Echte fans hopen op dat momentquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:04 schreef Geerd het volgende:
Hij zal je maar van de weg rammen omdat die comments aan het lezen is
Hij loopt te kankeren over wat reacties en Daniel de Ridder vroeg hij om zijn woonplaats want hij heeft niks te verliezen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:14 schreef Toto69 het volgende:
Wat mis ik nu weer gvd m'n pauze is voorbij
Altijd wat he
Alsof jij überhaupt een vriendin kan krijgenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zolang BvD in het bezit is van een rijbewijs begin ik niet aan kinderen.
De beste man liet de koppeling even naar boven schieten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:14 schreef Toto69 het volgende:
Wat mis ik nu weer gvd m'n pauze is voorbij
Altijd wat he
haha wauwquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij loopt te kankeren over wat reacties en Daniel de Ridder vroeg hij om zijn woonplaats want hij heeft niks te verliezen.
Zoiets dacht ik ook, hij was even woest.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:15 schreef chroestjov het volgende:
Ik dacht even dat hij zichzelf tegen een muur o.i.d. ging rijden.
Het probleem is dat Autoweek het slechte voorbeeld geeft: daar heeft hij de term Live Drive ja van gejat!quote:
wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:15 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook, hij was even woest.
Woede-uitbarsting in de auto na het lezen van commentaren in de stream. Trok met piepende banden op, arme Polo.quote:
Het is de schuld van Daniël de Ridder uit Utrecht, die heeft hem woest gemaakt.quote:
Daniel de ridder zat te fucken in de comments. "Fat en the furious" als voorbeeld. Bradge vindt dit begrijpelijk niet leuk en vraagt zijn adres.quote:
Krijgen is niet zo'n probleem, behouden daarentegenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt een vriendin kan krijgen
lobi, ik zou met je trouwen als ik een vrouw was
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:18 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Daniel de ridder zat te fucken in de comments. "Fat en the furious" als voorbeeld. Bradge vindt dit begrijpelijk niet leuk en vraagt zijn adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |