De gewone Amerikaan zou inderdaad niet zo hard geraakt zijn, maar zou het ook lang niet zo goed gehad hebben als met Sanders. Die de democraten zelf aan de kant geschoven hebben. Eigen schuld dikke bult wat dat betreft.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gewone Amerikaan er in ieder geval niet zo hard op achteruit was gegaan. Zij zou niet 24 miljoen Amerikanen de ziektekostenverzekering afpakken om de rijkste Amerikanen een voordeeltje te kunnen geven bijvoorbeeld.
En over in de zak zitten gesproken: kijk eens naar de mening van Trump voordat hij voor het presidentschap gaat en zijn mening nu. Zijn persoonlijke mening, als hij daar zijn beleid op zou baseren, prima. Maar hij draait op vrijwel alles 180 graden nu.
Zou dat misschien kunnen komen omdat de drijvende kracht achter zijn presidentschap de uitvinder van PAC's is?
Ik ben er niet zo van overtuigd dat Sanders wel gewonnen had van Trump.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:28 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
De gewone Amerikaan zou inderdaad niet zo hard geraakt zijn, maar zou het ook lang niet zo goed gehad hebben als met Sanders. Die de democraten zelf aan de kant geschoven hebben. Eigen schuld dikke bult wat dat betreft.
Verder heb ik niks positiefs over het presidentschap van Trump te zeggen, behalve dat het een tijdje prima entertainment was en dat na zijn periode de Republikeinse partij waarschijnlijk gedecimeerd is.
Daar gaat je geloof in de mensheid.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo van overtuigd dat Sanders wel gewonnen had van Trump.
Denk zelfs dat Sanders de popular vote verloren had, hij is al veel te links voor het gros van de democraten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo van overtuigd dat Sanders wel gewonnen had van Trump.
Nou nee, ik volg een beetje de politiek in de VS. Hij is populair bij een beperkte groep 'liberals'. Dat is in de VS een scheldwoord.quote:
Exact.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Denk zelfs dat Sanders de popular vote verloren had, hij is al veel te links voor het gros van de democraten.
twitter:yahboiDirtMan twitterde op woensdag 05-07-2017 om 07:38:49#CNNBlackmail 4chan has declared war upon CNN,and soon others will follow Operation:Autism Storm will be the begin… https://t.co/D8fYNFqG6a reageer retweet
Dit zou eigenlijk een aparte topic mogen verdienen,want dit is een precedent. CNN openlijk overtreedt wetten en ontmaskert zichzelf als anti-journalistiek.quote:Op woensdag 5 juli 2017 07:51 schreef Jopie78 het volgende:
CNN is trending op twitter onder #CNNBlackmail
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:yahboiDirtMan twitterde op woensdag 05-07-2017 om 07:38:49#CNNBlackmail 4chan has declared war upon CNN,and soon others will follow Operation:Autism Storm will be the begin… https://t.co/D8fYNFqG6a reageer retweet
Ze hebben op hun site de maker van de video die Trump deelde bedreigd zijn persona bekend te maken als hij nog eens CNN neerhaalt op het internet. De jongen is 15 jaar oud! 4Chan en reddit zijn er druk mee bezig.
Bonquote:Op woensdag 5 juli 2017 08:00 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Dit zou eigenlijk een aparte topic mogen verdienen,want dit is een precedent. CNN openlijk overtreedt wetten en ontmaskert zichzelf als anti-journalistiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |