abonnement Unibet Coolblue
pi_172092413
We spelen morgen tussen de kippen en kuikens _O-
pi_172092447
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja want de enige Japanse kleine auto is inderdaad een Toyota Aygo.
Suzuki Swift _O_
Toyota Starlet _O_
Nee maar dat was mij punt niet: die mensen die jou steeds een Aziaat liggen aan te raden, vergeten even dat je zo'n auto ook leuk moet vinden.

Wat heeft het voor zin om in een Aziaat te rijden, terwijl je hem niet lekker vind rijden? En hem niet mooi vind?!

Sowieso gaan ook Aziaten gewoon stuk, het valt en staat bij onderhoud. Zo staat Hyundai betekend om zijn betrouwbaarheid, maar er zit geen greintje emotie in die i10 :(

Geef mij dan maar een Mof of een Fransoos.
pi_172092559
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:19 schreef isax het volgende:

[..]

zo blijft die kin wel groeien ja :')
Die kin gaat sowieso niet meer weg. Mocht hij ooit afvallen dan heeft hij een hoop overtollig huid dat niet meer weggaat.
pi_172092835
Maar het nieuwe spaardoel is dus een nieuwe auto?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_172092926
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Maar het nieuwe spaardoel is dus een nieuwe auto?
Ja. Hoe hij het in zijn hoofd haalt te sparen voor luxeproducten terwijl hij geen geld heeft voor eten snap ik niet, maar goed. Het is onvermijdelijk dat hij telkens zijn spaarpot moet plunderen.
Zorg dan eerst dat je een paar honderd euro hebt liggen voor lastige maanden.
Dat hij wel graag een autootje heeft snap ik wel, hoewel niet echt nodig. Ook mensen die niet makkelijk rondkomen hebben af en toe plezier nodig.

Betaal je de zorg-, WA- en inboedelverzekering netjes, Brad? Erg belangrijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2017 16:53:06 ]
pi_172093004
Kan FOK! niet op frontpage vragen of FOKKERS niet geld willen doneren: als 1000 fokkers ¤ 1 doneren, dan heeft Braddie zijn ¤ 1000 voor een nieuwe auto.
pi_172093131
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:26 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee maar dat was mij punt niet: die mensen die jou steeds een Aziaat liggen aan te raden, vergeten even dat je zo'n auto ook leuk moet vinden.

Wat heeft het voor zin om in een Aziaat te rijden, terwijl je hem niet lekker vind rijden? En hem niet mooi vind?!

Sowieso gaan ook Aziaten gewoon stuk, het valt en staat bij onderhoud. Zo staat Hyundai betekend om zijn betrouwbaarheid, maar er zit geen greintje emotie in die i10 :(

Geef mij dan maar een Mof of een Fransoos.
Nee man Japanner all the way.. Mijn Toyo is me alles... Laat er dan maar geen emotie inzitten... Van zo'n peugot waar de koppakking steeds van kapot gaat... Krijg je emotie, een hoop stress..
pi_172093148
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:51 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Ja. Hoe hij het in zijn hoofd haalt te sparen voor luxeproducten terwijl hij geen geld heeft voor eten snap ik niet, maar goed. Het is onvermijdelijk dat hij telkens zijn spaarpot moet plunderen.
Zorg dan eerst dat je een paar honderd euro hebt liggen voor lastige maanden.
Dat hij wel graag een autootje heeft snap ik wel, hoewel niet echt nodig. Ook mensen die niet makkelijk rondkomen hebben af en toe plezier nodig.

Betaal je de zorg-, WA- en inboedelverzekering netjes, Brad? Erg belangrijk.
Als mijn financiële situatie zou verslechteren is de auto het eerste ding dat de deur uitgaat. Heb wel het spaargeld om een nieuwe te kopen als het nodig is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2017 17:05:42 ]
  zaterdag 1 juli 2017 @ 17:10:46 #59
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_172093233
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:51 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Ja. Hoe hij het in zijn hoofd haalt te sparen voor luxeproducten terwijl hij geen geld heeft voor eten snap ik niet, maar goed. Het is onvermijdelijk dat hij telkens zijn spaarpot moet plunderen.
Zorg dan eerst dat je een paar honderd euro hebt liggen voor lastige maanden.
Dat hij wel graag een autootje heeft snap ik wel, hoewel niet echt nodig. Ook mensen die niet makkelijk rondkomen hebben af en toe plezier nodig.

Betaal je de zorg-, WA- en inboedelverzekering netjes, Brad? Erg belangrijk.
Een auto is toch een mensenrecht? Niks luxeproduct.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_172093251
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:10 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Een auto is toch een mensenrecht? Niks luxeproduct.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_172093261
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:11 schreef Argo het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Wil je zeggen dat Braddie geen recht heeft op een auto?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 17:13:19 #62
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_172093281
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:10 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Een auto is toch een mensenrecht? Niks luxeproduct.
Een mens verdient een goede auto, voor de rest houd braad het financieel strak onder controle.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_172093305
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:12 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat Braddie geen recht heeft op een auto?
Een auto is zeker geen mensenrecht.
pi_172093381
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:14 schreef Argo het volgende:

[..]

Een auto is zeker geen mensenrecht.
Jij gunt braddie echt niks hè? Laat hem gewoon lekker een auto hebben. Wat kan jou dat schelen.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 1 juli 2017 @ 17:18:55 #65
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_172093383
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:11 schreef Argo het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Dat was een grapje.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_172093439
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:18 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Jij gunt braddie echt niks hè? Laat hem gewoon lekker een auto hebben. Wat kan jou dat schelen.
Water is nat, gras is groen.
pi_172093459
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:18 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Jij gunt braddie echt niks hè? Laat hem gewoon lekker een auto hebben. Wat kan jou dat schelen.
Ja ik gun hem ook 50 pizza's maar als hij dan een hartaanval krijgt en het begeeft....

Schulden zijn gewoon niet cool. Als een auto je in de financiële problemen stort, waardoor je op zwarte lijsten komt en geen cent meer hebt om je kont mee te krabben. Dan kun je beter geen auto hebben terug bij Ma intrekken en af en toe haar boodschappen autotje lenen.

Zijn keyboards heeft hij moeten verkopen voor geld om te eten. Iets gaat me zeggen dat als nu een financiële tegenvaller komt hij die niet kan opvangen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2017 17:22:30 ]
pi_172093498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Water is nat, gras is groen.
Wat word het voor auto?
  zaterdag 1 juli 2017 @ 17:24:37 #69
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_172093533
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:21 schreef Argo het volgende:

[..]
Schulden zijn gewoon niet cool. Als een auto je in de financiële problemen stort, waardoor je op zwarte lijsten komt en geen cent meer hebt om je kont mee te krabben. Dan kun je beter geen auto hebben terug bij Ma intrekken en af en toe haar boodschappen autotje lenen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Water is nat, gras is groen.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_172093534
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:21 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja ik gun hem ook 50 pizza's maar als hij dan een hartaanval krijgt en het begeeft....

Schulden zijn gewoon niet cool. Als een auto je in de financiële problemen stort, waardoor je op zwarte lijsten komt en geen cent meer hebt om je kont mee te krabben. Dan kun je beter geen auto hebben terug bij Ma intrekken en af en toe haar boodschappen autotje lenen.

Zijn keyboards heeft hij moeten verkopen voor geld om te eten. Iets gaat me zeggen dat als nu een financiële tegenvaller komt hij die niet kan opvangen.
ok. en dan nu de details dat hij in finaciele problemen is door zijn auto. Zonder aannames.
Ich hock in meinem Bonker
pi_172093547
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:23 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Wat word het voor auto?
Weet ik veel maat.
Eerst maar eens kijken hoe lang de Polo het nog uithoud.
Dan zie ik het wel, kan nu wel roepen het word die en die maar ik weet dat zelf ook nooit tot meestal de dag van aankoop van een evt andere ooit :')
pi_172093576
Auto is echt wel eerste levensbehoefte :( Bij iedere f*cking sollicitatie word gevraagd of je beschikt over een eigen auto :( En nee een driewieler telt niet :(
pi_172093601
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:24 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ok. en dan nu de details dat hij in finaciele problemen is door zijn auto. Zonder aannames.
Benzine, autoverzekering en reparaties. Laten we het zo stellen als nu wat gebeurd met de polo heeft hij geen geld het te laten fiksen. Hoe kom je dan aan dat geld? En stel er gaat daarna iets anders kapot... Zoals computer etc?
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 1 juli 2017 @ 17:29:05 #74
319979 Fok-it
All is well
pi_172093639
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Water is nat, gras is groen.
Braddie is dik
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 17:30:11 #75
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_172093665
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
Auto is echt wel eerste levensbehoefte :( Bij iedere f*cking sollicitatie word gevraagd of je beschikt over een eigen auto :( En nee een driewieler telt niet :(
Ik heb mijn vorige baan gekregen zonder in het bezit te zijn van rijbewijs en auto.
En mijn huidige baan ook. Ben pas gaan rijlessen nadat ik aangenomen was.

Dus ja, uhuh.... auto is eerste levensbehoefte éch woar 😏
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')