Op Fok! was het twee jaar geleden ook drukker.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus, in het verleden was dit topic toch veel drukken, of komt het omdat het zaterdag is en we dan van onze zolder afkomen?
VBL is nog bevolktquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:23 schreef bascross het volgende:
[..]
Op Fok! was het twee jaar geleden ook drukker.
quote:
quote:
Opgenomen en vanochtend even doorheen gefietst (ha haha).quote:Op zondag 2 juli 2017 12:20 schreef Spies het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel vermakelijk eigenlijk. Al heb ik gisteren niet de hele uitzending kunnen zien.
Lang in een Nederlandse ploeg en al een tijd een Nederlandse vriendin, dan mag je ook wel wat moeite doen.quote:
Maar Gesink wist niet goed hoe dat moest, bewust tijd verliezenquote:Op zondag 2 juli 2017 20:14 schreef franklop het volgende:
Gesink die dan alsnog weer aansluit bij peloton snap ik niet helemaal. Zal toch echt eea aan tijd moeten verliezen als hij ritten wil gaan kapen.
Of zit het klassement toch nog ergens in zijn achterhoofd
Vandaag lekker bij Leezer blijven had hem een kwartier opgeleverdquote:Op zondag 2 juli 2017 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Gesink wist niet goed hoe dat moest, bewust tijd verliezen![]()
Klassement heeft ie nog niet helemaal losgelaten. Denk dat ie de eerste zware (berg)etappe afwacht en als ie daar de tekort komt dan laat ie het lopen. Denk dat ie pas na volgend weekend los kan gaan voor een etappe overwinning.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:14 schreef franklop het volgende:
Gesink die dan alsnog weer aansluit bij peloton snap ik niet helemaal. Zal toch echt eea aan tijd moeten verliezen als hij ritten wil gaan kapen.
Of zit het klassement toch nog ergens in zijn achterhoofd
Ritten gaan kapen nadat je hebt gefaald in het klassement werkt niet. Als je niet goed genoeg bent, dan ga je het ook verliezen tegen Majka, Pinot en Pantano in de vluchtersetappes.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klassement heeft ie nog niet helemaal losgelaten. Denk dat ie de eerste zware (berg)etappe afwacht en als ie daar de tekort komt dan laat ie het lopen. Denk dat ie pas na volgend weekend los kan gaan voor een etappe overwinning.
Lijkt me dat Majka voor het alg. klassement gaat.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ritten gaan kapen nadat je hebt gefaald in het klassement werkt niet. Als je niet goed genoeg bent, dan ga je het ook verliezen tegen Majka, Pinot en Pantano in de vluchtersetappes.
Ja het moest allemaal veel serieuzer volgens Wilfred. Terwijl we juist overal al genoeg serieuze shows hebben. Rtl was juist sterk in wat comedy en leuke aparte side-zaken. Kijkcijfers zeggen genoeg.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Best wel saai idd, je gaat de vele onzin items van andere jaren nog missen.
Die dacht dat het het jeugdjournaal was.quote:
Klopt, nu wijkt het niet veel af van De Avondetappe en Vive le Velo. Alleen zitten die op lokatie en is dus veel sfeerrijker.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja het moest allemaal veel serieuzer volgens Wilfred. Terwijl we juist overal al genoeg serieuze shows hebben. Rtl was juist sterk in wat comedy en leuke aparte side-zaken. Kijkcijfers zeggen genoeg.
Met Gert was het wel iets te clownesk. Met Eddie was het al beterquote:Op zondag 2 juli 2017 20:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, nu wijkt het niet veel af van De Avondetappe en Vive le Velo. Alleen zitten die op lokatie en is dus veel sfeerrijker.
Eddie was een topgast idd. En met Gert er soms bij is op zich ook prima, niet iedere avond maar een paar keer per seizoen is niets is mee.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Gert was het wel iets te clownesk. Met Eddie was het al beter
Gertje kon ook prima inhoudelijk over wielrennen praten, het is niet dat hij alleen onzin uitkraamde.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Gert was het wel iets te clownesk. Met Eddie was het al beter
Toen was ze minderjarig.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:42 schreef wimderon het volgende:
Er circuleert ook een goede naaktfoto van Puck.
Idd. Ik mis de leuke herinneringen.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gertje kon ook prima inhoudelijk over wielrennen praten, het is niet dat hij alleen onzin uitkraamde.
Wie is puck en link aubquote:Op zondag 2 juli 2017 20:42 schreef wimderon het volgende:
Er circuleert ook een goede naaktfoto van Puck.
$$quote:Op zondag 2 juli 2017 20:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Waarom wordt dit eigenlijk im Breda opgenomen?
Besparingen en zou extra sfeer opleveren want op locatie vonden ze het maar matig.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Waarom wordt dit eigenlijk im Breda opgenomen?
Die kunnen niet eens serveren. Moeten ze onderhands van maken.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Richard Krajicek deed ook prima uitspraken over vrouwentennis
De meeste rensters zelf klagen er zelf ook niet over, het is vooral de buitenwacht.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Pedroso het volgende:
Wel een beetje onzin overigens. Marjanne Vos is ook een top sportvrouw. Het is ook niet te vergelijken.
Eensquote:
Dit jaquote:Op zondag 2 juli 2017 20:53 schreef marcodej het volgende:
Ja, laten we vrouwenwielrennen serieus gaan nemen door het uiterlijk van een wielrenster te beoordelen.
Dat helpt idd niet echtquote:Op zondag 2 juli 2017 20:53 schreef marcodej het volgende:
Ja, laten we vrouwenwielrennen serieus gaan nemen door het uiterlijk van een wielrenster te beoordelen.
Als het in die context gezegd is dan is het inderdaadquote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Eens
Zeker om op de dag zelf van de zege van Dumoulin gelijk prestatie naar beneden halen; "JA MAAR VOS WAS DE EERSTE!!!>!"
"Vrouwentennissers zijn vette varkens." aldus Richardquote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens serveren. Moeten ze onderhands van maken.
Het was in die context.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als het in die contest gezegd is dan is het inderdaad
Zou Geneeskunde gaan studerenquote:Op zondag 2 juli 2017 20:55 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ze komt eem beetje dom over maar is dit volgensmij niet
Nee johquote:Op zondag 2 juli 2017 20:56 schreef marcodej het volgende:
Ze heeft er allemaal geen verwachtingen voor. Pas sinds november met een trainer aan de slag. Laten we deze dame verder doodzwijgen alstublieft.
Barbie zou ook Geneeskunde gaan studeren.quote:
Kunnen mensen buiten Limburg niet verstaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:02 schreef Sven_Markus het volgende:
Ik vind het programma van L1 beter: http://l1-live.nl/live-l1-tv/
+ Drenthe (Gertje is vaste gast)quote:Op zondag 2 juli 2017 21:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kunnen mensen buiten Limburg niet verstaan.
Prima gasten ook, Gertje en Lieuwe zie ik.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:02 schreef Sven_Markus het volgende:
Ik vind het programma van L1 beter: http://l1-live.nl/live-l1-tv/
Valt nog mee dat er geen ernstige verwondingen zijn, listig randje.quote:
Die ene kerel van ag2r op de voorgrond die met z'n knie in die houding op de stoeprand schuift, die had net zoals Valverde z'n knieschijf kunnen breken.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er geen ernstige verwondingen zijn, listig randje.
twitter:Esratromp twitterde op zondag 02-07-2017 om 20:53:30En dan ben je dus onze manager van een vrouwenploeg?! @ParkhotelCT @dnelissen https://t.co/V9J3TGCzpT reageer retweet
twitter:ssophiedeboer twitterde op zondag 02-07-2017 om 21:01:42Manager van een dames ploeg .... #wateengrap @ParkhotelCT @dnelissen https://t.co/q9k0AyHfLc reageer retweet
Het houdt niet op.. niet vanzelfquote:Op zondag 2 juli 2017 21:10 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:Esratromp twitterde op zondag 02-07-2017 om 20:53:30En dan ben je dus onze manager van een vrouwenploeg?! @ParkhotelCT @dnelissen https://t.co/V9J3TGCzpT reageer retweet
twitter:ssophiedeboer twitterde op zondag 02-07-2017 om 21:01:42Manager van een dames ploeg .... #wateengrap @ParkhotelCT @dnelissen https://t.co/q9k0AyHfLc reageer retweet
Leuk met die gopro's van tegenwoordig:quote:Op zondag 2 juli 2017 21:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die ene kerel van ag2r op de voorgrond die met z'n knie in die houding op de stoeprand schuift, die had net zoals Valverde z'n knieschijf kunnen breken.
Mee eens, maar het is niet dat Gesink zomaar een rit wint nu hij ervoor gaat rijden...er zijn maar 2 of 3 kansen voor hem.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Gesink gaat geen podium rijden, alles lager is minder dan een mooie ritoverwinning.
Wim schuimbekt hiervan.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Leuk met die gopro's van tegenwoordig:
https://twitter.com/VelonCC/status/881588573463613442/video/1
Klopt, het is uiteraard geen zekerheidje. Er rijden er genoeg rond met dezelfde doelstelling. Maar de kans is in ieder geval vele malen groter dan dat ie voor het klassement gaat.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is niet dat Gesink zomaar een rit wint nu hij ervoor gaat rijden...er zijn maar 2 of 3 kansen voor hem.
Het kan ook wel allebei trouwens, het één sluit het ander niet uitquote:Op zondag 2 juli 2017 21:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, het is uiteraard geen zekerheidje. Er rijden er genoeg rond met dezelfde doelstelling. Maar de kans is in ieder geval vele malen groter dan dat ie voor het klassement gaat.
quote:
quote:Op zondag 2 juli 2017 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook en toen ik ging googelen bleek dat belangreich schijnbaar wel degelijk een semi-gangbaar synoniem voor wichtig is, dat wist ik helemaal niet
Dat wrijft Wilfred er even vakkundig in.quote:
Je kunt er best serieus over praten zonder zo lomp te praten, alsof een vrouw je domein inneemt ofzo.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:57 schreef heywoodu het volgende:
Het is overigens jammer van zijn uitspraak over dat het niet eens in de krant zou moeten, dat is wat overdreven. Over dat eerste stuk heeft hij gewoon gelijk natuurlijk.
Ja precies. Ik denk dat een Leontien ook echt wel voor iets meer rede vatbaar is als je je punt gewoon normaal brengtquote:Op zondag 2 juli 2017 23:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Je kunt er best serieus over praten zonder zo lomp te praten, alsof een vrouw je domein inneemt ofzo.
Zou het zo bekend zijn dat Marion Rousse de vrouw is van Gallopin is ja? Denk het niet eigenlijk..quote:Op maandag 3 juli 2017 06:01 schreef midas02 het volgende:
"Die vrouw van Gallopin, Rousseau of zo..." Dat Genee dat niet weet, bewijst eens te meer dat hij helemaal niet in het wielrennen thuis is, maar Mevrouw van Moorsel met haar grote ik-ben-voor-het-vrouwenwielrennen-mond had blijkbaar ook geen idee wie Marion Rousse is. En Boogerd zat er ook bij voor Piet Snot. Viel ik toch even van m'n stoel van.
Mevrouw Van Zetten kent haar niet, hoor.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou het zo bekend zijn dat Marion Rousse de vrouw is van Gallopin is ja? Denk het niet eigenlijk..
ze hadden beter die 2 jakhalzen als presentatoren moeten inhuren en Genee lekker op vakantie sturen met een tomaat en komkommerquote:Op zondag 2 juli 2017 21:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een vaste samenstelling van Dijkstra, Evenblij en Boogerd zou de kwaliteit van de uitzendingen ten goede komen.
Die hebben niet zoveel meer verstand van wielrennen dan Genee hoor..quote:Op maandag 3 juli 2017 10:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze hadden beter die 2 jakhalzen als presentatoren moeten inhuren en Genee lekker op vakantie sturen met een tomaat en komkommer
Bij Dijkstra valt het wel mee volgens mij. Die heeft toch ook een paar jaar in het circus rondgelopen.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben niet zoveel meer verstand van wielrennen dan Genee hoor..
Verstand als in kennis van namen en dergelijke of inzicht in hoe de sport werkt? Genee heeft geen van beiden, al doet hij zich soms bijna ongeloofwaardig dom voor.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben niet zoveel meer verstand van wielrennen dan Genee hoor..
Niks mis mee.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:16 schreef Evertjan het volgende:
ik zit nu dat stukje terug te kijken met Puck Moonen maar wat is dat mensonterend zeg. Zo wil je als vrouwelijke topsporter toch niet bekend worden??
Omdat ze natuurlijk geen antwoord geven op zo'n vraagquote:Op maandag 3 juli 2017 16:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zojuist: Wanneer komt Dries weer eens zingen ?
RTL Tour Du Jour doet er doorgaans een week of langer over om te antwoorden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik jou quote geef je ook nooit antwoord terug.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zojuist: Wanneer komt Dries weer eens zingen ?
RTL Tour Du Jour doet er doorgaans een week of langer over om te antwoorden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kijkcijfers zijn niet heel bijzonder, maar wat voor Tour du Jour komt, slaat ook nergens op zeg. Je zit naar politieachtervolgingen te kijken uit de tijd waar ze nog met guldens moesten betalenquote:
023quote:Op maandag 3 juli 2017 19:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn niet heel bijzonder, maar wat voor Tour du Jour komt, slaat ook nergens op zeg. Je zit naar politieachtervolgingen te kijken uit de tijd waar ze nog met guldens moesten betalen
Bij de Avondetappe haalt het programma ervoor ook vast genoeg kijkers..
En 50% daarvan zijn bejaarden die al jaren dood in hun huis liggen met de tv aan.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:59 schreef franklop het volgende:
[..]
023
TUSSEN KUNST EN KITSCH
7,5 21,0 1.177.000
2117
AVONDETAPPE
5,3 13,8 828.000
Zoveel donkere Nederlanders/Belgen met een wielerachtergrond zijn er niet.quote:
Snap ik ook niet.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:04 schreef franklop het volgende:
Waarom dat vergelijk tussen Belgen en NL'ers steeds
is toch mooi, belgen zijn de nieuwe moffen, heerlijk die haat over en weerquote:Op maandag 3 juli 2017 20:04 schreef franklop het volgende:
Waarom dat vergelijk tussen Belgen en NL'ers steeds
Mis een tak tak takquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |