Ja dat mag natuurlijk ookquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:08 schreef Fer het volgende:
Illegaal, dus zal wel niet he. Wel orgineel, maar gestolen. Is dat ook goed?
Wat triest?! Als iemand het ontwerp mooi vind maar een echte veel te duur is, dan is het toch niet zo moeilijk? Ik kan ook gewoon Nike betalen ofzo maar soms wilt iemand iets andersquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nep kopen___!
Wauw dat is triest. Als de echte je te duur zijn dan koop je toch gewoon goedkopere merken
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niet uit de achterbak van Achmed kopen
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nep kopen___!
Wauw dat is triest. Als de echte je te duur zijn dan koop je toch gewoon goedkopere merken
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:03 schreef -AMG- het volgende:
1:1 replica's zijn moeilijker te vinden en sowieso strafbaar. En nog steeds erg duur.
quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:08 schreef Fer het volgende:
Illegaal, dus zal wel niet he. Wel orgineel, maar gestolen. Is dat ook goed?
Heeft werkelijk helemaal niets met het design van die merken te maken. Is gewoon een flutontwerp met heel groot een merknaam er op. Zeker geen kopieën van modellen en in de regel is ook pasvorm afwezig.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:45 schreef Riload het volgende:
[..]
Wat triest?! Als iemand het ontwerp mooi vind maar een echte veel te duur is, dan is het toch niet zo moeilijk? Ik kan ook gewoon Nike betalen ofzo maar soms wilt iemand iets anders
Doorgaans is het wel zo dat hoe groter het merklogo hoe groter de tokkie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Heeft werkelijk helemaal niets met het design van die merken te maken. Is gewoon een flutontwerp met heel groot een merknaam er op. Zeker geen kopieën van modellen en in de regel is ook pasvorm afwezig.
Bovendien is het daar zwaar Tokkie. Absoluut niet doen dus.
Ja, en gekocht in een fatsoenlijke winkel en gepast zodat het ook nog goed zit.quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Doorgaans is het wel zo dat hoe groter het merklogo hoe groter de tokkie.
Kleine bescheiden (of niet zichtbare) logo's is de eckte kwaliteit.
Als je het ontwerp mooi vindt, koop je daadwerkelijk dat item; van dat merk. Staat de prijs daarvan je niet aan? Jammer, dan koop je het niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:45 schreef Riload het volgende:
[..]
Wat triest?! Als iemand het ontwerp mooi vind maar een echte veel te duur is, dan is het toch niet zo moeilijk? Ik kan ook gewoon Nike betalen ofzo maar soms wilt iemand iets anders
Moah ligt eraan. Als ik van merk X 2 shirts in een maat heb dan zal die derde in dezelfde maat ook wel passen hoorquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, en gekocht in een fatsoenlijke winkel en gepast zodat het ook nog goed zit.
Blijk dat ineens een slimfit te zijnquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah ligt eraan. Als ik van merk X 2 shirts in een maat heb dan zal die derde in dezelfde maat ook wel passen hoor
Deja vu deze postquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:46 schreef fukforce het volgende:
Kleding kopen op de Zwarte Markt welk pipo doet dat nog anno 2017. Dat was iets van begin jaren 90 LA Gears, FILA, Chipie, Energy, Australian, Nike Airmax, illegale kastjes om Filmnet gratis te ontvangenDe echte stoere boys namen ook meteen een paar vlindermessen en boksbeugels mee
Klopt. De foodhallen zijn geniaal. Heerlijke dingen verkopen ze daar.quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Je kan er opzich best leuk Iraanse, Turkse etc kruiden kopen.
Verder is het echt niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |