Hij startte ook maar een minuutje (of misschien 2) later toch? Heeft misschien wel de wagen van Movistar moeten ontwijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:52 schreef franklop het volgende:
Ion zou in zelfde bocht als Piti gevallen zijn
Hij zat direct na Valverde dacht ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij startte ook maar een minuutje (of misschien 2) later toch? Heeft misschien wel de wagen van Movistar moeten ontwijken.
Hashtags gebruiken op Fokquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verliezer van de dag: de tijdswaarneming in de Tour. Spuuglelijk Oostblok-design en bij geen enkele renner correct op de finish #TDF17
Werkt bij Bahrain nu.twitter:PuritoRodriguez twitterde op zaterdag 01-07-2017 om 18:51:20Continúan las malas noticias desde @LeTour Jon Izaguirre también abandona la carrera por una caída en la misma curva que @alejanvalverde 😡😡 reageer retweet
Moet nog zien of ze hem woensdag uit het geel rijden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thomas zal het geel wel gewoon houden tot woensdag.
Froome zal wel overnemen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet nog zien of ze hem woensdag uit het geel rijden.
Die is ook gevallen.quote:
Ion startte 5 minuten na Valverde, al denk ik dat hij daar ook toen nog niet weg was..quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zat direct na Valverde dacht ik.
Na een minuut was Valverde overduidelijk nog niet weg en de wagen al helemaal niet, dus kan prima dat hij daar last van heeft gehad. Zeker als hij volgens de geruchten in dezelfde bocht gevallen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |