abonnement Unibet Coolblue
pi_172164885
Goedenavond, ik ben weer terug met ditmaal een laatste poging tot het vloggen.

We beginnen met de Slagharen vlog:
Voornamelijk gefocust op gezelligheid met vrienden met als bijkomstigheid Slagharen.

Vorige week naar Fabrice Morvan geweest in Paradiso, uiteraard ook hier weer een vlog van:
Paar korte clips van de show bijgevoegd die het geheel samenvatten.

De nieuwste vlog is een iets kortere die een sfeerimpressie geeft van het optreden van de band afgelopen Zondag.

Zoals te zien, het zijn dus niet meer dagelijks vlogs, zit best wel wat tijd tussen sommigen, en ik wil ook niet meer iedere dag een filmpje opnemen maar alleen nog maar als er wat gebeurd in mijn leven.
Geen how to's meer, geen nietszeggende beelden meer van een startende auto zonder verdere content. Maar iets serieuzere vlogs van gebeurtenissen in mijn leven die ik een beetje leuk probeer te verpakken.

Zit nu op 107 abonnees, en zoals het nu gaat vind ik het zelf ook gewoon leuk en is het geen sleur, op naar de 500 wat mij betreft!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Discord: https://discord.gg/SGRANh
SPOILER: Hoe werkt discord?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172164920
diabeethoven hahaha
pi_172164943
Elan, ben het niet helemaal met je eens dat ik mezelf nu voor lul zet.
Als je het vergelijkt met mijn vorige YouTube kanaal ben ik nu juist eerder mezelf dan toen :')
Nu vlog ik alleen nog maar als er iets gebeurd, en toen vlogde ik omdat ik er geld mee dacht te verdienen en dacht in al mijn naïviteit dat die kansloze filmpjes vast wel zouden aanslaan en er voor zouden zorgen dat het mij een zakcentje kon opleveren.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:00:00 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_172165007
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:57 schreef Braddie het volgende:
Elan, ben het niet helemaal met je eens dat ik mezelf nu voor lul zet.
Als je het vergelijkt met mijn vorige YouTube kanaal ben ik nu juist eerder mezelf dan toen :')

Dan zet je jezelf voor lul als je jezelf bent.

#jezelfception.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:10:15 #5
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_172165235
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:57 schreef Braddie het volgende:
Elan, ben het niet helemaal met je eens dat ik mezelf nu voor lul zet.
Als je het vergelijkt met mijn vorige YouTube kanaal ben ik nu juist eerder mezelf dan toen :')
Nu vlog ik alleen nog maar als er iets gebeurd, en toen vlogde ik omdat ik er geld mee dacht te verdienen en dacht in al mijn naïviteit dat die kansloze filmpjes vast wel zouden aanslaan en er voor zouden zorgen dat het mij een zakcentje kon opleveren.
Maar waarom wil je er geld mee verdienen? Dan wordt je uitkering toch gekort?
pi_172165295
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:57 schreef Braddie het volgende:
Elan, ben het niet helemaal met je eens dat ik mezelf nu voor lul zet.
Als je het vergelijkt met mijn vorige YouTube kanaal ben ik nu juist eerder mezelf dan toen :')
Nu vlog ik alleen nog maar als er iets gebeurd, en toen vlogde ik omdat ik er geld mee dacht te verdienen en dacht in al mijn naïviteit dat die kansloze filmpjes vast wel zouden aanslaan en er voor zouden zorgen dat het mij een zakcentje kon opleveren.
Mensen kijken toch vooral naar jou omdat er bij jou altijd controverse en gedoe is denk ik hoor.
blablablabla
pi_172165362
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Mensen kijken toch vooral naar jou omdat er bij jou altijd controverse en gedoe is denk ik hoor.
Je bent elke keer weer benieuwd of het deze keer anders zal zijn, stiekem wetende dat het onvermijdelijke zal voltrekken.
pi_172165367
pi_172165420
Het K-woord viel zonet weer toen braad erachter kwam dat zijn vermogen is geslonken tot slechts enkele euro's.
pi_172165430
Denk dat ik nu vooral veel abonnees heb omdat mensen hopen dat ik weer debiele dingen ga doen, en het vooral zien als leedvermaak, én natuurlijk het vermijdelijke, verwijder ik mijn kanaal wel/niet.
pi_172165495
Ik heb even de review van Het Beunkoopje opnieuw gemonteerd, van 5 minuten teruggedrongen naar 2:
pi_172165504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:19 schreef Braddie het volgende:
Denk dat ik nu vooral veel abonnees heb omdat mensen hopen dat ik weer debiele dingen ga doen, en het vooral zien als leedvermaak, én natuurlijk het vermijdelijke, verwijder ik mijn kanaal wel/niet.
Uitstekende conclusie. Sluit ik me bij aan.
blablablabla
pi_172165554
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Uitstekende conclusie. Sluit ik me bij aan.
Ja he? Alleen gaat het kanaal verwijderen niet gebeuren, en het debiele dingen doen, ligt er aan wat jouw standaard is van debiel doen.
De een vind dat Noodles bereiden, en de ander vind dat een rondje rijden door het verkeer live streamen, ik vind het persoonlijk het eerste, en dergelijke video's komen (in elk geval als losse video) Niet meer voor.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:28:43 #14
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_172165630
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:22 schreef Braddie het volgende:
Ik heb even de review van Het Beunkoopje opnieuw gemonteerd, van 5 minuten teruggedrongen naar 2:
Ah meneer Hitlersnor.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_172165659
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:25 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja he? Alleen gaat het kanaal verwijderen niet gebeuren, en het debiele dingen doen, ligt er aan wat jouw standaard is van debiel doen.
De een vind dat Noodles bereiden, en de ander vind dat een rondje rijden door het verkeer live streamen, ik vind het persoonlijk het eerste, en dergelijke video's komen (in elk geval als losse video) Niet meer voor.
Gewoon jezelf blijven, is het beste Brad.
blablablabla
pi_172165713
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Gewoon jezelf blijven, is het beste Brad.
Dat ben ik nu dus ;)
pi_172165721
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:28 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ah meneer Hitlersnor.
Exactomundo
pi_172165740
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat ben ik nu dus ;)
En al die andere keren was je een ander?
blablablabla
pi_172165753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:22 schreef Braddie het volgende:
Ik heb even de review van Het Beunkoopje opnieuw gemonteerd, van 5 minuten teruggedrongen naar 2:
Een dure les om erachter te komen dat je Bosniakken niet kan vertrouwen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172165843
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Exactomundo
Blijft een mooi filmpje, hoe je volgens de "expert" Sedin een lekke koppakking kunt herkennen aan spetterende olie bij draaiende motor. Om er vervolgens aan toe te voegen dat een beetje lek niet erg is. :')
pi_172165865
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:28 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ah meneer Hitlersnor.
Hopelijk heeft Sedin met de winst van de Twingo een goed scheerapparaat kunnen kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rectum op 04-07-2017 15:49:10 (:')) ]
pi_172165870
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Een dure les om erachter te komen dat je Bosniërs niet kan vertrouwen.
Nogal.

- Ietwat lekke koppakking, kan je gewoon nog mee doorrijden.
- Vergeten te vermelden dat alle 4 de ramen rondom het niet deden.

(Om nog maar te zwijgen over laswerk aan het subframe, laswerk aan de dorpels, hoop reparaties aan de kabelboom en 4 nieuwe banden, waarna de auto weer opnieuw is gewisseld van eigenaar nadat alle elektronica er mee stopte en na het vervangen van de dynamo niet meer wil lopen en dus hoogstwaarschijnlijk eindigt op de sloop)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2017 15:38:49 ]
pi_172165955
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nogal.

- Ietwat lekke koppakking, kan je gewoon nog mee doorrijden.
- Vergeten te vermelden dat alle 4 de ramen rondom het niet deden.

(Om nog maar te zwijgen over laswerk aan het subframe, laswerk aan de dorpels, hoop reparaties aan de kabelboom en 4 nieuwe banden, waarna de auto weer opnieuw is gewisseld van eigenaar nadat alle elektronica er mee stopte en na het vervangen van de dynamo niet meer wil lopen en dus hoogstwaarschijnlijk eindigt op de sloop)
Gezien de kwaliteit van zijn aangeboden waar en de eerlijkheid daarover, zou Sedin heel niet misstaan als medewerker van sommige Rotterdamse en Apeldoornse autobedrijven.
pi_172165972
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Je bent elke keer weer benieuwd of het deze keer anders zal zijn, stiekem wetende dat het onvermijdelijke zal voltrekken.
pi_172166001
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nogal.

- Ietwat lekke koppakking, kan je gewoon nog mee doorrijden.
- Vergeten te vermelden dat alle 4 de ramen rondom het niet deden.

(Om nog maar te zwijgen over laswerk aan het subframe, laswerk aan de dorpels, hoop reparaties aan de kabelboom en 4 nieuwe banden, waarna de auto weer opnieuw is gewisseld van eigenaar nadat alle elektronica er mee stopte en na het vervangen van de dynamo niet meer wil lopen en dus hoogstwaarschijnlijk eindigt op de sloop)
Met een lekke koppakking kan je ook doorrijden en als je de moeite nam om een proefrit te doen dan had je kunnen weten dat het zowel van binnen als buiten een wrak was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')