quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Kubica komt niet terug, vergeet het, zet het uit je hoofd. Grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
Als Palmer de komende 2 GP's die auto weer plat rijdt dan zit Kubica daar na de zomerstop in.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Kubica komt niet terug, vergeet het, zet het uit je hoofd. Grootste onzin die ik ooit gehoord heb.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als Palmer de komende 2 GP's die auto weer plat rijdt dan zit Kubica daar na de zomerstop in.
Echt niet. Palmer exit, maar geen Kubica.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als Palmer de komende 2 GP's die auto weer plat rijdt dan zit Kubica daar na de zomerstop in.
Ik zie ze die stunt wel uithalen hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt niet. Palmer exit, maar geen Kubica.
eens met Nattegast.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zie ze die stunt wel uithalen hoor.
Of ik zou het heel graag zien dat ze die stunt uithalen. Dat kan ook.
Shit man, daar is echt weinig meer van overquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
eens met Nattegast.
Kijk dat armpje, gaat niet gebeuren in de huidige generatie wagens.....
[ afbeelding ]
Gasly met als tegenprestatie 50pk erbij voor de motor van RBRquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij wil wel en kan het ook wel met een 2012 auto. Dat heeft hij al laten zien. Nu kijken of hij het ook kan met een 2017 auto. Bijvoorbeeld bij de in-season test na Hongarije.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:27 schreef Nattekat het volgende:
een test is nog altijd wat anders dan competitie rondjes op ~100%....quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij wil wel en kan het ook wel met een 2012 auto. Dat heeft hij al laten zien.
Discussie kan beter gaan over stewards/FIA vs Tourorganisatie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:37 schreef Floriz87 het volgende:
Ik had verwacht dat in dit topic inmiddels wel de vergelijking Sagan/Cavendish en Vettel/Hamilton was gevallen, maar niet dus. Bij deze een voorzetje voor een vrij zinloze en vergezochte discussie.
NB: http://nos.nl/tour/artike(...)ald-na-elleboog.html
Heel even kwam het in me op maar het gaat hier al 10 dagen over te lichte straf/ te zware straf. Het wellus/nietus verhaal steeds opnieuw.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:37 schreef Floriz87 het volgende:
Ik had verwacht dat in dit topic inmiddels wel de vergelijking Sagan/Cavendish en Vettel/Hamilton was gevallen, maar niet dus. Bij deze een voorzetje voor een vrij zinloze en vergezochte discussie.
NB: http://nos.nl/tour/artike(...)ald-na-elleboog.html
Als we Renault mogen geloven krijgt RBR dus de nieuwe betrouwbaarheidsupdates en dan kunnen ze het vermogen wel open laten. Dan heb ik wel het idee dat ze enigszins aangehaakt kunnen blijven.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben meer benieuwd naar Red Bull. Of zij zich op hun thuisbaan kunnen mengen in de strijd tussen Mercedes en Ferrari
Dikte van de arm zegt niet zo heel veel over functionele kracht en uithoudingsvermogen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:58 schreef Sjemmert het volgende:
Geloof er ook niks van dat Kubica nog gaat rijden. Alle coureurs moesten flink naar de sportschool om spiermassa te kweken voor de 2017 wagens. Dan kan Kubica toch nooit meekomen met zijn arm lijkt mij.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dikte van de arm zegt niet zo heel veel over functionele kracht en uithoudingsvermogen.
quote:However, Kubica has yet to drive a 2017-spec car, which are faster and more physical than the one he has tested so far, and there are still question marks over his ability to operate an F1 car in all corners - tight left-handers are the main concern because of the restricted movement in his right arm.
Met alle ellende van de afgelopen races ben ik sceptisch.quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:04 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Als we Renault mogen geloven krijgt RBR dus de nieuwe betrouwbaarheidsupdates en dan kunnen ze het vermogen wel open laten. Dan heb ik wel het idee dat ze enigszins aangehaakt kunnen blijven.
nee, dat moet hij uitvinden en hopelijk gebeurt dat ookquote:Op woensdag 5 juli 2017 10:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Concern lijkt me ook logisch. Maar dat is toch geen conclusie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |