Ya i know. Maar heb het idee dat Tjacka daar niet naar refereert. Ken 'm langer dan vandaagquote:
Het zweet breekt me hier ineens uit. Heel benauwdquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:35 schreef Scrummie het volgende:
Is het bij jullie ook alweer zo benauwd warm? Bleh. Ik ben helemaal van de 30 graden, maar het is 24 ofzo en zo plakkerig
B je weer dickpics zitten sturen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zweet breekt me hier ineens uit. Heel benauwd
Heb in de keuken een fruitvlieg familie vermoordquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Het is hier al ruim een uur aan het rommelen maar het onweer zet niet door. Het blijft dus ook benauwd. Hebben jullie ook zoveel van die kleine vliegjes in de tuin en in huis?
In het tuinpad tussen de steentjes komen hele kuddes van die mieren tevoorschijnquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb in de keuken een fruitvlieg familie vermoordverder geen last van beestjes. Op die vliegende mier die een half uur terug m'n kamer in vloog na
Haha, die maken hun bruidsvlucht deze dagen. Rotbeestenquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In het tuinpad tussen de steentjes komen hele kuddes van die mieren tevoorschijn
Ik dood ze niet. Ben eerder bang dat ze mij doden. Ze zijn met meer. Véél meerquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, die maken hun bruidsvlucht deze dagen. Rotbeestenmaar gun het ze wel om ergens anders een nieuw volk te stichten
elke doodgeslagen vliegende mier staat gelijk aan genocide!
Ochermquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dood ze niet. Ben eerder bang dat ze mij doden. Ze zijn met meer. Véél meer
Ja Die heeft er ook last van. Trouwens nu ligt hij weer onder het bed want hij is zo bang van onweer.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ocherm
Denk dat ze eerder achter Poezepoes aan gaan. Zij zal je beschermen! Als dat niet lukt, tjah. Dan zou ik je huis hermetisch afsluiten
Aww, da's ook geen pretje voor die beesten neequote:Op donderdag 6 juli 2017 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja Die heeft er ook last van. Trouwens nu ligt hij weer onder het bed want hij is zo bang van onweer.
Het onweer zet nu beetje door. Jassesquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww, da's ook geen pretje voor die beesten nee
Mag wel snel hierheen komen dat onweer. Gek op. En hebben jullie er geen last meer van
Dan zal 't wel snel afgelopen zijn. Is hier ook altijd zo, zit ik te hopen op onweer, 2 knallen en 't is weer wegquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het onweer zet nu beetje door. Jasses
Jij vind het echt leuk he Div?quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan zal 't wel snel afgelopen zijn. Is hier ook altijd zo, zit ik te hopen op onweer, 2 knallen en 't is weer weg![]()
Ik ookquote:
Jaquote:
Nicequote:Op donderdag 6 juli 2017 21:08 schreef Charged het volgende:
Poten op de tafel,kont in het hang ei,2 zwitserse witjes aan de voet,Skid Row met Youth gone wild,bier erbij.
Dit als uitzicht,i fucking love my life now!
[ link | afbeelding ]
Wow mooi zegquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:08 schreef Charged het volgende:
Poten op de tafel,kont in het hang ei,2 zwitserse witjes aan de voet,Skid Row met Youth gone wild,bier erbij.
Dit als uitzicht,i fucking love my life now!
[ link | afbeelding ]
Dat is geváárlijk johquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ging altijd bij mijn ouders als het onweerde buiten staan, in de regen, vlakbij een boom. Genot was dat.
quote:
Hahaquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
. Maar machtig als je die onweersbuien over je heen ziet trekken met wind regen en hagel, her en der flitsen en donders. Later als ik groot ben ga ik weerman worden.
Ik wil de dondermaak man worden als ik groot ben.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
. Maar machtig als je die onweersbuien over je heen ziet trekken met wind regen en hagel, her en der flitsen en donders. Later als ik groot ben ga ik weerman worden.
Ik stuur nu het onweer naar jou, Charged en Div toequote:Op donderdag 6 juli 2017 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
please do..ik hou ervanquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik stuur nu het onweer naar jou, Charged en Div toe
Het begint al wat bewolkt te raken hierquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik stuur nu het onweer naar jou, Charged en Div toe
Hoeft niet meerquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:18 schreef Charged het volgende:
[..]
Als het een aparte brotherhood is..waar inschrijven?
Hoe dan? Ga je fietsen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:20 schreef Charged het volgende:
Fuck me,ik weet nou al dat ik in de vakantie keihard op m'n bek ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |