klein kindje.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:10 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Zoek een leven ipv de moraalridder uit te hangen op FOK!. Niemand geeft een neuk.
Ben het er wel mee eens dat die woedeaanvallen niet gezond zijn. Man, man, man, als dat op de werkvloer gebeurt hoeft hij niet meer terug te komen.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
In Ad zijn chat hadden ze er zelfs over, die was tegelijk online. Was een genot.
Wat was gebeurd dan?quote:Op maandag 10 juli 2017 19:14 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens dat die woedeaanvallen niet gezond zijn. Man, man, man, als dat op de werkvloer gebeurt hoeft hij niet meer terug te komen.
0fux maar toch reageren.. ergo je huilt zelfquote:
Kom Vliegbaard, Brad heeft zijn tekortkomingen. Met Praadje is hij echt absoluut veel te ver gegaan. Maar er zijn mensen die er puur op uit zijn om hem uit zijn tent te lokken, zodat hij weer eens uit zijn dak gaat. En dat is ook niet zuiver naar mijn idee.quote:
Ik moest gelijk mijn geluid zachter zetten, was echt zo'n driftbui van een dik joch, die dikke mannetjes kunnen altijd zo lekker driftig worden.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:14 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens dat die woedeaanvallen niet gezond zijn. Man, man, man, als dat op de werkvloer gebeurt hoeft hij niet meer terug te komen.
Van alles.quote:
Woedeaanvalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er mag geen prive info en plaatjes meer van Braddie gepost worden. Zie topicpointer boven het invoervak,quote:
Tja, hij kan ook achter elkaar zeggen dat hij er spijt van heeft om dat er zo uit te gooien, maar ze had het wel verdiend en hij blijft er achter staan.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:25 schreef KlaassenJan het volgende:
Wat is er prive aan, hij heeft zelf gestreamd..![]()
Naja; B. heeft op een ander forum excuses gemaakt over het schelden met kanker omdat er een forumlid is die zijn arm erdoor kwijt is.
"Sorry voor het schelden in elk geval, ik wist wel dat het een slopende ziekte was, maar echt niet dat het zoiets tot gevolg kon hebben "
- Woorden van Brad.
En vervolgens gaat ie weer tekeer in z'n stream waarin ie iemand de kanker in wenst.
Backup video's via DM
Ik heb bij YouTube report ingediend, privacy schending .....quote:
Graag ook naar danny sturen. Weg met die mafkeesquote:Op maandag 10 juli 2017 19:25 schreef KlaassenJan het volgende:
Wat is er prive aan, hij heeft zelf gestreamd..![]()
Naja; B. heeft op een ander forum excuses gemaakt over het schelden met kanker omdat er een forumlid is die zijn arm erdoor kwijt is.
"Sorry voor het schelden in elk geval, ik wist wel dat het een slopende ziekte was, maar echt niet dat het zoiets tot gevolg kon hebben "
- Woorden van Brad.
En vervolgens gaat ie weer tekeer in z'n stream waarin ie iemand de kanker in wenst.
Backup video's via DM
Wie is Danny?quote:Op maandag 10 juli 2017 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Graag ook naar danny sturen. Weg met die mafkees
Waarvoor ben je dan mod?quote:Op maandag 10 juli 2017 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je bij Fopje/Kerplunk wezen, ik ben geen aanspreekpunt meer.
Tja hij doet het niet op FOK!.. De vorige keren was dat namelijk wel aanleiding voor z'n (vele..) bans.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat heeft danny daar mee te makenquote:Op maandag 10 juli 2017 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Die likken zijn reet diepquote:Op maandag 10 juli 2017 19:28 schreef KlaassenJan het volgende:
[..]
Wie is Danny?
Die DMs beantwoorden doen het niet, doe ik iets verkeerd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |