Hallo ik ben 21 en ik heb iemands leven verpest en die van mij ook (dit wordt een lang verhaal).
Ik ben autistisch maar jammer genoeg heb ik dat nooit door gehad en ben net gediagnoseerd.
ik heb een heel zwaar verward leven geleidt omdat ik anders was.
Ik heb nooit vrienden gehad en bijna geen contact met mijn ouders of familie gehad kortom ik heb mijn hele leven alleen door gebracht en ben sociaal gestoord en extreem depressief.
op mijn 16 zat ik op de havo het ging aardig goed maar ik knapte mentaal.
ik denk dat het mentaal mij te veel wordt omdat ik niet echt kan functioneren en elke dag was enorm stressvoll.
toen ik met school stopte begon de hell mijn ouders werden agressief en begonnen mij mentaal te pesten dus de hele dag zat ik buiten voor rust.
uiteindelijk ging ik naar het mbo maar daar was ik zo mentaal afwezig dat het ook niet goed ging.
toen ik 17 was leerde ik mijn vriendin kennen uit peru ze was een jaar in nederland als au pair waar wij een jaar hadden gedate.
toen ik 18 was zag ik mijn kans om opnieuw te beginnen in peru en ik was dol op mijn vriendin.
ik zorgde voor een online inkomen en ging naar peru.
in peru werdt ik mentaal ziek (was ik al een beetje) maar ik denk dat het zo stressvoll was dat ik over het randje werd geduwd. ik had niet door dat ik problemen had en mijn vriendin ook niet.
ik zat de hele dag verward in mijn kamer voor 3 jaar en ik herinner die periode niet eens.
op mijn 21ste verjaardag realiseerde ik me dat er iets aardig fout was want ik had niet echt door dat ik al 21 werd ik voelde me nog 17 omdat alles zo vaag is.
dus ik ging terug naar nederland en ging bij mijn broer wonen om proffesionele hulp te zoeken.
ik ga naar een psycholoog/therapist maar dat is maar een uur in de 2 weken en hij behandeld mij voor de de depressie en ik ga ook een behandeling door een psychiater.
maar eigenlijk denk ik dat het geen nut meer heeft en dat euthanasie het beste is voor mij.
het is al vervelend dat ik mijn jeugd enzo kwijt ben geraakt en mijn hele leven mentaal verward heb rond gelopen.
maar nu komt het ergste het zieke wat ik heb gedaan.
mijn vriendin is 9 jaar ouder en ik had nooit intenties om haar te trouwen of een toekomst met haar op te bouwen ik heb haar dus 3 jaar lang gebruikt/aan het lijntje gehouden (ik wist niet hoe ik het uit moest maken).
ik had niet echt door dat het fout was of de schade die ik aanrichten

ze is nu 30 en in peru is het heel erg moeilijk om te trouwen en kinderen krijgen enzo.
in die 3 jaar kon ze iemand anders vinden maar nu is er een grote kans dat dat niet gaat gebeuren en haar leven is aardig verpest.
ik had dus niet door hoe relaties werken of hoe ik anderen moest behandelen.
ik heb wel door dat iemand neersteken fout is maar dit had ik niet echt door.
nu ik dus door heb wat ik heb gedaan voel ik mij heel erg schuldig en ellendig ik lig de hele dag ziek in bed door mijn schuldgevoelens en therapie werkt niet echt.
ik ben bang dat ik mijn hele leven schuldig zal voelen terwijl op 21 nog een heel leven voor me heb dus dat zal jaren leiden worden.
ik heb ook niet echt iemand om mee te praten want mijn broer is aardig tegen mij maar ik durf hem niet alles te vertellen omdat ik niet verstoten wil worden.
ik was altijd fysiek in orde maar dat gaat nu ook slecht ik denk door de stress?
als ik aan mijn ex denkt moet ik overgeven, ik heb hart klachten en haar uit val dus fysiek wordt ik ook te klos.
fysiek was ik nog in orde omdat ik aan sport deed en ik er niet lelijk uit zie :/
toen ik terug in nederland kwam had ik ook niet echt dat ik iets fouts had gedaan dat duurde wel een paar maanden. eerst had ik nog hoop om een normaal leven te leiden maar met die schuldgevoelens heb ik die hoop niet.
dit allemaal is voor mij heel erg traumatiserend en bizar ik moet het nog zelf een beetje verwerken
want ik had ook al die jaren niet door dat er iets mis is met mij.
ik had mij voor een programmeur opleiding ingeschreven en ik had al gesolliciteerd naar werk.. dus ik wou een functionerend lid worden van deze maatschapij. maar hellaas stopte alles toen ik die schuld gevoelens kreeg.
ik voel ook extreme haat tegen mijn familie dat ze nooit mij hulp hebben aangeboden of intresse in mij hebben getoont ik voel ook extreme haat tegen mijn oude havo school dat ze nooit hebben ingegrepen. (ik denk omdat ik er normaal uitzag ik als verlegen werdt bestempelt inplaats van gestoord).
als ik gewoon als kind hulp had gekregen of als mijn ouders mij hadden geleerd hoe ik mij moest gedragen. ik heb ook een schijt hekel aan mij zelf dat van peru was hellemaal niet nodig geweest ik heb er niks van gekregen en mijn ex geruïneerd.
het nare is dat ik dus naar peru ging om mijn leven te verbeteren.
maar nu is het nog erger.
1. ik ben mentaal heel erg verknipt geworden
2. 21 en opnieuw beginnen
3. mijn ex is kapot
ik post dit omdat ik niet echt iemand heb om het mee te over te leggen :/
en mischien zijn er andere die verknipt zijn.