waarom zondequote:Op woensdag 5 juli 2017 04:06 schreef flipsen het volgende:
Ik zou hier toch redelijk moeten kunnen scoren, aangezien het hier 5 uur later is dan in NL. Maar ONZ en dus zonde van mijn tijd
Heb wel wat beters te doen. Was ook niet meer dan een verkapte "kijk mij in Argentinië wonen" postquote:
ok, duidelijkquote:Op woensdag 5 juli 2017 04:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen. Was ook niet meer dan een verkapte "kijk mij in Argentinië wonen" post
Dan neem ik volgende kloon.quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:08 schreef devzero het volgende:
Ja in een weekje of 2 sta je wel bovenaan. En dan?
maar jij woont toch in murica?quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:12 schreef devzero het volgende:
Na een tijdje gaat de lol er ook wel weer vanaf en overdag is het te vol
Ik hoop dat ie spoedig weer terugkomt.. want ik kon altijd gezellig met hem kletsen in DMquote:
Awh, dat is leukquote:Op woensdag 5 juli 2017 04:12 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie spoedig weer terugkomt.. want ik kon altijd gezellig met hem kletsen in DM
Echt over van alles
Nee volgens mij heb ik hem 3 dagen terug voor het laatst gesproken.. Hij ging me nog heel veel uitleggen over hoe en wat. En toen was hij der in dit spel ook ineens niet meerquote:Op woensdag 5 juli 2017 04:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Awh, dat is leuk![]()
Weetje niet waar hij is?
Ah ok ok. Nou we zien het vanzelf weer toch, zit niks anders opquote:Op woensdag 5 juli 2017 04:15 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Nee volgens mij heb ik hem 3 dagen terug voor het laatst gesproken.. Hij ging me nog heel veel uitleggen over hoe en wat. En toen was hij der in dit spel ook ineens niet meer
Ja iddquote:Op woensdag 5 juli 2017 04:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ah ok ok. Nou we zien het vanzelf weer toch, zit niks anders op
Ja last van me eigen gedachtes. Komt dan spoken en blijf maar denkenquote:Op woensdag 5 juli 2017 04:18 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ja iddik zal hem morgen wel ff een DM sturen.
Maar waarom heb jij slapeloosheid?
Mss helpt het om de gedachtes waar je over piekert op papier te zetten voor je gaat slapen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja last van me eigen gedachtes. Komt dan spoken en blijf maar denken![]()
Maar ben wel moeik ga het weer opnieuw proberen, slaap lekker voor straks
Nou kan ik niet meer slapenquote:Op woensdag 5 juli 2017 04:31 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Als ik mij moe wil krijgen wanneer ik niet kan slapen, maar wel moet slapen ivm werk.
Dan vinger ik mij 3 of 4x.
Du hast verloren mit deinem Quatsch.quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:38 schreef Stien_Struis het volgende:
Nog steeds blond en in de zomer met vanzelf extra coupe soleil lokken.
Ja mooi hoorquote:Op woensdag 5 juli 2017 04:38 schreef Stien_Struis het volgende:
Nog steeds blond en in de zomer met vanzelf extra coupe soleil lokken.
Bij mij ook, maar niet na 1x al.quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat werkt meestal wel om in slaap te vallen
Moet er weer hoognodig de tondeuse over halen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:41 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ja mooi hoorsjiek!
Ik had ook altijd blond haar, vorige maand donkerblond/lichtbruin laten kleuren.
Ik heb meestal genoeg aan 1x. Meestal moet ik even opladen tussen #2 en #3quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:43 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar niet na 1x al.
Moet minimaal 3x zijn
quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Moet er weer hoognodig de tondeuse over halen.
Je bent toch een vrouw? Toch?quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Moet er weer hoognodig de tondeuse over halen.
In CUL zit er een wijsneus en die heet Piet_Verdriet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:59 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Zegt mij niks.
En Piet of Stien ziet er helemaal niet uit als 58
Graag gedaan! Jij erbij en ik eruitquote:Op woensdag 5 juli 2017 04:59 schreef Hdero het volgende:
Dank je wel allen, eindelijk moet iik erbij horen. Nu nog TS mijn verzoek honoreren.
Pietverdriet is onze grote relnicht uit CUL, dus naar eigen zeggen goed kan koken. Maar hij woont in Duitsland met zijn man.quote:Op woensdag 5 juli 2017 04:59 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Zegt mij niks.
En Piet of Stien ziet er helemaal niet uit als 58
Oh okquote:Op woensdag 5 juli 2017 05:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In CUL zit er een wijsneus en die heet Piet_Verdriet.
Waar ben ik dan? Hoezo, ben jij de puntenteller?quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:01 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Graag gedaan! Jij erbij en ik eruit
Oh aha vandaarquote:Op woensdag 5 juli 2017 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Pietverdriet is onze grote relnicht uit CUL, dus naar eigen zeggen goed kan koken. Maar hij woont in Duitsland met zijn man.
Jij komt er als het goed is bij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:02 schreef Hdero het volgende:
[..]
Waar ben ik dan? Hoezo, ben jij de puntenteller?
Na ja zeg ik wil ook niet concurreren, heeft geen zin meer met die verschillen, wil gewoon me naam op dat lijsttie omdat ik het lief vraag.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:06 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Jij komt er als het goed is bij.
Ik ken TS niet.
En ik stop vanaf vandaag met dit spel.
Dit is meer voor echte onzin viel mij op.
Ik ga denk ik bij een gc voortaan
Ik kom eigenlijk nooit meer in gc. MIsschien moet ik het er eens op wagen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:06 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Jij komt er als het goed is bij.
Ik ken TS niet.
En ik stop vanaf vandaag met dit spel.
Dit is meer voor echte onzin viel mij op.
Ik ga denk ik bij een gc voortaan
Als je na mij post, dan beloof ik dat ik zeker 6 uur niet zal posten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:08 schreef Hdero het volgende:
[..]
Na ja zeg ik wil ook niet concurreren, heeft geen zin meer met die verschillen, wil gewoon me naam op dat lijsttie omdat ik het lief vraag.
Moet jij de lijst niet bijwerken?quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je na mij post, dan beloof ik dat ik zeker 6 uur niet zal posten.
Weltrusten allemaal
Dat mag ook echt wel van mij, maar ik ga daar niet over helaas.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:08 schreef Hdero het volgende:
[..]
Na ja zeg ik wil ook niet concurreren, heeft geen zin meer met die verschillen, wil gewoon me naam op dat lijsttie omdat ik het lief vraag.
Het viel mij op dat de gesprekken daar wel vaak ergens over gaanquote:Op woensdag 5 juli 2017 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer in gc. MIsschien moet ik het er eens op wagen.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:12 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn moeder is inmiddels niet meer jarig.
Slaap lekker devzeroquote:Op woensdag 5 juli 2017 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je na mij post, dan beloof ik dat ik zeker 6 uur niet zal posten.
Weltrusten allemaal
Met een achterwaartse salto in de vlaflipquote:
wat weet die er nou van. (wat weet ikea er nou van).quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:10 schreef Martin_marvellous het volgende:
Flip zei het me toch anders, pharkus.
Mét een mooie striptease in de woonkamer, als het even kan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:01 schreef Handleiding het volgende:
die de hardwerkende man een koud pilsje bezorgen
best gezelligquote:Op woensdag 5 juli 2017 09:18 schreef noodgang het volgende:
Moet je eens naar een foodtruckfestival gaan, één groot hipsterfeest
Jawel, ik juich alle speciaalbiertjes en variatie van voedsel op festivals best toequote:Op woensdag 5 juli 2017 09:19 schreef Martin_marvellous het volgende:
Bedoel je nu dat hipsters hier niet mee mogen doen?
De rap stijl verandert ook hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:17 schreef HerrFritz het volgende:
het rare van de term, hipsters, is dat de stijl die ze zeg maar laten zien, verandert. Hoe anders is dat met rockers/ alto's/rappers/hakkers e.d.
We moeten daar gewoon vanaf, mensen worden hipster om er bij te horen, laat ze lekker. iedereen geeft op die mensen af, want ze zijn hipster, maar wij geven ze dat naampje.
Even beetje nuance zo in het dodetopicspel....
Met 'n rap tempo.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De rap stijl verandert ook hoor.
Ook nog eens, maar begint wel een beetje een gay stijl qua kleding te worden.quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:29 schreef Martin_marvellous het volgende:
Begon trouwens al met tu-pac, en de east-coast versus west-coast onzin. Was allemaal verzonnen, een set-up om geld mee te verdienen
Doe die maar niet hier.quote:
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createquote:Op woensdag 5 juli 2017 09:53 schreef Martin_marvellous het volgende:
Tijd voor een uitgebreide Poll hierover.
(ik weet helaas alleen niet hoe je die moet aanmaken)
Iemand voelt zich geroepen?
Dit was poldermodel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |