In 1945 waren ze tot een smeulende stapel bakstenen gereduceerd en werd langzaam bekend welke gruwelijke misdaden het regime begaan had....quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat waren die Duitsers in 1940 niet gebeurd, vanaf 1945 is deze ellende begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |