Waar valt jouw weblog te bewonderen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja dat is de arrogantie van een bepaalde jonge generatie: mijn weblog is eigenlijk uniek in Nederland, dat deed ik onafhankelijk en werd zeker niet betaald door een of andere grote webwinkel.
In die twee jaar dat ik dat deed heb ik diverse mensen een poging zien wagen, alleen waar het telkens fout gaat: ze zijn te commercieel ingesteld, gewoon hup direct allemaal bedrijven aanschrijven voor gratis producten
Van een van die gasten was de website gewoon plotseling offline, had ook zijn Facebook verwijderd. Dus die dacht beter dan mij te zijn, omdat hij als Brugmans kan schrijven.
Maar heeft dat niet eens een half jaar volgehouden en het was gewoon pure kwantiteit, aangezien ik echt weken lang producten deed testen eer er een recensie online kwam.
www.goedkoop-natscheren.nlquote:
TR Gemacht. SPAM!!!11!einz!!1@11!!quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
www.goedkoop-natscheren.nl
Maar ik ben al een tijdje gestopt, alleen laatste mijn reisverslag online gezet
nat scherenquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
www.goedkoop-natscheren.nl
Maar ik ben al een tijdje gestopt, alleen laatste mijn reisverslag online gezet
Met een krabber is echt geen rocket science: maar in die communities gaan ze dan altijd uit de hoogte doen, van kijk mij met scheermes van ¤ 100quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
nat scheren![]()
al durf ik dat scheren met zo'n half kapmes niet aan, lijkt me wel genot om dat te kunnen.
Gebruik eigenlijk altijd de Mach III van Gilette, dat mesje (of nouja de krabber zelf ) gebruik ik al meer dan 15 jaar. Nooit een centje pijn of bloed, zolang je maar op tijd de mesjes vervangt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Met een krabber is echt geen rocket science: maar in die communities gaan ze dan altijd uit de hoogte doen, van kijk mij met scheermes van ¤ 100
Daarom is dit een van laatste artikelen, wilde nog even een laatste klap aan de onzin uitdelen die men steeds op die forums vertelt.
Zo ook het bashen van cartridge systemen: ze kunnen of konden er gewoon niet fatsoenlijk mee omgaan, en daarom zijn die dus slecht. Ligt gewoon aan de gebruiker meestal, cartridge systeem zelf is niet zo slecht als sommige beweren. Het is alleen duur!
http://www.goedkoop-natsc(...)de-zin-en-onzin.html
Een Marokkaanse barbier dan zeker?quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Gebruik eigenlijk altijd de Mach III van Gilette, dat mesje (of nouja de krabber zelf ) gebruik ik al meer dan 15 jaar. Nooit een centje pijn of bloed, zolang je maar op tijd de mesjes vervangt.
In Rotterdam heb je een barbier waar je je op de klassieke manier kan laten scheren, maar ik vind het 3x niks zo'n mes op je keel
Heb jij wel goeie tips voor gevoelige huid?quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Met een krabber is echt geen rocket science: maar in die communities gaan ze dan altijd uit de hoogte doen, van kijk mij met scheermes van ¤ 100
Daarom is dit een van laatste artikelen, wilde nog even een laatste klap aan de onzin uitdelen die men steeds op die forums vertelt.
Zo ook het bashen van cartridge systemen: ze kunnen of konden er gewoon niet fatsoenlijk mee omgaan, en daarom zijn die dus slecht. Ligt gewoon aan de gebruiker meestal, cartridge systeem zelf is niet zo slecht als sommige beweren. Het is alleen duur!
http://www.goedkoop-natsc(...)de-zin-en-onzin.html
Geen vrouwenquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
Barbiers zijn overgewaardeerd, dat is veelal hipster gedoe en het is zeldzaam om echt een authentieke Barbier in Nederland te vinden.
Scheren kunnen de meeste sowieso niet goed, dus dat doe ik liever zelf. Dan laten doen door een barbier en er ook nog dik ¤ 35 ofzo voor moeten betalen
Dat van geen vrouwen is gewoon pure discriminatiequote:Op donderdag 6 juli 2017 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen vrouwenbier drinken
haar snijden
![]()
Is wel lachen, maar inmiddels moet je weken van te voren een afspraak maken . Hoge hipsterfactor inderdaad
Ja, gewoon producten voor de gevoelige huid gebruiken. Nivea Men Sensitive Aftershave Balsem is wel goed, voor na het scheren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb jij wel goeie tips voor gevoelige huid?
Ik zit eraan te denken gewoon te stoppen met natscheren omdat de huid zo gevoelig is. De hema aftershave vind ik niet meer.
Ditquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja, gewoon producten voor de gevoelige huid gebruiken. Nivea Men Sensitive Aftershave Balsem is wel goed, voor na het scheren.
Maar ook niet te vaak scheren, want daar krijg je ook irritaties van.
Vroeger gingen mannen en vrouwen gewoon apart naar de kapper, er is overigens geen feitelijk verbod of vrouwen of zoquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat van geen vrouwen is gewoon pure discriminatiePrima, je hoeft ze niet te helpen. Maar ik ga wel naar een kapper, waar vriendinlief niet buiten in de regen hoeft te wachten tot ik klaar ben.
Of een preshave, Proraso Groen Preshave Creme is wel goed. Bied een extra beschermlaagje, die hebben ze ook in sensitive uitvoering.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit
En scheren na het douchen, dan is je huid soepelerder.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:03 schreef Diqiu-Long het volgende:
Sommige barbiers hangen zo'n bordje op, dat honden wel welkom zijn maar dat vrouwen buiten moeten blijven staan.
Nou het is pure discriminatie hoor, daarom zullen dat soort barbiers mij ook nooit als klant hebben. Ben in Italië, Turkije, Hong Kong etc bij de Barbier geweest en bij alle mocht mijn vriendin gewoon binnen wachten.quote:
In het Midden- Oosten is het heel gebruikelijk dat je plaatsen hebt voor mannen en voor vrouwen. Alleen in het Westen speelt men direct de discriminatie-troef als een zaak er voor kiest om een dergelijk concept te hanteren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nou het is pure discriminatie hoor, daarom zullen dat soort barbiers mij ook nooit als klant hebben. Ben in Italië, Turkije, Hong Kong etc bij de Barbier geweest en bij alle mocht mijn vriendin gewoon binnen wachten.
Alleen hier in West Europa vinden ze het nodig om vrouwen te discrimineren, dat zie je bij echte authentieke barbiers niet. Die zitten trouwens ook niet vol met tatoeages en piercings!
Ik kan me eigenlijk aan dat soort 'scheidingen' niet storen. Bovendien, waarom zou ik in een zaak moeten wezen wat op mannen is gericht en waar mannen kletspraat onder elkaar houden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nou het is pure discriminatie hoor, daarom zullen dat soort barbiers mij ook nooit als klant hebben. Ben in Italië, Turkije, Hong Kong etc bij de Barbier geweest en bij alle mocht mijn vriendin gewoon binnen wachten.
Alleen hier in West Europa vinden ze het nodig om vrouwen te discrimineren, dat zie je bij echte authentieke barbiers niet. Die zitten trouwens ook niet vol met tatoeages en piercings!
Ga weg, daar is het FB topic niet voor. Kan prima hier zolang er niet gebashed wordt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zeg dames, dit is niet het verkapte Braddie topicDus ga lekker naar feedback ofzo, het is net alsof jullie opstellen schrijven over wat mis of niet mis is met Braadmans.
Gaat zich om een principe: het is best okay dat er mannen en vrouwen clubjes zijn, maar ga niet roepen dat het andere geslacht niet welkom is!quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk aan dat soort 'scheidingen' niet storen. Bovendien, waarom zou ik in een zaak moeten wezen wat op mannen is gericht en waar mannen kletspraat onder elkaar houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |