Uiteraard, maar dat werd over de Giro ook gezegd met Quintana natuurlijk. Die was voor de Giro ook al door iedereen als eindwinnaar uitgeroepen eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar deze tour zou hij nooit hebben gewonnen. Dit is Sky's domein.
Heeft een vieze jas aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Thijsgod op de NOSTerwijl Sporza al weggeschakeld is
Groen gaat voor wit toch? Of zijn er weer regels dat het voor gaat als je een trui "echt" hebt?quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Thijsgod op de NOSTerwijl Sporza al weggeschakeld is
Dat lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Groen gaat voor wit toch? Of zijn er weer regels dat het voor gaat als je een trui "echt" hebt?
De Giro was meer op het lijf geschreven voor Dumoulin dan deze Tour. Tevens kan Froome behoorlijk tijdrijden en kan Dumoulin ten opzichte van Froome in de TT niet genoeg marge pakken. Tevens neukt Sky de ploeg van Tom helemaal de moeder natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat werd over de Giro ook gezegd met Quintana natuurlijk. Die was voor de Giro ook al door iedereen als eindwinnaar uitgeroepen eigenlijk.
Nee joh, veel belangrijker om terug te gaan naar maximaal acht renners per ploeg. Dat gaat veel meer zoden aan de dijk zetten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:07 schreef DeLuna het volgende:
Gewoon van die opblaas/kussen dingen langs de kant zetten in de bocht, net zoals bij schaatsen.
Hij heeft gewoon gelijk. Maar ja ik ga mij er verder niet druk om maken. Ik vermaak me meer met een Giro of Vuelta dan met iedereen achter sky aan fietsen.quote:
Mja, dan zou Dumoulin dus altijd voor de Giro moeten gaan omdat hij de Tour toch niet gaat winnen met Froome aan de start..quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
De Giro was meer op het lijf geschreven voor Dumoulin dan deze Tour. Tevens kan Froome behoorlijk tijdrijden en kan Dumoulin ten opzichte van Froome in de TT niet genoeg marge pakken. Tevens neukt Sky de ploeg van Tom helemaal de moeder natuurlijk.
Gevalletje kansloos.
Strava.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:11 schreef Joezi het volgende:
Weet iemand een goeie wielerapp voor de Windows Phone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |