Op Fok! was het twee jaar geleden ook drukker.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus, in het verleden was dit topic toch veel drukken, of komt het omdat het zaterdag is en we dan van onze zolder afkomen?
VBL is nog bevolktquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:23 schreef bascross het volgende:
[..]
Op Fok! was het twee jaar geleden ook drukker.
quote:
quote:
Opgenomen en vanochtend even doorheen gefietst (ha haha).quote:Op zondag 2 juli 2017 12:20 schreef Spies het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel vermakelijk eigenlijk. Al heb ik gisteren niet de hele uitzending kunnen zien.
Lang in een Nederlandse ploeg en al een tijd een Nederlandse vriendin, dan mag je ook wel wat moeite doen.quote:
Maar Gesink wist niet goed hoe dat moest, bewust tijd verliezenquote:Op zondag 2 juli 2017 20:14 schreef franklop het volgende:
Gesink die dan alsnog weer aansluit bij peloton snap ik niet helemaal. Zal toch echt eea aan tijd moeten verliezen als hij ritten wil gaan kapen.
Of zit het klassement toch nog ergens in zijn achterhoofd
Vandaag lekker bij Leezer blijven had hem een kwartier opgeleverdquote:Op zondag 2 juli 2017 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Gesink wist niet goed hoe dat moest, bewust tijd verliezen![]()
Klassement heeft ie nog niet helemaal losgelaten. Denk dat ie de eerste zware (berg)etappe afwacht en als ie daar de tekort komt dan laat ie het lopen. Denk dat ie pas na volgend weekend los kan gaan voor een etappe overwinning.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:14 schreef franklop het volgende:
Gesink die dan alsnog weer aansluit bij peloton snap ik niet helemaal. Zal toch echt eea aan tijd moeten verliezen als hij ritten wil gaan kapen.
Of zit het klassement toch nog ergens in zijn achterhoofd
Ritten gaan kapen nadat je hebt gefaald in het klassement werkt niet. Als je niet goed genoeg bent, dan ga je het ook verliezen tegen Majka, Pinot en Pantano in de vluchtersetappes.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klassement heeft ie nog niet helemaal losgelaten. Denk dat ie de eerste zware (berg)etappe afwacht en als ie daar de tekort komt dan laat ie het lopen. Denk dat ie pas na volgend weekend los kan gaan voor een etappe overwinning.
Lijkt me dat Majka voor het alg. klassement gaat.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ritten gaan kapen nadat je hebt gefaald in het klassement werkt niet. Als je niet goed genoeg bent, dan ga je het ook verliezen tegen Majka, Pinot en Pantano in de vluchtersetappes.
Ja het moest allemaal veel serieuzer volgens Wilfred. Terwijl we juist overal al genoeg serieuze shows hebben. Rtl was juist sterk in wat comedy en leuke aparte side-zaken. Kijkcijfers zeggen genoeg.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Best wel saai idd, je gaat de vele onzin items van andere jaren nog missen.
Die dacht dat het het jeugdjournaal was.quote:
Klopt, nu wijkt het niet veel af van De Avondetappe en Vive le Velo. Alleen zitten die op lokatie en is dus veel sfeerrijker.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja het moest allemaal veel serieuzer volgens Wilfred. Terwijl we juist overal al genoeg serieuze shows hebben. Rtl was juist sterk in wat comedy en leuke aparte side-zaken. Kijkcijfers zeggen genoeg.
Met Gert was het wel iets te clownesk. Met Eddie was het al beterquote:Op zondag 2 juli 2017 20:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, nu wijkt het niet veel af van De Avondetappe en Vive le Velo. Alleen zitten die op lokatie en is dus veel sfeerrijker.
Eddie was een topgast idd. En met Gert er soms bij is op zich ook prima, niet iedere avond maar een paar keer per seizoen is niets is mee.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Gert was het wel iets te clownesk. Met Eddie was het al beter
Gertje kon ook prima inhoudelijk over wielrennen praten, het is niet dat hij alleen onzin uitkraamde.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Gert was het wel iets te clownesk. Met Eddie was het al beter
Toen was ze minderjarig.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:42 schreef wimderon het volgende:
Er circuleert ook een goede naaktfoto van Puck.
Idd. Ik mis de leuke herinneringen.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gertje kon ook prima inhoudelijk over wielrennen praten, het is niet dat hij alleen onzin uitkraamde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |