Wie?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Had liever Guitarist weer terug gehad.
WTF, ik zie maar 3 topics. Ah, die post vrijwel alleen in het Keldertje dan, of zo.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knetterkrankjorum is mijn droomvrouw.
Toch een mooi rijtje in om te staanquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lief. Doublepain en Tong ook geloof ik.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch een mooi rijtje in om te staan
Ben jij niet benaderd?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:03 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen enzo. Succes.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar toen heb ik Drizzt aanbevolen.
Dankjewel, andere dikkequote:
Je bent de nagel aan de doodskist van fokquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar toen heb ik Drizzt aanbevolen.
Komt er één achter.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent de nagel aan de doodskist van fok
Nigger het is pas kwart over elf..quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kp iik ben weer dtonken maar werr mod?
Ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kp iik ben weer dtonken maar werr mod?
Exact. Uitstekende user. Maar een waardeloze mod. Beetje zoals GGMM die kon er ook he-le-maal niets van.quote:
Lood om oud ijzer in dit geval makker.quote:Op zondag 2 juli 2017 09:12 schreef Cyanide- het volgende:
Als je een slechte ex-mod terug wil halen had dan GGMM gedaan
#Neverforgetquote:Op zondag 2 juli 2017 09:43 schreef Doublepain het volgende:
Je eerste taak is Stylo terughalen
Je hebt 24 uur
Ennnn.... gefaald!quote:Op zondag 2 juli 2017 09:43 schreef Doublepain het volgende:
Je eerste taak is Stylo terughalen
Je hebt 24 uur
Het was na 2,5 jaar wel een keer mooi geweest.quote:
Onmeunig.quote:
Ik vroeg me al af wanneer er iemand mee zou komen. Ik neem de vraag mee naar achteren.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:07 schreef GGMM het volgende:
Betekent dit trouwens dan we Guitarist binnenkort weer kunnen verwelkomen?
*voelt aan rug* nope, zit er nog steeds.quote:
Al helemaal in zijn rol gegroeid.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer er iemand mee zou komen. Ik neem de vraag mee naar achteren.
LOL heb jij bijdehandjes gegeten ofzo?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*voelt aan rug* nope, zit er nog steeds.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |