Maar ja, vrouwen hebben dat soort shit nodig. Nieuwe fase in hun leven blablabla....
(Btw, ik doe het maar een klein beetje.)
quote:Dat ligt er een beetje aan wat je onder "echt lang verstaat". Stekeltjes bv, trekt me niet zo.
Op zaterdag 14 december 2002 21:40 schreef Knuffie het volgende:
Moet een vrouw echt lang haar hebben, om aantrekkelijk te zijn ?Of is het aantrekkelijker ?
quote:ik ken een meisje, die haar haar helemaal kort heeft geknipt, omdat haar ex dat lelijk zou vinden, spoort niet
Op zaterdag 14 december 2002 21:38 schreef Aernout het volgende:
Laatst ook weer: bij een vriendin van me was het uit met haar vriendje. En wat doet die muts daarna? Ze knipt haar mooie lange blonde haar af!. Daarmee was de kans op een leuk nieuw vriendje ook gelijk een stuk kleiner
.
Maar ja, vrouwen hebben dat soort shit nodig. Nieuwe fase in hun leven blablabla....
quote:Laten we zeggen : Op/boven de schouders is kort. En over de schouders is lang.
Op zaterdag 14 december 2002 21:41 schreef Herfst het volgende:[..]
Dat ligt er een beetje aan wat je onder "echt lang verstaat". Stekeltjes bv, trekt me niet zo.
(stekeltjes even daar gelaten, dat staat maar weinig vrouwen, is mijn mening)
Hmmm aardige hypothese dacht ik zo.
quote:Nou, dat niet, maar het wordt een stuk mooier gevonden
Moet een vrouw echt lang haar hebben, om aantrekkelijk te zijn
quote:Dan heb ik het liever op/boven de schouders. Korter dan tot zeg maar op de oren (opgeknipt bv) vind ik niet meer mooi, maar da's mijn mening
Op zaterdag 14 december 2002 21:43 schreef Knuffie het volgende:[..]
Laten we zeggen : Op/boven de schouders is kort. En over de schouders is lang.
Dus ik heb het een stuk korter, nog steeds wel vrouwelijk, laten knippen. Waardoor mijn haar er beter uitziet. Meer volume heeft het nu.
Dat kan natuurlijk ook een rede zijn.
* Begrijpt niet dat mensen zich op deze manier vrijwillig toetakelen
*
Met kort haar wordt het gezicht ook vlotter.
quote:Ik had een keer spikes van 12centimer die knalrood zijn
Op zaterdag 14 december 2002 21:57 schreef Oosthoek het volgende:
How about een gezellig huisvrouwen kapsel: opknippen en rood maken of roodgeverfde stekels! Top! Of leuk de spontane meid uithangen met je korte (uiteraard roodgeverfde) haren waarbij je de mat horizontaal zet met een pot gel waar je U tegen zegt! Top!* Begrijpt niet dat mensen zich op deze manier vrijwillig toetakelen
*
quote:Wat bezielde je als vrouw toen?
Op zaterdag 14 december 2002 22:02 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Ik had een keer spikes van 12centimer die knalrood zijn
Ik heb nog een foto van mezelf van toen ik zeventien was met heel lang haar en dan vind ik het ietsje korter toch echt wel veel vlotter staan. Maar je moet er denk ik wel het gezicht voor hebben (dat geldt voor ieder kapsel).
quote:Kijk, daar ben ik het nou helemaal mee eens
Op zaterdag 14 december 2002 21:49 schreef SheDeviltje het volgende:
Ik laat mijn haar echt niet afknippen!! Heb net een jaar gespaard erop joh. Ik zou wel gek zijn
quote:JUIST!
Op zaterdag 14 december 2002 22:59 schreef Tally het volgende:
Ik heb tot aan mn 18de haren tot aan mn kont gehad.. Toen ik van school afging heb ik t 3 mm laten scheren... Gewoon omdat IK daar zin in had.. En ik ging me niet afvragen of ik dan wel of geen kans zou maken bij jongens..
dus ik mijn lange lokken eraf, nou het bevalt me prima, toch nog iets goed aan overgehouden
Vrouwen met kort haar hebben vaak veel meer eeneigen stijl vind ik.
quote:Jij bent niet zo slim hč?
Op zaterdag 14 december 2002 21:38 schreef Aernout het volgende:
Laatst ook weer: bij een vriendin van me was het uit met haar vriendje. En wat doet die muts daarna? Ze knipt haar mooie lange blonde haar af!. Daarmee was de kans op een leuk nieuw vriendje ook gelijk een stuk kleiner
.
prrrrrrr
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 15-12-2002 12:33]
Uhm, tjah,.. dat is nou eenmaal leuk? ![]()
Ik weet wel dat ik het voorlopig niet superkort meer doe (niet boven de kaaklijn) gewoon omdat ik kort haar teveel werk vind,.. (ik heb springhaar en het springt altijd hnet de verkeerde kant op, over mijn kaak is het zwaar genoeg om redelijk stijl te blijven
)
En omnou te zeggen dat ik met kort haar geen sjans had? Ik had lang blond haar en heb dat echt toen het uitging met mijn destijds vriendje superkort afgeknipt en daarna zijn we uitgegaan,.. nou ik had aardig wat aandacht hoor
...
Maar ik ben wel blij met mijn wat langere haar,...
(ookal was het 2 mnd terug wat langer, toen liet ik het dus ook weer ietsjes korter knippen
)
Haarstijl veranderen is gewoon leuk,... eeuwig met hetzelfde lopen lijkt mij iig geen ene reed aan!
quote:Maar mij wel
Op zaterdag 14 december 2002 21:43 schreef Knuffie het volgende:[..]
Laten we zeggen : Op/boven de schouders is kort. En over de schouders is lang.
mij staat juist lang haar niet
quote:Vandaar dat ik schreef, weinig vrouwen.....
Op zondag 15 december 2002 12:28 schreef Riann het volgende:[..]
Maar mij wel
quote:
Op zondag 15 december 2002 12:29 schreef Knuffie het volgende:[..]
Vandaar dat ik schreef, weinig vrouwen.....
![]()
Sommige staat het iid.
quote:helemaal mee eens!! Ik heb toen mijn verkering uit ging meteen de volgende dag mijn haar geknipt en geverfd!!!
[b]
Alleen als ik het kort heb wil ik het lang, als ik het lang heb wil ik het kort, als ik blond ben wil ik zwart en als ik zwart ben wil ik blond ![]()
*zoekt een goed foto'tje van dr stekeltjes*
Zelf heb ik het behoorlijk lang, tot ongeveer 10 cm boven mijn taille, en ik besteed er erg veel aandacht aan. Overdag steek ik het meestal op, dat vindt mijn man erg vrouwelijk staan.
Verder vind ik dat iedereen moet doen wat ie zelf mooi vindt, en wat zijn/haart partner mooi vindt want die moet er tenslotte naar kijken
quote:ik zou nu ook wel weer eens voor een dagje lang haar willen hebben om er vlechtjes en alles in te maken
Op zondag 15 december 2002 12:33 schreef Swatkat het volgende:
Alles staat wel bij mij, heb een ovaal vormig gezicht ofzoiets en dan kan zowat alles...Alleen als ik het kort heb wil ik het lang, als ik het lang heb wil ik het kort, als ik blond ben wil ik zwart en als ik zwart ben wil ik blond
*zoekt een goed foto'tje van dr stekeltjes*
maar het staat me gewoon niet
krijg ik nog een dikkere kop van
quote:Dan ben ik vast en zeker weer een egocentrisch persoon ofzo,... want ik doe dus mooi wat ik zelf wil.
Op zondag 15 december 2002 12:33 schreef Nijntjuh het volgende:Verder vind ik dat iedereen moet doen wat ie zelf mooi vindt, en wat zijn/haart partner mooi vindt want die moet er tenslotte naar kijken
Mijn vriend vind trouwens alles leuk bij me staan dus
quote:Kort haar is leuk, mits het maar geen stekels zijn.
Op zaterdag 14 december 2002 23:26 schreef Blaze85 het volgende:
kort haar zuigt
quote:En ik zwiep hem verder naar Lifestyle
Op zondag 15 december 2002 13:48 schreef shmoopy het volgende:
Hou je vast, ik zwiep 'm naar GC.
waarom knippen vrouwen hun haar af als ze een kindje hebben gekregen
Is het om de aandacht van mensen niet van de kleine af te leiden? Is dat lelijke 'gestichtskapsel' om van de aandacht van mannen af te komen en zo meer tijd voor hun kindje te hebben? Is het om er onerotisch uit te zien en zo een snelle nieuwe zwangerschap te voorkomen?
Dan heb je zo'n plaatje van moeder met kind maar dan zit er een door de bevalling bleek geraakte lesbo met korte pieken. Leuke kleren aantrekken ook ho maar! Hobbezakken en maar eten: vaarwel schone dame met wie een gezinnetje werd gesticht.
Letwel, ik heb niks tegen leuke verzorge korte kopjes en niets tegen lesbiennes maar dat 'baarkapsel, dat thuiskapproduct van futloze stompe slierten, jezelf zo te vernederen daar begrijp ik dus geen hol van.
quote:
Op zondag 15 december 2002 14:51 schreef barman het volgende:
Ik dacht: ha nou krijg je het. Nu komt er eindelijk uitleg maar nee hoor! Dus dan maar zelf de vraag gesteld:waarom knippen vrouwen hun haar af als ze een kindje hebben gekregen
Is het om de aandacht van mensen niet van de kleine af te leiden? Is dat lelijke 'gestichtskapsel' om van de aandacht van mannen af te komen en zo meer tijd voor hun kindje te hebben? Is het om er onerotisch uit te zien en zo een snelle nieuwe zwangerschap te voorkomen?
Dan heb je zo'n plaatje van moeder met kind maar dan zit er een door de bevalling bleek geraakte lesbo met korte pieken. Leuke kleren aantrekken ook ho maar! Hobbezakken en maar eten: vaarwel schone dame met wie een gezinnetje werd gesticht.
Letwel, ik heb niks tegen leuke verzorge korte kopjes en niets tegen lesbiennes maar dat 'baarkapsel, dat thuiskapproduct van futloze stompe slierten, jezelf zo te vernederen daar begrijp ik dus geen hol van.
vind 't wel 'mooi' bij sommige vrouwen, maar sexy?
quote:Je bedoelt zoiets als die ene zwangere vrouw in Idols die op het punt van baren stond (derde of vierde aflevering). Hoewel dat 'kapsel' niet kort was.
Op zondag 15 december 2002 14:51 schreef barman het volgende:
Dan heb je zo'n plaatje van moeder met kind maar dan zit er een door de bevalling bleek geraakte lesbo met korte pieken. Leuke kleren aantrekken ook ho maar! Hobbezakken en maar eten: vaarwel schone dame met wie een gezinnetje werd gesticht.Letwel, ik heb niks tegen leuke verzorge korte kopjes en niets tegen lesbiennes maar dat 'baarkapsel, dat thuiskapproduct van futloze stompe slierten, jezelf zo te vernederen daar begrijp ik dus geen hol van.
Inderdaad vreselijk ja.
Al moeten ze dat eigenlijk zelf weten, als ze dat zo prettig vinden.....
Denk wel dat als n vrouw d'r haren afknipt het toch wel te maken heeft met een nieuwe 'fase' in haar leven...
Na 4 jaar geleden mn lange haar in 1x superkort geknipt te hebben, is 't nu weer aan het groeien
Oudere vrouwen doen dat ook altijd, dan hebben ze kleine kinderen en zijn het eigenlijk gewoon babyfabriekjes geworden. Leuke dingen doen ze niet meer, alleen maar met de kinderen bezig en nemen ze kort haar want hun uiterlijk is toch niet meer belangrijk.
Het viel me op: meestal kreeg ik die complimentjes van meisjes, misschien dachten ze: weer een concurrent minder.
quote:Ja dat zal het waarschijnlijk wel zijn... Ik vind kort haar bij vrouwen meestal een afknapper.
Op zondag 15 december 2002 17:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Het viel me op: meestal kreeg ik die complimentjes van meisjes, misschien dachten ze: weer een concurrent minder.
...Zo zie je maar weer...ofzo
quote:Nou die ken ik niet, heb alleen die aflevering van Idols met Hawai-Tim die Sid Viscious nadeed gezien. Maar ik neem aan dat het erg was wat je zag. Is er een plaatje van?
Op zondag 15 december 2002 15:53 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als die ene zwangere vrouw in Idols die op het punt van baren stond (derde of vierde aflevering). Hoewel dat 'kapsel' niet kort was.Inderdaad vreselijk ja.
Al moeten ze dat eigenlijk zelf weten, als ze dat zo prettig vinden.....
quote:Zo oud hoeven ze daarvoor niet te zijn maar dit is dus idd het fenomeen wat ik waarneem. En Oma's doen het ook: lekker makkelijk voor de bejaardenkapper. Zie jij nog wel eens een oma met een knotje? of een dame met opgestoken haar? Nee allemaal kort rood stekeltjes of blonde permanentjes. Verschrikkelijk. De enige die er wat aan heeft is de kapper maar die is homo dus wat kan hem het schelen hoe onerotisch vrouwen eruit gaan zien!
Op zondag 15 december 2002 17:57 schreef GEsTOoRD het volgende:
Oudere vrouwen doen dat ook altijd, dan hebben ze kleine kinderen en zijn het eigenlijk gewoon babyfabriekjes geworden. Leuke dingen doen ze niet meer, alleen maar met de kinderen bezig en nemen ze kort haar want hun uiterlijk is toch niet meer belangrijk.
quote:Nee dankje, die fase heb ik al gehad en ga ik voorlopig niet overdoen
Op zondag 15 december 2002 18:35 schreef drea het volgende:
mannen laat zelf jullie haar lekker groeien als jullie dat zo mooi vinden.
En mijn voorkeur gaat uit naar dames met lang loshangend hoofdhaar, liefst stijl, maar krullen is ook zeer okay. Kleur maakt niet zo uit (hoewel... blond zou perfect zijn).
WTF baseert ze nu om hun haren kort te knippen?
Ze zitten in een soort waanvoorstelling dat het leuker of aparter of wilder of onafhankelijker zou staan... nou I HAVE GOT NEWS FOR U: het staat LELIJKER!
ALTIJD!
Nog NOOIT heb ik een vrouw gezien waarbij kort haar leuk stond. NOOIT. Lang is ALTIJD leuker.
Zo, I have spoken
.
quote:Jeuh! Eindelijk een zinnige opmerking in dit topic, helemaal eens
Op zaterdag 14 december 2002 22:01 schreef whiskas het volgende:
Vind kort haar er juist veel mooier en verzorgder uit zien! Bij veel vrouwen hangt het er maar slap en onverzorgd bij, dooie punten enzo..Met kort haar wordt het gezicht ook vlotter.
quote:Nee, het gezicht wordt niet vlotter, het gezicht lijkt meer op dat van een gozer.
Op maandag 16 december 2002 23:24 schreef Anastasialala het volgende:[..]
Jeuh! Eindelijk een zinnige opmerking in dit topic, helemaal eens
Kort haar is voor potten.
.
En voor Catherine Keyls!
quote:Ik vind juist dat een vlot kort kapsel veel minder degelijk overkomt, voor een pittige uitstraling..de mannen die ik tegen kom zijn best te spreken over korte kapsels....smaken verschillen, maar om nu direct te zeggen dat kort haar voor potten is...
Op maandag 16 december 2002 23:26 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee, het gezicht wordt niet vlotter, het gezicht lijkt meer op dat van een gozer.
.
En voor Catherine Keyls!
quote:I second that.
Op maandag 16 december 2002 23:26 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee, het gezicht wordt niet vlotter, het gezicht lijkt meer op dat van een gozer.
.
En voor Catherine Keyls!
Kort haar is voor vrouwen die "zogenaamd" serieus genomen willen worden, en denken er gemakkelijk van af te komen.
Gelukkig leert de praktijk wel anders, en zijn er voor vrouwen meer voordelen aan lang haar, dan nadelen.
"Mijn haar is te zwaar" is voor mietjes.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 07:51 schreef Ludo het volgende:kort haar
quote:yup, helemaal correct, all chicks love it....
Op dinsdag 17 december 2002 09:00 schreef X-Ray het volgende:[..]
Snorren
quote:Chicks met hele korte haren zeker?
Op dinsdag 17 december 2002 12:53 schreef Ludo het volgende:[..]
yup, helemaal correct, all chicks love it....
En hele dikke reten en Imca Marina als idool...
quote:Hey dude, can you read my mind or what??
Op dinsdag 17 december 2002 13:31 schreef X-Ray het volgende:[..]
Chicks met hele korte haren zeker?
En hele dikke reten en Imca Marina als idool...
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 14:29 schreef Ludo het volgende:[..]
Hey dude, can you read my mind or what??
Door de invloed van de hormonen kan het gebeuren dat het haar van de vrouw tijdens of na de bevalling heel erg uitvalt of dat het echt niet meer wil zitten. Het enige wat zo'n vrouw dan nog kan doen is het haar afknippen.
Maar dan blijft nog steeds de vraag waarom ze dan zo vaak voor zo'n LELIJK kort kapsel kiezen. Kort haar kan namelijk best leuk staan als er een fatsoenlijk model in geknipt is.
Overigens ben ik zelf ook zwanger en zal bijna bevallen. Ik heb mij man al in het begin van de zwangerschap moeten beloven dat ik mijn haar niet afknip. Ben daar mee accoord gegaan onder de voorwaarde dat als het echt niet meer wil zitten of als ik heel veel haaruitval krijg ik het wel korter laat knippen, maar dan op kaaklengte en het dan weer laat groeien. Heb zelf ook geen zin om zo'n vrouw te worden die zichzelf na de zwangerschap gaat verwaarlozen. Ben al dik geworden en kan geen leuke kleren meer aan......ik wil mijn hoofd dus wel een beetje blijven verzorgen.
quote:Ah, fijn, een ongezouten mening. En dan nu, die van mij.
Op maandag 16 december 2002 23:21 schreef X-Ray het volgende:
Helemaal mee eens.WTF baseert ze nu om hun haren kort te knippen?
Ze zitten in een soort waanvoorstelling dat het leuker of aparter of wilder of onafhankelijker zou staan... nou I HAVE GOT NEWS FOR U: het staat LELIJKER!
ALTIJD!Nog NOOIT heb ik een vrouw gezien waarbij kort haar leuk stond. NOOIT. Lang is ALTIJD leuker.
Zo, I have spoken
.
Mag ik even opmerken dat kort haar bij vrouwen in ieder geval nog beter staat dan bij mannen? Wanneer gaan jullie je uiterlijk nou eens een beetje behoorlijk verzorgen?
Bovendien: het spijt me je dit te moeten zeggen, maar wij vrouwen zijn hier niet op aarde om jullie esthetische gevoelens een plezier te doen. Als een vrouw haar haar afknipt dan heeft dat waarschijnlijk zeer weinig te maken met wat mannen daarvan vinden.
En dan nog iets: lang haar is een pain in the arse. Kort haar is veel makkelijker te verzorgen. Ook lang haar staat niet iedereen, vooral als je haar heel pluizig of kroezig is.
Ik heb zelf lang haar en had ook een tijd lang haar tot mijn schouders. Dit lange haar staat me wel goed, echt kort haar zou ik denk ik niet kunnen hebben omdat ik een beetje een rond gezicht heb.
Maar feit is dat er mensen zijn die het wel en mensen zijn die het niet kunnen hebben maar dan nog is het hun eigen keus. Er zijn heus wel mannen die op vrouwen vallen die kort(er) haar hebben.
*Muurbloempje valt zelf niet op MANNEN met lang haar maar het kan best mooi staan bij een man (geen matjes please!)*
quote:Wij mannen weten dat al lang, jullie willen echter niet geloven waarom jullie wel op deze aardbol zijn
Op dinsdag 17 december 2002 16:31 schreef williehewes het volgende:
Bovendien: het spijt me je dit te moeten zeggen, maar wij vrouwen zijn hier niet op aarde om jullie esthetische gevoelens een plezier te doen.
Lang haar staat bij sommige vrouwen niet mooi
Kort haar staat bij sommige vrouwen niet mooi
Mijn ex-vriendin wisselde ook vaak van haarddracht, van tot schouderhoogte naar stekels en langzaam weer terug.
Als je eenmaal een relatie hebt, let je daar veel minder op. Je weet al wat je aan elkaar hebt.
Niettemin, als iemand zijn haar compleet anders gaat dragen, moet je de persoon niet afkraken. Het is zijn/haar keus en als het hun zelf niet bevalt zullen ze het ook niet weer doen.
Ik had vroeger haar tot onder mijn schouderbladen. Sommige mensen vonden het mooi, sommigen niet. Ik vind zelf dat ik er juist aan heb gedaan om het af te knippen en ik denk niet dat ik het ooit weer lang zal laten groeien.
[Dit bericht is gewijzigd door saaw op 04-01-2004 16:49]
Bij meiden met een fijn gezichtje en duidelijke jukbeenderen staat kort haar fantastisch.
Bijvoorbeeld Anita Witzier,Halle Berry,Natalie Imbuglia,Pink..Chazia Mourali vind ik ook mooi:
Ik heb het zelf nu wel redelijk lang (zo'n 10 cm over de schouder), maar omdat mijn haarpunten kapot zijn laat ik het toch knippen, en ik denk tot schouderlengte. Mijn haar is te dik en te glad om op te steken dus ik kan er verder ook weinig leuks mee.
ben zelf nog steeds erg tevreden over mijn lange haar
en ik heb ook het geluk dat ik het haar van mijn moeder heb; heel veel haar. dichte haarinplant dus waardoor ik over volume niet te klagen heb.
hoe korter hoe meer volume dus korter dan schouderlengte (wat ik nog steeds lang haar vindt) durf ik niet aan. dan zou het uitgedund moeten worden zoals vroeger. en dat model stond me echt veel slechter dan het lange haar dat ik nu heb (tot midden op mijn rug).
zolang mijn haar me bevalt zal ik het mijn vriend ook niet aan doen het
af te knippen. en als de schaar erin gaat zal het de eerste keer toch niet
korter dan schouderlengte worden. gewoon om te wennen.
quote:idd goed voorbeeld die foto...haar staat het mooi ook al zou ik haar graag eens met langer haar zien
Op zondag 4 januari 2004 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Kort haar is helemaal niet onvrouwelijk.
Het is wel zo dat lang haar bij veel meiden mooier staat, vooral bij meiden die een wat grof gezicht hebben.Bij meiden met een fijn gezichtje en duidelijke jukbeenderen staat kort haar fantastisch.
Bijvoorbeeld Anita Witzier,Halle Berry,Natalie Imbuglia,Pink..Chazia Mourali vind ik ook mooi:
verder is het echt pas 3x (met afronding naar boven) in mn leven voorgekomen dat ik echt van een meisje met kort haar kon zeggen: wow! dat staat haar supergoed echt wel beter dan lang haar...
dusse vrouwen moeten normaal gesproken gewoon lang haar hebben!
quote:heb ik ook gedaan
Op vrijdag 9 januari 2004 17:38 schreef Sassy het volgende:
en als de schaar erin gaat zal het de eerste keer toch niet
korter dan schouderlengte worden. gewoon om te wennen.
quote:Nu inmiddels heb ik al tot mijn schouders of iets erover heen maarnu staat langer ook leuk ik laat ze nog een stuk langer groeien
Op zondag 15 december 2002 12:28 schreef Riann het volgende:[..]
Maar mij wel
maar nu ben ik ook een stuk dunner ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 09-01-2004 18:16]
* Laura lang haar heeft
Ze bekijken het maar, ik ga dood met lang haar, dat zweer ik
een zus van een vriendin heeft haar haar gemillimeterd... ![]()
ze is al getrouwd, maar haar man vind het niet mooi (surprise surprise)
quote:Ja.
Op zaterdag 14 december 2002 21:40 schreef Knuffie het volgende:
Moet een vrouw echt lang haar hebben, om aantrekkelijk te zijn ?
Ik begrijp ook totaal niet wat ze bezield dan. En dan nog zeggen dat het leuker staat ook ![]()
Dat staat NOOIT, NOOIT leuker.
quote:Ben hartstikke getrouwd alweer een flinke tijd en heb lang haar en het verder lichaamshaar mag zeer zeker niet welig tieren
Op vrijdag 9 januari 2004 21:14 schreef djgreen het volgende:
....als ze gaan trouwen...hoofdhaar kort knippen omdat "het zo leuk en vlot staat" (Libelle kapseltip vd week bah) en al het overige lichaamshaar laten ze dan ongegeneerd groeien!!!
Ohw mijn haar is tot net boven mijn kont

edit: andere plaatje neergezet
[Dit bericht is gewijzigd door Solitarias op 10-01-2004 12:39]
quote:Dat valt nu niet echt onder kort haar.
Op zaterdag 10 januari 2004 12:29 schreef Solitarias het volgende:
Kort haar kan keimooi zijn. Als mijn dame het zo ou knippen, ben ik verkocht!
quote:Wat zit ze raar, zonder nek ook enzo. Is het een siamese tweeling geweest?
Op zaterdag 10 januari 2004 12:29 schreef Solitarias het volgende:
Kort haar kan keimooi zijn. Als mijn dame het zo ou knippen, ben ik verkocht!
quote:Nee, ze neemt een sexy pose aan...maar de rest heb ik eraf geknipt
Op zaterdag 10 januari 2004 12:31 schreef Tijn het volgende:[..]
Wat zit ze raar, zonder nek ook enzo. Is het een siamese tweeling geweest?
Trouwens: ik heb ff een hele collectie kort haar neergezet waarbij ik wel stoute gedachten krijg....
Vandaag maar weer eens de tondeuse pakken! Staat me echt goed en zeer zeker vrouwelijk. Wellicht plaats ik later een fotootje ![]()
Zal me ook een worst wezen wat een ander ervan denkt
en dat kan heel mooi staan, maar kan begrijpen dat veel mannen het liever wat langer zien.
quote:Ja ja, is mooi bij deze vrouw.....maar dit is meer de realiteit in Nederland (de 2e en 4e van links)
Op zaterdag 10 januari 2004 12:42 schreef milagro het volgende:
Bij kort haar denk ik eerder aan zoiets
[afbeelding]en dat kan heel mooi staan, maar kan begrijpen dat veel mannen het liever wat langer zien.
quote:Die met dat halflange haar op die foto zien er toch ook helemaal niet uit man...
Op zaterdag 10 januari 2004 12:53 schreef Tijn het volgende:
En lang haar had dit beter gemaakt?
Ik stel voor dat meer vrouwen hoeden gaan dragen. Zo'n een waar je de hele kop niet meer mee ziet
quote:Foto!!!
Op zaterdag 10 januari 2004 13:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo. Geknipt. Mijn kapsel ziet er nu ongeveer zo uit als die van dat Charmedmens (de foto rechtsonder lijkt 't er meeste op).
quote:Het staat lelijk.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:34 schreef fleurie het volgende:
Wat hebben jullie tegen kort haar dan???
Lang haar kan heel mooi zijn, maar de meeste meiden met lang haar dragen het vaak in een staart, waardoor je zo'n eenheidsworst krijgt. Dat vind ik nog saaier als kort haar.
quote:Klinkt goed!
Op zaterdag 10 januari 2004 14:15 schreef kleine het volgende:
Ik heb vroeger haar tot aan mn kont gehad, liet het dan knippen tot aan mn oren, en nu is't weer bijna tot aan mijn kont. En heb dik,blond en golvend haar.
quote:Ow, deze foto is volgens mij juist het bewijs dat het meestal voor geen meter staat, van mij mogen de meeste meiden lekker weer lang haar nemen, al die kortgeknipte roodgeverfde koppies, ik word er niet warm van, ik heb ook van die collega's die dan zeggen: dit is vlotter en mn haar is niet geschikt voor lang, terwijl ze schitterend haar hebben! Ik begrijp dat niet hoor
Op zondag 11 januari 2004 18:45 schreef Nuek het volgende:
kort haar kan heel goed staan.
Kort dus... ![]()
Lang dus, ik zou t wel weten ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Samson op 19-01-2004 20:05]
Lullig of niet maar ik zou niet graag m'n vriendin daarmee rond zien lopen...
Ik kan bijna in
uitbarsten als ze dat doen...
quote:Check mn post hierboven maar ns, ik ben t helemaal met je eens zoals je ziet...
Op maandag 19 januari 2004 20:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
HAar tot aan de schouders vind ik nog wel mooi, maar kortwieken tot stekeltjes, vind ik persoonlijk echt minder hoor...Oke tis niet bij iedereen lelijk, maar het gros wat er mee zie rondlopen is echt
Lullig of niet maar ik zou niet graag m'n vriendin daarmee rond zien lopen...
Ik kan bijna in
uitbarsten als ze dat doen...
quote:Enigste aan mezelf dat ik dan ook mooi vind.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:30 schreef Untouchables het volgende:[..]
Klinkt goed!
quote:idd
Op zaterdag 14 december 2002 22:12 schreef killerb het volgende:
Lang haar is gewoon mooier bij vrouwen.
soms heb ik nog wel eens spijt, maar tis niet anders
quote:Kom op, niet zo negatief over jezelf he!
Op maandag 19 januari 2004 20:14 schreef kleine het volgende:[..]
Enigste aan mezelf dat ik dan ook mooi vind.
Maar ik kan inpraten op d'r wat ik wil, krijg ik verhalen te horen dat dat niet goed kan met haar haar. Dat terwijl ze het lang heeft gehad en dat stond dus WEL goed!
Kort haar vind ik alleen mooi als de vrouw een een ovaal gezicht en mooie jukbeenderen heeft.
maar guys, wat bedoelen jullie met lang haar, pony's, schuine lokken, laagjes enzovoortss?? ( of ben ik nu in vrouwen-turbotaal aan het spreken
)
quote:Je bent in wartaal aan het spreken, lang is lang, kort is kort, kort kan met pony's, schuine lokken, laagjes maar lang kan dat ook, dus ik snap geen hout van wat je bedoelt
Op maandag 19 januari 2004 20:37 schreef So_Addictive het volgende:
tja ik MAG mijn haar niet eens kort knippen van mijn KAPPER!!
Omdat ik een rond gezicht heb zou ik een hele dikke kop krijgen met kort haar...Kort haar vind ik alleen mooi als de vrouw een een ovaal gezicht en mooie jukbeenderen heeft.
maar guys, wat bedoelen jullie met lang haar, pony's, schuine lokken, laagjes enzovoortss?? ( of ben ik nu in vrouwen-turbotaal aan het spreken
)
quote:*suikerzoet lachje* Ehhh, voorbeelden?
Op maandag 19 januari 2004 22:38 schreef DarkElf het volgende:
sommige vrouwen kunnen beter wel hun haar afknippen
Jim schreef mooie gedichten he!
quote:Mag ik dan toch nog even zeggen dat ik Natalie Imbruglia met half lang haar toch mooier vindt
Op dinsdag 20 januari 2004 00:13 schreef Aventura het volgende:
Bij bepaalde vrouwen staat kort haar veel mooier, omdat je dan nog beter kun zien wat voor een mooi gezicht ze hebben:
[afbeelding]
Nathalie Imbruglia kan het zeker hebben
[afbeelding]
Dit vind ik een prachtkapsel, als vrouw mocht je willen dat je je haar zo kon laten knippen en dat het je nog zo mooi zou staan ook! Dit kun je met de beste wil toch geen mannelijke look noemen.
quote:Ik wil juist dat mijn vriendin lang haar heeft. Kort staat haar bes maar lang vind ik gewoon mooier maar ik laat haar wel vrij in HOE ze het doet.
Op zaterdag 14 december 2002 21:41 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ik ken een meisje, die haar haar helemaal kort heeft geknipt, omdat haar ex dat lelijk zou vinden, spoort niet
Het was gewoon onhandig, en ik vind lang haar zo kinderlijk
(had wel een beetje spijt dus heb het toch weer langer laten groeien, tja muts ben ik)
quote:Ken er echt wel meer dan twee handen vol die wel eens naar de kapper mogen
Op dinsdag 20 januari 2004 00:02 schreef Vivi het volgende:[..]
*suikerzoet lachje* Ehhh, voorbeelden?
Jim schreef mooie gedichten he!
als je geen mooi haar hebt houd het gewoon op, toch?
kan je proberen te redden wat er te redden is of het negeren maar volgens mij kun je beter gewoon jezelf overgeven aan de schaar dan.
yep, erg mooi
* Het kost minstens de helft minder aan shampoo.
* Je kunt 's morgens zonder gekloot de deur een stuk eerder uit.
* Het onderhouden van lang haar doet letterlijk pijn. Klitten uit je haar kammen is pijnlijk.
*Kort haar is praktischer. Het vliegt niet van de ene naar de andere kant terwijl je bijvoorbeeld aan het sporten bent.
* Je doucheputje wil je ook al niet al te vaak van dichtbij bekijken. Waar korte haren gewoon het riool in floepen, blijft langhaar gewoon als een dooie cavia hangen.
* In de zomer is lang haar een crime, het zweet op je rug en in je nek.
Daarom dus!
Daarom ben ik ook lange tijd kaal geweest. Ik was het een beetje zat met de opgelgde norm van mannen en jongetjes die lang haar apprecieerden.
Bijkomend voordeel: je wordt op straat een stuk minder als stuk vrouwelijk vlees aangesproken. Nadeel: mensen denken dat je heel agresief bent, en reageren dan soms een beetje dom op je verschijning.
quote:Echte liefde blijkbaar
Op dinsdag 20 januari 2004 15:38 schreef sbronsge het volgende:
Maat van me had t uitgemaakt omdat ze dr haar kort had geknipt en geverfd, op zich wel te begrijpen want je gaat natuurlijk niet voor lul lopen ja toch?
als je om zo'n reden uitmaakt ben je sowieso al een lul, dus dan maakt het ook niet meer uit of je er voor lul bijloopt
quote:Kort haar vergt veel meer tijd (toen ik lang haar had borstelde ik het niet eens, omdat het dan ging... euhm.. *poef*en).
Op dinsdag 20 januari 2004 12:06 schreef marsterretje het volgende:
* Je kunt 's morgens zonder gekloot de deur een stuk eerder uit.*Kort haar is praktischer. Het vliegt niet van de ene naar de andere kant terwijl je bijvoorbeeld aan het sporten bent.
* In de zomer is lang haar een crime, het zweet op je rug en in je nek.
Het zit veel sneller niet. Beetje in de war geraakt lang haar kan nog wel punky staan, maar ort haar staat gewoon omhoog.
En kort haar vind ik warmer dan lang haar (misschien door de extra hoeveelheid lucht erin?!).
En tóch ben ik blijer met mijn lekker korte koppie dan mijn schouderlang haar
Kort haar maakt je gezicht dikker en ik vind het volwassener en vrouwelijker staan. Ik ben blij ermee!
Nu heb ik het lang met een pony, ook erg geinig vind ik. ![]()
het kan heel, maar dan ook heel erg mooi staan
quote:Wat vind je er vrouwelijker aan dan
Op donderdag 29 januari 2004 19:29 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
?!).En tóch ben ik blijer met mijn lekker korte koppie dan mijn schouderlang haar
Kort haar maakt je gezicht dikker en ik vind het volwassener en vrouwelijker staan. Ik ben blij ermee!
quote:Dat mag ze mij ook uitleggen, geen idee
Op donderdag 29 januari 2004 22:07 schreef Vivi het volgende:[..]
Wat vind je er vrouwelijker aan dan
quote:Jouw haar ziet er toppie uit hoor! Valt volgens mij ook meer onder halflang dan onder kort haar voor de duidelijkheid.....
Op donderdag 29 januari 2004 22:21 schreef Kwannon het volgende:
Nah bij sommige vrouwen staat kort(er) haar dus echt wel beter dan lang. Maar er zijn grenzen natuurlijk, ik zou ook niet met stekels rondlopen.
Vind het wel best zo als het nu is, ("kort" dus) en heb nog nooit iemand horen zeggen dat lang haar me beter stond, terwijl ik dat toch zo'n 10 jaar heb gehad...
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:06 schreef marsterretje het volgende:
* Je doucheputje wil je ook al niet al te vaak van dichtbij bekijken. Waar korte haren gewoon het riool in floepen, blijft langhaar gewoon als een dooie cavia hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |