abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7337535
Laatst ook weer: bij een vriendin van me was het uit met haar vriendje. En wat doet die muts daarna? Ze knipt haar mooie lange blonde haar af! . Daarmee was de kans op een leuk nieuw vriendje ook gelijk een stuk kleiner .

Maar ja, vrouwen hebben dat soort shit nodig. Nieuwe fase in hun leven blablabla....

pi_7337546
Ja, en daar is helemaal niets mis mee, ja?

(Btw, ik doe het maar een klein beetje.)

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7337556
Dat doen een aantal meiden die ik ken ook wel eens, als ze het te lang vinden, waarna ze vervolgens altijd spijt krijgen. Vrouwen .
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_7337562
Moet een vrouw echt lang haar hebben, om aantrekkelijk te zijn ?

Of is het aantrekkelijker ?

pi_7337575
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:40 schreef Knuffie het volgende:

Of is het aantrekkelijker ?

Dat ligt er een beetje aan wat je onder "echt lang verstaat". Stekeltjes bv, trekt me niet zo.
pi_7337580
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:38 schreef Aernout het volgende:
Laatst ook weer: bij een vriendin van me was het uit met haar vriendje. En wat doet die muts daarna? Ze knipt haar mooie lange blonde haar af! . Daarmee was de kans op een leuk nieuw vriendje ook gelijk een stuk kleiner .

Maar ja, vrouwen hebben dat soort shit nodig. Nieuwe fase in hun leven blablabla....

ik ken een meisje, die haar haar helemaal kort heeft geknipt, omdat haar ex dat lelijk zou vinden, spoort niet
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_7337608
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:41 schreef Herfst het volgende:

[..]

Dat ligt er een beetje aan wat je onder "echt lang verstaat". Stekeltjes bv, trekt me niet zo.

Laten we zeggen : Op/boven de schouders is kort. En over de schouders is lang.

(stekeltjes even daar gelaten, dat staat maar weinig vrouwen, is mijn mening)

zaterdag 14 december 2002 @ 21:43:34 #8
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_7337614
Een vriendin van me heeft zo ook een vriendin (lekker duidelijk weer) en eerst was het al geen porum maar nu schijt ik helemaal in m'n broek als ik d'r zie! Niet alleen van het lachen hoor maar ook van het bang zijn. Ik bedoel, het was al eerst niet moeders mooiste maar nu is het helemal gillen! Het zag er echt uit als zo'n doorgewinterde pot op doorreis naar Siberiė! Nu blijkt het achteraf een pot te zijn ('fijn na 4 jaar relatie' denk ik dan).
Het doel er van snap ik niet echt eigenlijk. Ik denk dat het komt omdat ze even zonder vent willen maar ze *weten* dat ze dat niet kunnen dus knippen ze hun haar maar afschrikwekkend kort zodat geen enkele vent er naar omkijkt.

Hmmm aardige hypothese dacht ik zo.

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_7337625
Helemaal mee eens. Vreemd dat vrouwen dat af-en-toe doen. Meestal associeer ik het toch met "oud" zijn of voelen van de desbetreffende persoon. Het komt gewoon oud over.
quote:
Moet een vrouw echt lang haar hebben, om aantrekkelijk te zijn
Nou, dat niet, maar het wordt een stuk mooier gevonden
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_7337668
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:43 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Dan heb ik het liever op/boven de schouders. Korter dan tot zeg maar op de oren (opgeknipt bv) vind ik niet meer mooi, maar da's mijn mening .
pi_7337691
Heb zelf altijd lang haar gehad, maar geen mooi lang haar.

Dus ik heb het een stuk korter, nog steeds wel vrouwelijk, laten knippen. Waardoor mijn haar er beter uitziet. Meer volume heeft het nu.

Dat kan natuurlijk ook een rede zijn.

pi_7337706
Ik laat mijn haar echt niet afknippen!! Heb net een jaar gespaard erop joh. Ik zou wel gek zijn
pi_7337748
Ik heb ze wel eens korter ,geen stekeltjes
Nu weer lang , maar is altijd mijn keus en niet door of om een man/jongen.
pi_7337807
Ik heb 2 fliendinnetjes met kort haar gehad die waren wel liever dan die andere iig het stond ze best kjoet en die ene leek vroeger echt een jongetje Maar wel kjoet maar als je lang haar hebt moet je het niet afknippe!
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_7337808
How about een gezellig huisvrouwen kapsel: opknippen en rood maken of roodgeverfde stekels! Top! Of leuk de spontane meid uithangen met je korte (uiteraard roodgeverfde) haren waarbij je de mat horizontaal zet met een pot gel waar je U tegen zegt! Top!

* Begrijpt niet dat mensen zich op deze manier vrijwillig toetakelen *

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_7337825
ik heb me haar ook kort, altijd al gehad zowat...maar dat is omdat lang haar voor geen meter staat bij mij
pi_7337859
Vind kort haar er juist veel mooier en verzorgder uit zien! Bij veel vrouwen hangt het er maar slap en onverzorgd bij, dooie punten enzo..

Met kort haar wordt het gezicht ook vlotter.

pi_7337862
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:57 schreef Oosthoek het volgende:
How about een gezellig huisvrouwen kapsel: opknippen en rood maken of roodgeverfde stekels! Top! Of leuk de spontane meid uithangen met je korte (uiteraard roodgeverfde) haren waarbij je de mat horizontaal zet met een pot gel waar je U tegen zegt! Top!

* Begrijpt niet dat mensen zich op deze manier vrijwillig toetakelen *

Ik had een keer spikes van 12centimer die knalrood zijn

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zaterdag 14 december 2002 @ 22:10:07 #19
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_7337979
kvind lang haar ook veel mooier/aantrekkelijker. over de schouders is mooi, hoewel veel vrouwen dat gek genoeg minder vinde, kunnen ze minder mee doen ofsow..
/-=]
|o-0
~~~`
pi_7337982
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 22:02 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Ik had een keer spikes van 12centimer die knalrood zijn

Wat bezielde je als vrouw toen?
pi_7338016
Lang haar is gewoon mooier bij vrouwen .
.
pi_7338152
Echt een jongenskop of stekels vind ik niet leuk, maar een iets korter kapsel vind ik wel leuk (dus iets korter dan schouderlengte). Ik vind dat mijn gezicht dan gewoon veel mooier uitkomt en dan kan het me niet echt schelen dat "alle" mannen lang haar mooi vinden (mijn vriend vindt ook dat het me staat trouwens).

Ik heb nog een foto van mezelf van toen ik zeventien was met heel lang haar en dan vind ik het ietsje korter toch echt wel veel vlotter staan. Maar je moet er denk ik wel het gezicht voor hebben (dat geldt voor ieder kapsel).

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7338882
Ik heb tot aan mn 18de haren tot aan mn kont gehad.. Toen ik van school afging heb ik t 3 mm laten scheren... Gewoon omdat IK daar zin in had.. En ik ging me niet afvragen of ik dan wel of geen kans zou maken bij jongens..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_7339177
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:49 schreef SheDeviltje het volgende:
Ik laat mijn haar echt niet afknippen!! Heb net een jaar gespaard erop joh. Ik zou wel gek zijn
Kijk, daar ben ik het nou helemaal mee eens Ik ben een jongen overigens
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_7339337
kort haar zuigt
  zondag 15 december 2002 @ 00:18:32 #26
28824 missPARTY
Bah bah Beertjes
pi_7339969
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 22:59 schreef Tally het volgende:
Ik heb tot aan mn 18de haren tot aan mn kont gehad.. Toen ik van school afging heb ik t 3 mm laten scheren... Gewoon omdat IK daar zin in had.. En ik ging me niet afvragen of ik dan wel of geen kans zou maken bij jongens..
JUIST!
*::..Happy Thoughts, Lots Of Kisses, Close Your Eyes And You'll See... An Angel Has Dropped You To Dreamland..::*
  zondag 15 december 2002 @ 10:39:42 #27
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_7343093
Och, je doet met je eigen haar wat je wilt, toch? 'k Ga echt geen 'toestemming' vragen als ik naar de kapper wil.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 15 december 2002 @ 10:49:22 #28
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_7343143
mijn ex zei een keer, laat je haar eens afknippen tot net over je schouders

dus ik mijn lange lokken eraf, nou het bevalt me prima, toch nog iets goed aan overgehouden

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  zondag 15 december 2002 @ 11:14:54 #29
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_7343311
Ik vind kort haar meestal leuker staan....

Vrouwen met kort haar hebben vaak veel meer eeneigen stijl vind ik.

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  zondag 15 december 2002 @ 11:22:51 #30
344 Anja
Neil B. Formy
pi_7343363
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:38 schreef Aernout het volgende:

Jij bent niet zo slim hč?
Ik ga uit mijn dak, ga je mee?------------------------------------------------------------Lingerficking good!!
pi_7343828
Jep, nieuwe fase. En het voelt enorm goed!

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  zondag 15 december 2002 @ 12:22:05 #32
30457 N.o.F.i
No Flame Intended
pi_7343939
---Edit: ongepaste opmerking verwijderd---

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 15-12-2002 12:33]

...triest hoopje ellende...
pi_7343957
Ach ik heb het Lang, superKort, middelland, Kort,.. Lang,.. Kort,..
Rood, Zwart, Blond, Paars, Blauw...

Uhm, tjah,.. dat is nou eenmaal leuk?
Ik weet wel dat ik het voorlopig niet superkort meer doe (niet boven de kaaklijn) gewoon omdat ik kort haar teveel werk vind,.. (ik heb springhaar en het springt altijd hnet de verkeerde kant op, over mijn kaak is het zwaar genoeg om redelijk stijl te blijven )

En omnou te zeggen dat ik met kort haar geen sjans had? Ik had lang blond haar en heb dat echt toen het uitging met mijn destijds vriendje superkort afgeknipt en daarna zijn we uitgegaan,.. nou ik had aardig wat aandacht hoor ...

Maar ik ben wel blij met mijn wat langere haar,... (ookal was het 2 mnd terug wat langer, toen liet ik het dus ook weer ietsjes korter knippen )

Haarstijl veranderen is gewoon leuk,... eeuwig met hetzelfde lopen lijkt mij iig geen ene reed aan!

The captain of your brainship is drunk.
pi_7344030
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:43 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Maar mij wel

mij staat juist lang haar niet

pi_7344041
quote:
Op zondag 15 december 2002 12:28 schreef Riann het volgende:

[..]

Maar mij wel

Vandaar dat ik schreef, weinig vrouwen.....
Sommige staat het iid.
pi_7344060
quote:
Op zondag 15 december 2002 12:29 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Vandaar dat ik schreef, weinig vrouwen.....
Sommige staat het iid.

zondag 15 december 2002 @ 12:31:47 #37
26593 MissMust
Moeten?Moeten?Willen!
pi_7344079
quote:
[b]
helemaal mee eens!! Ik heb toen mijn verkering uit ging meteen de volgende dag mijn haar geknipt en geverfd!!!
Waarom dat is weet ik ook niet, maar je voelt je dan iig een stuk beter!
En het gaat er om dat het goed voelt voor jezelf op dat moment!!
Dan ga ik me echt niet druk maken wat de mannen er van vinden, zeker niet wanneer het net uit is!!!!
pi_7344094
Alles staat wel bij mij, heb een ovaal vormig gezicht ofzoiets en dan kan zowat alles...

Alleen als ik het kort heb wil ik het lang, als ik het lang heb wil ik het kort, als ik blond ben wil ik zwart en als ik zwart ben wil ik blond
*zoekt een goed foto'tje van dr stekeltjes*

zondag 15 december 2002 @ 12:33:38 #39
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_7344100
ik vind zelf lang haar mooier bij vrouwen (ben zelf een vrouw) mits het goed verzorgd is. Dus geen dooie punten, pluizen, uitgroei bij de wortels etc. Er zijn wel een paar mensen die gewoon geen lang-haar-hoofd hebben en die ik kort haar écht leuker vind staan. Persoonlijk (dus om naar te kijken) vind ik geverfd haar over het algemeen niet mooi, en van dat korte roodgevefde haar al helemaal niet, zéker niet bij oudere vrouwen omdat dit vaal juist heeft streng staat.

Zelf heb ik het behoorlijk lang, tot ongeveer 10 cm boven mijn taille, en ik besteed er erg veel aandacht aan. Overdag steek ik het meestal op, dat vindt mijn man erg vrouwelijk staan.

Verder vind ik dat iedereen moet doen wat ie zelf mooi vindt, en wat zijn/haart partner mooi vindt want die moet er tenslotte naar kijken

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_7344106
quote:
Op zondag 15 december 2002 12:33 schreef Swatkat het volgende:
Alles staat wel bij mij, heb een ovaal vormig gezicht ofzoiets en dan kan zowat alles...

Alleen als ik het kort heb wil ik het lang, als ik het lang heb wil ik het kort, als ik blond ben wil ik zwart en als ik zwart ben wil ik blond
*zoekt een goed foto'tje van dr stekeltjes*

ik zou nu ook wel weer eens voor een dagje lang haar willen hebben om er vlechtjes en alles in te maken

maar het staat me gewoon niet

krijg ik nog een dikkere kop van

pi_7344173
quote:
Op zondag 15 december 2002 12:33 schreef Nijntjuh het volgende:

Verder vind ik dat iedereen moet doen wat ie zelf mooi vindt, en wat zijn/haart partner mooi vindt want die moet er tenslotte naar kijken

Dan ben ik vast en zeker weer een egocentrisch persoon ofzo,... want ik doe dus mooi wat ik zelf wil.
Mijn vriend heeft me ontmoet met blond lang haar,... de 2e keer dat hij me zag had ik brandweerrodestreepjes in robijn rood haar dat dus ook lekker kort was.... daarna heb ik het laten groeien,... daarna is het zwart/paars superkort geweest (stekeltjes), ik heb het alweer wat blonder en langer gehad,... rood en lang,.. en nu is het zwart met rode streep en rode onderkant,. oneej dat ewas voor 2 wqeken want die kappers kunnen niet verfen, dus zwart met blonde streep en blonde onderkant *grmbl* (oja,. dit in 2 en een half jaar tijd)

Mijn vriend vind trouwens alles leuk bij me staan dus

pi_7344994
Ik had eerst lang blond haar, afgeknipt en zwart geverft.
En ik ben me er toch gelukkig mee!
Het kan me geen reet schelen wie het nou wel mooi vind en niet.. mannen die vallen op lang blond haar zijn toch niet mijn type meestal
en daarbij, ik heb al een vriend en die vind het wel mooi.
Het spettert en knettert, vonken achter ogen. Verloren aan magie, zwevend over regenbogen.
pi_7345208
Hou je vast, ik zwiep 'm naar GC.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7345500
Ik switch al jaren tussen lang en kort haar. Steeds als ik het lang heb gespaard (m'n haar groeit vrij snel), wil ik het weer kort. M'n haar is nl zo dik en zwaar dat er dan weinig meer mee uit te halen valt. Kort bevalt meestal ongeveer een jaartje en dan weer sparen (lekker goedkoop voor de kapper, alleen eens in de zoveel tijd ff langs gaan )
In mijn geval is het dus vooral praktisch en kort(er) haar staat me ook prima )
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  zondag 15 december 2002 @ 14:06:56 #45
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_7345556
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 23:26 schreef Blaze85 het volgende:
kort haar zuigt
Kort haar is leuk, mits het maar geen stekels zijn.
pi_7345860
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:48 schreef shmoopy het volgende:
Hou je vast, ik zwiep 'm naar GC.
En ik zwiep hem verder naar Lifestyle
pi_7346562
Ik dacht: ha nou krijg je het. Nu komt er eindelijk uitleg maar nee hoor! Dus dan maar zelf de vraag gesteld:

waarom knippen vrouwen hun haar af als ze een kindje hebben gekregen

Is het om de aandacht van mensen niet van de kleine af te leiden? Is dat lelijke 'gestichtskapsel' om van de aandacht van mannen af te komen en zo meer tijd voor hun kindje te hebben? Is het om er onerotisch uit te zien en zo een snelle nieuwe zwangerschap te voorkomen?

Dan heb je zo'n plaatje van moeder met kind maar dan zit er een door de bevalling bleek geraakte lesbo met korte pieken. Leuke kleren aantrekken ook ho maar! Hobbezakken en maar eten: vaarwel schone dame met wie een gezinnetje werd gesticht.

Letwel, ik heb niks tegen leuke verzorge korte kopjes en niets tegen lesbiennes maar dat 'baarkapsel, dat thuiskapproduct van futloze stompe slierten, jezelf zo te vernederen daar begrijp ik dus geen hol van.

zondag 15 december 2002 @ 15:21:38 #48
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_7347190
quote:
Op zondag 15 december 2002 14:51 schreef barman het volgende:
Ik dacht: ha nou krijg je het. Nu komt er eindelijk uitleg maar nee hoor! Dus dan maar zelf de vraag gesteld:

waarom knippen vrouwen hun haar af als ze een kindje hebben gekregen

Is het om de aandacht van mensen niet van de kleine af te leiden? Is dat lelijke 'gestichtskapsel' om van de aandacht van mannen af te komen en zo meer tijd voor hun kindje te hebben? Is het om er onerotisch uit te zien en zo een snelle nieuwe zwangerschap te voorkomen?

Dan heb je zo'n plaatje van moeder met kind maar dan zit er een door de bevalling bleek geraakte lesbo met korte pieken. Leuke kleren aantrekken ook ho maar! Hobbezakken en maar eten: vaarwel schone dame met wie een gezinnetje werd gesticht.

Letwel, ik heb niks tegen leuke verzorge korte kopjes en niets tegen lesbiennes maar dat 'baarkapsel, dat thuiskapproduct van futloze stompe slierten, jezelf zo te vernederen daar begrijp ik dus geen hol van.

Daar heb je idd wel een puntje te pakken. Het lijkt er trouwens op dat dit een verzameltopic wordt voor vrouwen die gedumpt zijn en hun haren afknippen om te laten zien dat ze 'zelfstandig' zijn.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_7347475
Ik vind vrouwen met kort haar vaak niet aantrekkelijk.. net als Halle Berry, zo zonde, zo'n mooie vrouw en dan zo'n jongenskoppie wat 't haar betreft echt doodzonde..

vind 't wel 'mooi' bij sommige vrouwen, maar sexy?

pi_7347845
quote:
Op zondag 15 december 2002 14:51 schreef barman het volgende:

Je bedoelt zoiets als die ene zwangere vrouw in Idols die op het punt van baren stond (derde of vierde aflevering). Hoewel dat 'kapsel' niet kort was.

Inderdaad vreselijk ja.

Al moeten ze dat eigenlijk zelf weten, als ze dat zo prettig vinden.....

zondag 15 december 2002 @ 16:58:08 #51
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_7349332
Kort haar is vaak een afknapper
  zondag 15 december 2002 @ 17:42:41 #52
20790 Yvonnetje
Mooi hč, alles.....
pi_7350125
Kort haar is makkelijker om te verven

Denk wel dat als n vrouw d'r haren afknipt het toch wel te maken heeft met een nieuwe 'fase' in haar leven...
Na 4 jaar geleden mn lange haar in 1x superkort geknipt te hebben, is 't nu weer aan het groeien

Geluk is een richting, geen punt
pi_7350395
Vrouwen en kort haar... alleen bij hoge uitzondering staat het. Meestal hebben ze ook altijd spijt dat ze het gedaan hebben, ze willen dan gewoon iets proberen. Zonde is dat altijd. Ken je een mooie griet, kom je d'r een tijdje later een keer tegen, heeft ze kort haar met zo' n hanekammetje wat een verminking.

Oudere vrouwen doen dat ook altijd, dan hebben ze kleine kinderen en zijn het eigenlijk gewoon babyfabriekjes geworden. Leuke dingen doen ze niet meer, alleen maar met de kinderen bezig en nemen ze kort haar want hun uiterlijk is toch niet meer belangrijk.

pi_7350445
ik heb ook wel eens van normaal lang haar (net over de schoudertjes) mijn haar kort laten knippen, heel erg veel leuke reacties op gehad.

Het viel me op: meestal kreeg ik die complimentjes van meisjes, misschien dachten ze: weer een concurrent minder.

Billie Holiday is Lady Day!
pi_7351089
mannen laat zelf jullie haar lekker groeien als jullie dat zo mooi vinden.
ik zelf heb half lang haar, maar het is super diksoms heb ik het vrijlang
zón 10 cm over mij schouder ofzo maar dat is niet echt prettig in de zomer. ik werk in de horeca dusmoet het wel opsteken bovendien als ik het los laat hangen ligt dat als een plakaat op mijn rug in de zomer dus dat is ookgeen doen.
als ik het afknip tot mijn schouders staat het veel leuker en kan ik er veel meer kanten mee uit......
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_7352797
quote:
Op zondag 15 december 2002 17:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Het viel me op: meestal kreeg ik die complimentjes van meisjes, misschien dachten ze: weer een concurrent minder.

Ja dat zal het waarschijnlijk wel zijn... Ik vind kort haar bij vrouwen meestal een afknapper.
  zondag 15 december 2002 @ 20:12:34 #57
41911 Oid
Inna rudeboy stylee
pi_7353054
Nou, ik vind meisjes met kort haar wel leuk.

...Zo zie je maar weer...ofzo

hardcore ska punk junglist massive! ... INSIDE!
pi_7353882
quote:
Op zondag 15 december 2002 15:53 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als die ene zwangere vrouw in Idols die op het punt van baren stond (derde of vierde aflevering). Hoewel dat 'kapsel' niet kort was.

Inderdaad vreselijk ja.

Al moeten ze dat eigenlijk zelf weten, als ze dat zo prettig vinden.....

Nou die ken ik niet, heb alleen die aflevering van Idols met Hawai-Tim die Sid Viscious nadeed gezien. Maar ik neem aan dat het erg was wat je zag. Is er een plaatje van?
quote:
Op zondag 15 december 2002 17:57 schreef GEsTOoRD het volgende:
Oudere vrouwen doen dat ook altijd, dan hebben ze kleine kinderen en zijn het eigenlijk gewoon babyfabriekjes geworden. Leuke dingen doen ze niet meer, alleen maar met de kinderen bezig en nemen ze kort haar want hun uiterlijk is toch niet meer belangrijk.
Zo oud hoeven ze daarvoor niet te zijn maar dit is dus idd het fenomeen wat ik waarneem. En Oma's doen het ook: lekker makkelijk voor de bejaardenkapper. Zie jij nog wel eens een oma met een knotje? of een dame met opgestoken haar? Nee allemaal kort rood stekeltjes of blonde permanentjes. Verschrikkelijk. De enige die er wat aan heeft is de kapper maar die is homo dus wat kan hem het schelen hoe onerotisch vrouwen eruit gaan zien!
  zondag 15 december 2002 @ 23:29:07 #59
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_7357985
quote:
Op zondag 15 december 2002 18:35 schreef drea het volgende:
mannen laat zelf jullie haar lekker groeien als jullie dat zo mooi vinden.
Nee dankje, die fase heb ik al gehad en ga ik voorlopig niet overdoen

En mijn voorkeur gaat uit naar dames met lang loshangend hoofdhaar, liefst stijl, maar krullen is ook zeer okay. Kleur maakt niet zo uit (hoewel... blond zou perfect zijn).

pi_7363371
ik vind kort haar juist weer extra aantrekkelijk... maakt het wat vlotter enzo. Wel onder de voorwaarde dat het staat natuurlijk, maar dat geldt bij alles
pi_7378819
Vrouwen met kort haar bestempel ik altijd met "geesteziek".
  maandag 16 december 2002 @ 23:21:34 #62
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7378892
Helemaal mee eens.

WTF baseert ze nu om hun haren kort te knippen?
Ze zitten in een soort waanvoorstelling dat het leuker of aparter of wilder of onafhankelijker zou staan... nou I HAVE GOT NEWS FOR U: het staat LELIJKER!
ALTIJD!

Nog NOOIT heb ik een vrouw gezien waarbij kort haar leuk stond. NOOIT. Lang is ALTIJD leuker.

Zo, I have spoken .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7378956
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 22:01 schreef whiskas het volgende:
Vind kort haar er juist veel mooier en verzorgder uit zien! Bij veel vrouwen hangt het er maar slap en onverzorgd bij, dooie punten enzo..

Met kort haar wordt het gezicht ook vlotter.

Jeuh! Eindelijk een zinnige opmerking in dit topic, helemaal eens
  maandag 16 december 2002 @ 23:26:02 #64
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7378987
quote:
Op maandag 16 december 2002 23:24 schreef Anastasialala het volgende:

[..]

Jeuh! Eindelijk een zinnige opmerking in dit topic, helemaal eens

Nee, het gezicht wordt niet vlotter, het gezicht lijkt meer op dat van een gozer.

Kort haar is voor potten. .
En voor Catherine Keyls!

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_7379065
quote:
Op maandag 16 december 2002 23:26 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Nee, het gezicht wordt niet vlotter, het gezicht lijkt meer op dat van een gozer.

En voor Catherine Keyls!

Ik vind juist dat een vlot kort kapsel veel minder degelijk overkomt, voor een pittige uitstraling..de mannen die ik tegen kom zijn best te spreken over korte kapsels....smaken verschillen, maar om nu direct te zeggen dat kort haar voor potten is...
pi_7381393
quote:
Op maandag 16 december 2002 23:26 schreef X-Ray het volgende:

[..]

En voor Catherine Keyls!

I second that.

Kort haar is voor vrouwen die "zogenaamd" serieus genomen willen worden, en denken er gemakkelijk van af te komen.

Gelukkig leert de praktijk wel anders, en zijn er voor vrouwen meer voordelen aan lang haar, dan nadelen. "Mijn haar is te zwaar" is voor mietjes.

dinsdag 17 december 2002 @ 07:51:34 #67
1542 Ludo
Still YF&S
pi_7381851
kort haar
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  dinsdag 17 december 2002 @ 09:00:02 #68
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7382123
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 07:51 schreef Ludo het volgende:
kort haar
Snorren

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  dinsdag 17 december 2002 @ 12:53:43 #69
1542 Ludo
Still YF&S
pi_7385496
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 09:00 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Snorren

[afbeelding]

yup, helemaal correct, all chicks love it....
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  dinsdag 17 december 2002 @ 13:31:37 #70
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7386308
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 12:53 schreef Ludo het volgende:

[..]

yup, helemaal correct, all chicks love it....

Chicks met hele korte haren zeker?

En hele dikke reten en Imca Marina als idool...

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  dinsdag 17 december 2002 @ 14:29:34 #71
1542 Ludo
Still YF&S
pi_7387401
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 13:31 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Chicks met hele korte haren zeker?

En hele dikke reten en Imca Marina als idool...

Hey dude, can you read my mind or what??
  dinsdag 17 december 2002 @ 14:36:59 #72
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7387561
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 14:29 schreef Ludo het volgende:

[..]

Hey dude, can you read my mind or what??

.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  dinsdag 17 december 2002 @ 15:06:23 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_7388228
Om even in te gaan op de vraag waarom zwangeren/net bevallen vrouwen hun haar vaak kort knippen: dit heeft te maken met de invloed van hormonen op je haar.

Door de invloed van de hormonen kan het gebeuren dat het haar van de vrouw tijdens of na de bevalling heel erg uitvalt of dat het echt niet meer wil zitten. Het enige wat zo'n vrouw dan nog kan doen is het haar afknippen.

Maar dan blijft nog steeds de vraag waarom ze dan zo vaak voor zo'n LELIJK kort kapsel kiezen. Kort haar kan namelijk best leuk staan als er een fatsoenlijk model in geknipt is.

Overigens ben ik zelf ook zwanger en zal bijna bevallen. Ik heb mij man al in het begin van de zwangerschap moeten beloven dat ik mijn haar niet afknip. Ben daar mee accoord gegaan onder de voorwaarde dat als het echt niet meer wil zitten of als ik heel veel haaruitval krijg ik het wel korter laat knippen, maar dan op kaaklengte en het dan weer laat groeien. Heb zelf ook geen zin om zo'n vrouw te worden die zichzelf na de zwangerschap gaat verwaarlozen. Ben al dik geworden en kan geen leuke kleren meer aan......ik wil mijn hoofd dus wel een beetje blijven verzorgen.

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:31:40 #74
39905 williehewes
Between Goth and Flowerchild
pi_7390313
quote:
Op maandag 16 december 2002 23:21 schreef X-Ray het volgende:
Helemaal mee eens.

WTF baseert ze nu om hun haren kort te knippen?
Ze zitten in een soort waanvoorstelling dat het leuker of aparter of wilder of onafhankelijker zou staan... nou I HAVE GOT NEWS FOR U: het staat LELIJKER!
ALTIJD!

Nog NOOIT heb ik een vrouw gezien waarbij kort haar leuk stond. NOOIT. Lang is ALTIJD leuker.

Zo, I have spoken .

Ah, fijn, een ongezouten mening. En dan nu, die van mij.

Mag ik even opmerken dat kort haar bij vrouwen in ieder geval nog beter staat dan bij mannen? Wanneer gaan jullie je uiterlijk nou eens een beetje behoorlijk verzorgen?

Bovendien: het spijt me je dit te moeten zeggen, maar wij vrouwen zijn hier niet op aarde om jullie esthetische gevoelens een plezier te doen. Als een vrouw haar haar afknipt dan heeft dat waarschijnlijk zeer weinig te maken met wat mannen daarvan vinden.

En dan nog iets: lang haar is een pain in the arse. Kort haar is veel makkelijker te verzorgen. Ook lang haar staat niet iedereen, vooral als je haar heel pluizig of kroezig is.

Chestwounds suck
pi_7390964
Zelf heb ik het ook al twee keer kort geknipt vroeger en kreeg hier inderdaad spijt van. Dus daarom doe ik het ook niet meer.
Maar ik denk niet dat veel vrouwen er over nadenken of de mannen het wel leuk vinden of niet.
Dat kan ons niet echt veel schelen. Plus dat de selectie ook wat kleiner word hierdoor. Alleen maar beter want wie zegt dat elke man er leuk uitziet!!!
Wij vragen helemaal niet om jouw mening omdat we zelfstandig genoeg zijn om onze beslissing te kunnen maken.
pi_7391939
Ik vind zelf ongeveer haar tot de schouders of er net iets boven best mooi
Korter haar kan ook best mooi zijn, en langer haar ook. Vind alleen echt heel lang haar niet echt mooi
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  dinsdag 17 december 2002 @ 21:42:20 #77
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_7397288
Er zijn heus wel vrouwen waarbij het leuk staat, als ze hun haar kort hebben (neehee, niet stekels), net zoals bij Bridget Maasland of Anita Witzier bijvoorbeeld. Kan wel namen noemen in mijn familie/vriendenkring maar die kennen jullie toch niet

Ik heb zelf lang haar en had ook een tijd lang haar tot mijn schouders. Dit lange haar staat me wel goed, echt kort haar zou ik denk ik niet kunnen hebben omdat ik een beetje een rond gezicht heb.

Maar feit is dat er mensen zijn die het wel en mensen zijn die het niet kunnen hebben maar dan nog is het hun eigen keus. Er zijn heus wel mannen die op vrouwen vallen die kort(er) haar hebben.

*Muurbloempje valt zelf niet op MANNEN met lang haar maar het kan best mooi staan bij een man (geen matjes please!)*

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  maandag 23 december 2002 @ 23:34:59 #78
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_7510728
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:31 schreef williehewes het volgende:
Bovendien: het spijt me je dit te moeten zeggen, maar wij vrouwen zijn hier niet op aarde om jullie esthetische gevoelens een plezier te doen.
Wij mannen weten dat al lang, jullie willen echter niet geloven waarom jullie wel op deze aardbol zijn
deed het licht uit
  vrijdag 3 januari 2003 @ 12:55:20 #79
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_7683316
Beetje late reactie maar toch...

Lang haar staat bij sommige vrouwen niet mooi
Kort haar staat bij sommige vrouwen niet mooi

Mijn ex-vriendin wisselde ook vaak van haarddracht, van tot schouderhoogte naar stekels en langzaam weer terug.
Als je eenmaal een relatie hebt, let je daar veel minder op. Je weet al wat je aan elkaar hebt.

Niettemin, als iemand zijn haar compleet anders gaat dragen, moet je de persoon niet afkraken. Het is zijn/haar keus en als het hun zelf niet bevalt zullen ze het ook niet weer doen.

Ik had vroeger haar tot onder mijn schouderbladen. Sommige mensen vonden het mooi, sommigen niet. Ik vind zelf dat ik er juist aan heb gedaan om het af te knippen en ik denk niet dat ik het ooit weer lang zal laten groeien.

pi_7683416
kort haar vinnik niet vrouwelijk
......
  zondag 4 januari 2004 @ 16:48:06 #81
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_15956928
*enorme kick
ik heb ook kort haar
ik vond lang haar gewoon niet leuk meer staan dus heb het afgeknipt en ben er tevreden mee
het kan me echt niet boejen of iemand anders me dan niet vrouwelijk of mooi meer vind. ik doe het tog vor mezelf, niet voor iemand anders

[Dit bericht is gewijzigd door saaw op 04-01-2004 16:49]

an urge to help mankind overcomes me
pi_15960906
Kort haar is helemaal niet onvrouwelijk.
Het is wel zo dat lang haar bij veel meiden mooier staat, vooral bij meiden die een wat grof gezicht hebben.

Bij meiden met een fijn gezichtje en duidelijke jukbeenderen staat kort haar fantastisch.
Bijvoorbeeld Anita Witzier,Halle Berry,Natalie Imbuglia,Pink..Chazia Mourali vind ik ook mooi:

pi_15965885
ja bedenk maar eens dat Halle Berry er maar saai zou uitzien met lang haar. Heel standaard. Ik vind kort haar bij haar echt fantastisch staan.
Ik vind trouwens ook dat kort haar bij sommige wel staat en bij sommige weer niet...
Bedenken de heren hier zich dat haren meestal minder mooi worden naarmate een vrouw ouder wordt? De haarstructuur veranderd namelijk en lang haar is bij de meeste vrouwen van rond de 40 bijvoorbeeld helemaal niet zo mooi, dat kan een reden zijn waarom ze het afknippen. Bij oudere vrouwen vind ik het zelf trouwens hekserig staan als ze lange haren hebben...

Ik heb het zelf nu wel redelijk lang (zo'n 10 cm over de schouder), maar omdat mijn haarpunten kapot zijn laat ik het toch knippen, en ik denk tot schouderlengte. Mijn haar is te dik en te glad om op te steken dus ik kan er verder ook weinig leuks mee.

pi_16106514
Wat een onzin dat een vrouw met kort haar niet vrouwelijk is.... Bij sommige vrouwen staat lang haar niet eens, en trouwens het gaat om iemands uitstraling (en dat bestaat uit meer dan alleen maar lang of kort haar). Ik kom vaak genoeg vrouwen tegen met lang haar en een lelijk gezicht... als ik alle opmerkingen hier lees hebben vrouwen met lang haar meer kans op een vent ?? En inderdaad ik heb kort haar, heb ze ook lang gehad maar dat staat niet. Kort haar staat veel pittiger bij mijn gezicht. Maar goed, ieder zijn eigen mening.
pi_16107158
wat zijn er toch veel ongenuanceerde uitspraken hier.
lang haar is altijd mooier dan kort haar? NOT
lang haar staat een vrouw altijd beter dan kort haar? NOT
lang haar is vrouwelijker dan kort haar? dat is een persoonlijke mening, geen feit
vrouwelijkheid zit em echt niet alleen in het haar maar vooral in
de houding van een vrouw, haar lichaam/figuur en gezichtsstructuur.
als pamela anderson eem boblijn laat knippen zal ze er niet mannelijk uit zien

ben zelf nog steeds erg tevreden over mijn lange haar
en ik heb ook het geluk dat ik het haar van mijn moeder heb; heel veel haar. dichte haarinplant dus waardoor ik over volume niet te klagen heb.
hoe korter hoe meer volume dus korter dan schouderlengte (wat ik nog steeds lang haar vindt) durf ik niet aan. dan zou het uitgedund moeten worden zoals vroeger. en dat model stond me echt veel slechter dan het lange haar dat ik nu heb (tot midden op mijn rug).
zolang mijn haar me bevalt zal ik het mijn vriend ook niet aan doen het
af te knippen. en als de schaar erin gaat zal het de eerste keer toch niet
korter dan schouderlengte worden. gewoon om te wennen.

vrijdag 9 januari 2004 @ 17:42:49 #86
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_16107285
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Kort haar is helemaal niet onvrouwelijk.
Het is wel zo dat lang haar bij veel meiden mooier staat, vooral bij meiden die een wat grof gezicht hebben.

Bij meiden met een fijn gezichtje en duidelijke jukbeenderen staat kort haar fantastisch.
Bijvoorbeeld Anita Witzier,Halle Berry,Natalie Imbuglia,Pink..Chazia Mourali vind ik ook mooi:

[afbeelding]

idd goed voorbeeld die foto...haar staat het mooi ook al zou ik haar graag eens met langer haar zien
das dus meestal mijn reactie bij meisjes met kort haar: 'zonde als zij eens lang haar had !'

verder is het echt pas 3x (met afronding naar boven) in mn leven voorgekomen dat ik echt van een meisje met kort haar kon zeggen: wow! dat staat haar supergoed echt wel beter dan lang haar...

dusse vrouwen moeten normaal gesproken gewoon lang haar hebben!

Nobody fucks with The Jesus
  vrijdag 9 januari 2004 @ 17:51:31 #87
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_16107529
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:38 schreef Sassy het volgende:
en als de schaar erin gaat zal het de eerste keer toch niet
korter dan schouderlengte worden. gewoon om te wennen.
heb ik ook gedaan bevalt prima.. waarom? vond ik leuk
de laatste keer dat ik mn haar had laten knippen had ik het heel erg in laagjes gedaan, de kortste pluk kwam tot iets boven mn ogen, nu al tot mn kin en dat was 3 maanden geleden.. waarom niet iets nieuws proberen als et toch zo snel weer het oude is? kort staat veel vlotter, kan nog steeds een staartje in, en opsteken lukt ook.. als je heel lang hetzelfde kapsel hebt word je het op een gegeven moment gewoon zat
pi_16107587
Er zijn genoeg vrouwen waarbij lang haar niet staat. Zo onverzorgd.
pi_16108085
quote:
Op zondag 15 december 2002 12:28 schreef Riann het volgende:

[..]

Maar mij wel

Nu inmiddels heb ik al tot mijn schouders of iets erover heen maarnu staat langer ook leuk ik laat ze nog een stuk langer groeien

maar nu ben ik ook een stuk dunner

[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 09-01-2004 18:16]

pi_16108140
het haar dat boven op het hoofd begint moet toch wel minstens tot voorbij het oor komen. Als met Gel (extreme styling zooi ) is helemaal vreselijk.
Beste is gewoon tot de schouders ongeveer. Langer dan dat vind ik ook niet mooi. Klinkt misschien veel-eisend maar de meeste grieten hebben het tegenwoordig tot ongeveer op de schouders dus dat valt best mee
Jupiler is goed
pi_16108295
De broer van een vriend van me is vorig jaar getrouwd. Tijdens hun verkering had z'n meisje lang blond haar. Op de bruiloft zelf had ze het ook nog prachtig lang en los maar de volgende dag, echt letterlijk de dag na de bruiloft gaat madam naar de kapper om er een rattenkoppie van te maken. Haar verhaal: het leek me wel mooi voor de trouwfoto's om lang haar te hebben daarom heb ik het niet eerder afgeknipt... Voor de duidelijkheid: ze loopt nu voor lul want het is ook nog eens heel slecht geknipt, god wat zal die gozer balen.
pi_16111058
kort haar is mooi . lang haar zo vreselijk standaard. en lelijk.
pi_16111172
Mij valt wel op dat meiden met lang haar over het algemeen meer aandacht krijgen bij het stappen enzo...

* Laura lang haar heeft

pi_16111311
Mijn moeder, je bent nu een mammie, kort haar zou zoveel makkelijker zijn en volgens mij staat het je heel goed...
Mijn man, ja volgens mij zou kort je goed staan.
Schoonmoeder valt man en moeder bij.

Ze bekijken het maar, ik ga dood met lang haar, dat zweer ik

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16112822
Lang
pi_16112915
....als ze gaan trouwen...hoofdhaar kort knippen omdat "het zo leuk en vlot staat" (Libelle kapseltip vd week bah) en al het overige lichaamshaar laten ze dan ongegeneerd groeien!!!
pi_16113079
lang haar zorgt vaak voor een groot verschil

een zus van een vriendin heeft haar haar gemillimeterd...
ze is al getrouwd, maar haar man vind het niet mooi (surprise surprise)

vrijdag 9 januari 2004 @ 21:20:14 #98
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16113113
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 21:40 schreef Knuffie het volgende:
Ja.
Punt uit.

Ik begrijp ook totaal niet wat ze bezield dan. En dan nog zeggen dat het leuker staat ook

Dat staat NOOIT, NOOIT leuker.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16113148
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:14 schreef djgreen het volgende:
....als ze gaan trouwen...hoofdhaar kort knippen omdat "het zo leuk en vlot staat" (Libelle kapseltip vd week bah) en al het overige lichaamshaar laten ze dan ongegeneerd groeien!!!
Ben hartstikke getrouwd alweer een flinke tijd en heb lang haar en het verder lichaamshaar mag zeer zeker niet welig tieren
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16113712
Ik zal mijn haar de eerst komende tijd echt niet kort knippen!
Van veel vriendinnen krijg ik de opmerkingen dat ik het kort moet laten knippen, maar van vrienden krijg ik de tip om mijn haar niet te knippen

Ohw mijn haar is tot net boven mijn kont

pi_16124112
Ik heb ook kort haar. Enig nadeel is dat ik nu veel stylingproducten moet gebruiken.
Ik had eerder lang haar tot op/net over mijn schouders. Maar omdat ik erg dik en zwaar haar heb, had ik daar niet veel aan. Dus deed ik het altijd in een staartje.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 12:18:12 #102
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_16124311
Mijn haar zit nu tot 10 cm onder m'n schouders ongeveer en ik laat vandaag die 10 cm eraf knippen..

Wie denkt me te kunnen stoppen? .

pi_16124539
Kort haar kan keimooi zijn. Als mijn dame het zo ou knippen, ben ik verkocht!

edit: andere plaatje neergezet

[Dit bericht is gewijzigd door Solitarias op 10-01-2004 12:39]

pi_16124556
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 12:29 schreef Solitarias het volgende:
Kort haar kan keimooi zijn. Als mijn dame het zo ou knippen, ben ik verkocht!

[afbeelding]

Dat valt nu niet echt onder kort haar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 10 januari 2004 @ 12:31:27 #105
12221 Tijn