abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172950705
Moslima's op tinder willen lekker stiekem pijpen en kontneuken ja. Dit niet weten :')
pi_172951423
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:47 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Omdat dat niet mag? Zo'n hoofddoek is toch van kijk mij vrome moslim zijn en dan doen ze zoiets heidens als tinder, laat staan ook daadwerkelijk afspreken met een ongelovige hond van het andere geslacht. Dat is echt uit den boze. Dus ik vraag me af wat ze op tinder doen want dat kan helemaal niet.

En moslim mannen heb je sowieso, want die neuken zat niet-moslimas want dan telt t 'niet als seks voor t huwelijk omdat t geen mensen zijn of zo
Je ziet het gebeuren, je weet niks van de Islam of koran, maar je hebt wel het idee dat jij mag zeggen dat het niet kan.
Lichtelijk arrogant toch?
pi_172951562
Die willen ook aandacht
pi_172951725
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:06 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Is dat vanwege de punchline of vanwege de foutieve schrijfwijze van jou
dat laat ik open voor interpretatie
pi_172952257
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Die willen ook neuken
Facials
U MAD?
pi_172964231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:49 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Lijkt me vrij raar je mag niet eens met een vreemde man in dezelfde ruimte zijn laat staan wat voor seks dan ook. Mag je bijv. wel zoenen of zo? Wat een vaag geloof is 't toch
Beste Bas,

Als je meer kennis wilt over de Islam kan je dit het best niet zoeken op FOK!.

Er zijn meningsverschillen over of vrouwen en mannen niet in 1 ruimte mogen zijn.

Zina ( onwettelijke seksueke handelingen ) zijn verboden. Daarnaast is sodomie dat ook. Laat staan de combinatie van beiden!

En Allah weet het beste. Moge Hij mij vergeven als ik verkeerde kennis heb gedeeld, en Moge Hij jou leiden naar de Islaam. Ameen.

Conclusie: wat deze meisjes doen is haram ( verboden ). Daarom een advies van mij: Als je wil leren over de Islaam, kijk dan niet naar de moslims, maar naar de bronnen. En wat geleerde hier over zeggen.
Fijne dag!

[ Bericht 15% gewijzigd door KomVissen op 07-08-2017 10:46:37 ]
n
pi_172965373
Had ergens gelezen dat plastisch chirurgen heel veel maagdenvlies herstel operaties per
jaar deden bij moslims. (Kan ff geen bron zoeken, op het werk :P en komkommer tijd.)

Denken dat religieuze mensen niet neuken :') . Dat gebeurd, maar dan stiekem. Had dat ooit met een zwaar christelijke meid. Niemand mocht het weten. Was wel een beest in bed though.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_172965604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:31 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Wtf :') Dat mag toch niet eens?

En ze hebben allemaal ook 't zelfde profiel. Slechts 1 vage foto waarbij je alleen hun ogen en een klein beetje van hun gezicht ziet en zo'n wit doek om hun kop en verder alleen maar van die wijsheden en spreuken foto's of getekende zelfportretten :')

Ik snap 't niet
Ja er is toch niets mis met een ONS...

Daarom zitten vrouwen daar
pi_172965727
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:41 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Sterf
Dat zal ik zeker doen op de voor mij Voorgeschreven tijd. Net als jij.

Zojuist heb ik wel mijn post veranderd, omdat ik niet alle informatie die ik gaf betrouwbaar vond. Dus een ieder dit dat leest, ga er niet van uit maar doe je eigen onderzoek op basis van betrouwbare bronnen.

Mijn excuses.
n
pi_172965909
Moslima's willen natuurlijk ook eens wat anders dan een islamitische micro penis.
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:55:59 #111
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172976360
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Moslima's willen natuurlijk ook eens wat anders dan een islamitische micro penis.
pi_172976409
Natuurlijk mag dat wel. Gelovigen kunnen voor zichzelf altijd alles rechtpraten, door een eigen, unieke interpretatie aan de Koran en de Bijbel te geven. Dat is wat miljarden gelovigen dag in, dag uit doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')