abonnement Unibet Coolblue
pi_172159501
Persoonlijk, als ik niet hoef te werken, is er echt no way dat ik om 7 uur al opsta. Wat moet ik in godsnaam om 7 uur 's morgens al wakker doen :')
Maar ik snap het idee erachter BRad. Succes dus.
pi_172159538
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Persoonlijk, als ik niet hoef te werken, is er echt no way dat ik om 7 uur al opsta. Wat moet ik in godsnaam om 7 uur 's morgens al wakker doen :')
Maar ik snap het idee erachter BRad. Succes dus.
Thanks.

Natuurlijk, als dit baantje niet aan kwam waaien, lag ik waarschijnlijk nu nog in bed, maar wil mezelf wel een beetje voorbereiden.
Voornamelijk omdat ik weet dat als ik dat niet doe, ik super brak en verrot op m`n proefdraaidag verschijn en dat laat ook geen goede indruk achter.
pi_172159683
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee?
Ik heb geen reden om vroeg wakker te worden, op mijn evt baan na dan. Daar ben ik nu naar aan toe aan't "werken" Door elke dag wat vroeger wakker te worden.
Beetje uit m`n comfortzone zeg maar
Zo werkt het niet vriend, je gaat niet om 07:00 je bed uit als daar geen reden voor is. Vraag het anders aan een werkende.
blablablabla
pi_172159701
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo werkt het niet vriend, je gaat niet om 07:00 je bed uit als daar geen reden voor is. Vraag het anders aan een werkende.
Als je niet snapt dat ik dit doe om ritme op te bouwen zodat ik mij niet verrot/brak voel tijdens mijn eerste werkdag heb je het IQ van een zak pel pinda's
pi_172159705
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Persoonlijk, als ik niet hoef te werken, is er echt no way dat ik om 7 uur al opsta. Wat moet ik in godsnaam om 7 uur 's morgens al wakker doen :')
Maar ik snap het idee erachter BRad. Succes dus.
Ik ook niet, dan blijf ik lekker in mijn nest liggen en ga ik ook gerust wat later naar bed.
pi_172159791
mwa, Ik ken genoeg mensen die elke dag om 7 uur op zijn, ook als ze die dag niks hoeven te doen persé.

Voor mij zou het ook niets zijn, maar dit geldt dus echt niet voor iedereen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:21:25 #182
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_172159792
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo werkt het niet vriend, je gaat niet om 07:00 je bed uit als daar geen reden voor is. Vraag het anders aan een werkende.
07.00 is wel een beetje enthousiast ja maar verder niks mis met een beetje ritme opbouwen natuurlijk.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_172159962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als je niet snapt dat ik dit doe om ritme op te bouwen zodat ik mij niet verrot/brak voel tijdens mijn eerste werkdag heb je het IQ van een zak pel pinda's
Eerste dagen ben je sowieso verrot. Voordat je echt gewend bent aan de nieuwe situatie ben je minimaal 3 maanden verder.

Zou lekker genieten van m'n vrije dagen.
blablablabla
pi_172160057
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Eerste dagen ben je sowieso verrot. Voordat je echt gewend bent aan de nieuwe situatie ben je minimaal 3 maanden verder.

Zou lekker genieten van m'n vrije dagen.
Dat geldt natuurlijk niet als je al een jaar of 6 vrije dagen hebt he... Dan is het niet meer lekker genieten. Als ik nu 2 weken van m'n eerst volgende werkdag af zou zitten zou ik ook lekker genieten. Maar als ik al 6 jaar zonder zat was het vast anders.
pi_172160098
Precies de hele dag vrij hebben voor een langere periode is geen fun, of je moet liggen rond reizen ofzo?!
pi_172160145
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:32 schreef koemleit het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk niet als je al een jaar of 6 vrije dagen hebt he... Dan is het niet meer lekker genieten. Als ik nu 2 weken van m'n eerst volgende werkdag af zou zitten zou ik ook lekker genieten. Maar als ik al 6 jaar zonder zat was het vast anders.
Voor Braddie is het gewoon een levensstijl.
blablablabla
pi_172160706
Werk ze vandaag!!1 _O_

pi_172160828
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:02 schreef Stratotanker het volgende:
Werk ze vandaag!!1 _O_

[ afbeelding ]
Oh that reminds me, ik heb nog een 1/5e lot :') Gekregen van iemand vlak voor dat Fabrice Morvan concert, 10e maar ff kijken of er iets op gevallen is
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:29:45 #189
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172161293
Door Rock Werchter heb ik helaas De Bromkatten Live moeten missen, maar gelukkig is er een liveregistratie op YouTube beschikbaar.

De motor van de band is best goed (gitaar, bas en drum), maar wat gebeurt daar allemaal (niet) in de vocals?! :o Kan je blondie en knotmans inruilen voor een goede frontman of -vrouw? De boormachine ( :? ) en de saxofoon (en dat zeg ik als blazer...) vond ik niet perse veel toevoegen aan het optreden.

Maar jij kan wel lekker pingelen brad! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172161346
Hoi brad
pi_172161361
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:29 schreef Geelman het volgende:
Door Rock Werchter heb ik helaas De Bromkatten Live moeten missen, maar gelukkig is er een liveregistratie op YouTube beschikbaar.

De motor van de band is best goed (gitaar, bas en drum), maar wat gebeurt daar allemaal (niet) in de vocals?! :o Kan je blondie en knotmans inruilen voor een goede frontman of -vrouw? De boormachine ( :? ) en de saxofoon (en dat zeg ik als blazer...) vond ik niet perse veel toevoegen aan het optreden.

Maar jij kan wel lekker pingelen brad! :7
Motor van de band is inderdaad wel redelijk he? Drummer is net een metronoom en drumt eigenlijk nooit te veel. Ik ben op zich geen slechte gitarist, maar het was mijn eerste keer serieus op de bas dus :') Die andere gitarist is qua akkoorden en slagjes verschrikkelijk goed.

Zanger is ook echt wel heel behoorlijk, alleen heeft 'ie af en toe dan een redelijk houterig overkomen, en podiumpresentatie is het dus ook niet helemaal, maar daar word aan gewerkt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2017 13:55:17 ]
pi_172161369
Ik weet nog een goede zangeres waar ik mee gescharreld heb zo'n 12 jaar geleden ;)
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 12:34:58 #193
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_172161394
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:33 schreef Braddie het volgende:

[..]

Motor van de band is inderdaad wel redelijk he? Drummer is net een metronoom en drumt eigenlijk nooit te veel. Ik ben op zich geen slechte gitarist, maar het was mijn eerste keer serieus op de bas dus :') Die andere gitarist is qua akkoorden en slagjes verschrikkelijk goed.

Zanger is ook echt wel heel behoorlijk, alleen heeft 'ie af en toe dan een redelijk houterig overkomen, en podiumpresentatie is het dus ook niet helemaal, maar daar word aan gewerkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de hell zeg, is iemand gewoon aan het boren/zagen terwijl jullie staan te spelen |:(
Echt handig zeg :')
pi_172161403
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik weet nog een goede zangeres waar ik mee gescharreld heb zo'n 12 jaar geleden ;)
Doe eens een linkje posten van iets op YouTube dan.
Woont ze een beetje in de buurt?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:38:19 #195
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172161471
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:33 schreef Braddie het volgende:

[..]

Motor van de band is inderdaad wel redelijk he? Drummer is net een metronoom en drumt eigenlijk nooit te veel. Ik ben op zich geen slechte gitarist, maar het was mijn eerste keer serieus op de bas dus :') Die andere gitarist is qua akkoorden en slagjes verschrikkelijk goed.

Zanger is ook echt wel heel behoorlijk, alleen heeft 'ie af en toe dan een redelijk houterig overkomen, en podiumpresentatie is het dus ook niet helemaal, maar daar word aan gewerkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast zingt nog wel redelijk inderdaad, maar het is wat vlak. De 'samenzang' kan je beter thuislaten. Een blazerssectie erbij (sax, trompet en trombone) zou leuk kunnen zijn, beter dan een losse saxofoon waar soms een paar noten op worden geblazen. Mja, da's allemaal voor erbij.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172161514
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Doe eens een linkje posten van iets op YouTube dan.
Woont ze een beetje in de buurt?
Heb geen contact meer met haar, alleen enkele jaren geleden kwam ik haar tegen in Brunssum ofzo. Was ze al getrouwd....

Maar als kind zijnde had ze het songfestival van Limburg gewonnen, dus zingen kon ze echt goed. Weet eigenlijk niet eens meer hoe ze heet, wat ik wel nog goed weet is dat zij vreemd ging tijdens de relatie :(
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:42:00 #197
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172161532
Wow, blondie gaat ook lekker uit de maat op de sax... ;(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172161560
Ja ben ik wel met je eens.
Ze kan echt best behoorlijk blazen! Maar zo alleen is het het toch niet helemaal soms, maar soms ook wel bij de solo momenten.

Normaliter is de samenzang overigens een stuk beter, dan doet de bassiste de lead, de zanger de 2e stem, en ik de 3e stem en heb je een redelijk klinkend koortje soms, maar als er 2 mensen zingen waarvan er 1 "wat minder" zingt dan de ander en die ene er ook "soms" wel wat naast zit, dan clashed het :')
pi_172161587
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:42 schreef Geelman het volgende:
Wow, blondie gaat ook lekker uit de maat op de sax... ;(
Ze haalt ons soms wel een beetje uit het ritme ja ;( Ik luister 9/10x ook naar wat de drummer doet.
Normaliter lockt de bassist op de drummer, maar bij deze band doe ik het als gitarist, kon je ook wel horen toen ik baste, ik probeerde te locken met de drummer, maar was nog best tricky :')
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:47:39 #200
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172161665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:43 schreef Braddie het volgende:
Ja ben ik wel met je eens.
Ze kan echt best behoorlijk blazen! Maar zo alleen is het het toch niet helemaal soms, maar soms ook wel bij de solo momenten.

Normaliter is de samenzang overigens een stuk beter, dan doet de bassiste de lead, de zanger de 2e stem, en ik de 3e stem en heb je een redelijk klinkend koortje soms, maar als er 2 mensen zingen waarvan er 1 "wat minder" zingt dan de ander en die ene er ook "soms" wel wat naast zit, dan clashed het :')
Het is ook lastig om als blazer goed in te passen in een bandje. Zeker als je gewend bent om vooral vanaf bladmuziek te spelen. Improviseren is echt weer een vak apart. Maar dat leer je ook alleen maar door het vaak te doen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')