Ik denk wel dat Tom (kelder)God op zijn blote knietjes mag bedanken dat Thomas uitviel in de Giroquote:
Pooltje kan de prullenbak in. Iedereen van mij gaat onderuit en Valverde is helemaal ergquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:37 schreef poiuytr het volgende:
Wat een een deceptie trouwens deze eerste rit
Is deze foto gemaakt met een aardappel?quote:
Dat zeg ik al tijden. Thomas had die Giro gewoon gewonnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Tom (kelder)God op zijn blote knietjes mag bedanken dat Thomas uitviel in de Giro
Haten op perfectie.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:38 schreef VASND het volgende:
Ik haat dat walgelijke Sky. Sloopt het romantische van de wielersport
als Tom zou willen schroeit hij ook in Vlaanderenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Thomas is ook een wereldtopper op de keien. Dat is Dumoulin niet.
Wonderbaarlijke tijdritten rijdt hij ineens.quote:
De Italiaanse GPS is zelfs nog accurater.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:42 schreef hhh38 het volgende:
Hoe kan je tijdswaarneming in 2017 nog zo amateuristisch zijn? Dit kan zelfs in de Vuelta niet
Precies...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:43 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er met Ion eigenlijk? Even gemist waarom hij al eeuwen op 'Started' staat
Portequote:
schijnt vreemd genoeg met mobiel te maken hebben. Die storen signaalquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:42 schreef hhh38 het volgende:
Hoe kan je tijdswaarneming in 2017 nog zo amateuristisch zijn? Dit kan zelfs in de Vuelta niet
Enige onbekende is of Thomas zo'n hoog niveau drie weken kan vasthouden. Maar zijn topniveau ligt hoger dan dat van Dumoulin me dunkt.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat zeg ik al tijden. Thomas had die Giro gewoon gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |