SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een games, wat een games
NIOH, GRAVITY RUSH 2, NIER, HORIZON ZERO DAWN, PERSONA 5, WIPEOUT OMEGA COLLECTION, YAKUZA 0
En de lijst met vette exclusives blijft maar doorgaan!Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ben benieuwd hoe mij het vergaat, deel 1 is echt intens lang geleden voor mij. Warped nog wel eens op een emulator gespeeld.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Kan me niet herinneren dat de Crash games zo moeilijk waren. Ik heb gisteren echt een half uur vastgezeten bij het Native Fortress level.
Ik vind platformers nog steeds leuk, Super Meat Boy bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Dat soort spellen kunnen me echt amper nog boeien.
Dat vond ik in m'n Nintendo periode nog wel leuk, maar ben daarna helemaal van genres gewitched eigenlijk (en van console dus).
Ik ook. Hoewel dat niet mijn eerste keus spellen zijn. voor de verandering tussendoor vind ik dat wel heel vermakelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind platformers nog steeds leuk, Super Meat Boy bijvoorbeeld.
Ik game erg weinig en platformers zijn dan wel makkelijk, niet een heel verhaal er omheen en je kan prima eens een uurtje spelen; maar andere genres vind ik ook wel cool.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:19 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ook. Hoewel dat niet mijn eerste keus spellen zijn. voor de verandering tussendoor vind ik dat wel heel vermakelijk.
Net kwartier bezig geweest met dat springenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Kan me niet herinneren dat de Crash games zo moeilijk waren. Ik heb gisteren echt een half uur vastgezeten bij het Native Fortress level.
Bij mij ging het wel vlot.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:27 schreef Maraca het volgende:
Ik ben bijna thuis en dan Crash downloadenhopelijk duurt dat niet eerst een paar uur
Ik heb t echt een hele tijd gedaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind platformers nog steeds leuk, Super Meat Boy bijvoorbeeld.
Whutquote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:53 schreef Sjors_Peter het volgende:
Kan je bij de PS4 ook alleen van de cd downloaden als je internet uitzet? Bij de Xbox ging t dan een stuk sneller.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Lol vijf keer dood bij het eerste level voor die silver gem.
Is even duurquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:11 schreef E-Dubble het volgende:
2 gamemania's langs geweest maar uitverkochttwijfel nu of ik em digitaal moet halen
neequote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Leonos het volgende:
Zijn de nieuwe plus games al te spelen vanavond
Ja maar ik verkoop al mijn games als ik klaar ben. dus ¤40 betalen of ¤15.quote:
Games verkopenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:39 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ja maar ik verkoop al mijn games als ik klaar ben. dus ¤40 betalen of ¤15.
Voor crash maak ik misschien een uitzondering
Deze gastquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Leonos het volgende:
4 juli geloof ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Leonos het volgende:
Crash is uit en dan vragen naar PS plus gamesquote:
Wat is crash?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Crash is uit en dan vragen naar PS plus games
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wist ik stiekem wel, maar could not care less
Even trial and error jaquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat zwijnen rijd stuk in crash is echt een hoerenlevel.
Doe jij dat niet dan?quote:
Neequote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:28 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Doe jij dat niet dan?Ik koop bijna elke game bij release en na 2 weken ongeveer met een tientje verlies verkopen
Koop niet zo heel veel gamesquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:37 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Niet echt verstandig maar als je tonnen op de bank hebt staan
Hier ook al een paar keer flink met mijn controller gezwaaid, maar alles is nog wel heel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:45 schreef NutKees het volgende:
Crash kapot gespeeld op ps1, het is nog steeds zo moeilijk als ik me herinner.
Ik hoop niet dat het me controllers en ruiten gaat kosten, maar de 1e rage-quit is al een feit.
"Simpel"quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is crash nu ook nog leuk om te spelen?
Ik had er veel zin in vanwege nostalgische gevoelens maar nu ik het via twitch bekijk is het toch een beetje een simpel spel.
Tekken ziet er ook zo simpel uitquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik had er veel zin in vanwege nostalgische gevoelens maar nu ik het via twitch bekijk is het toch een beetje een simpel spel.
Sjonge jonge weten mensen nou serieus nog steeds niet dat de plus games nooit op de 1e vd maand erop staanquote:
Correct, ondanks dat het een andere type game is, schijt Witcher 3 van grote hoogte op Bethesda's rpg's.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Man de kleine dingen die The Witcher 3 laat zien is echt top hoor. Viel me nu pas op, maar als het regent dan zie je echt mensen schuilen onder bomen, tentjes etc. Als ik dan terugdenk aan Fallout en The Elder Scrolls. Man daar loopt iedereen gewoon rustig rond terwijl het regent, onweert of een radiation storm bezig is.
Het is vast vloeken in de Sony Kerk, maar je zou Breath of the Wild eens moeten spelen als je écht de invloed van het weer op gameplay wil meemaken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Man de kleine dingen die The Witcher 3 laat zien is echt top hoor. Viel me nu pas op, maar als het regent dan zie je echt mensen schuilen onder bomen, tentjes etc. Als ik dan terugdenk aan Fallout en The Elder Scrolls. Man daar loopt iedereen gewoon rustig rond terwijl het regent, onweert of een radiation storm bezig is.
hij is redelijk moeilijk ivm de meeste games van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De meeste games verkoop ik idd weer. Zie niet in waarom ik een fifa zou bewaren als ik er eind van het jaar nog 25 euro voor krijg. Als je de nieuwe versie koopt raak je de oudere versies toch nooit meer aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:28 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Doe jij dat niet dan?Ik koop bijna elke game bij release en na 2 weken ongeveer met een tientje verlies verkopen
Precies, zijn echt maar weinig games die ik niet verkoop. singleplayers zijn ook gewoon klaar als het afgelopen is. Ga toch niet alles bewaren en geld mislopenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:07 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
De meeste games verkoop ik idd weer. Zie niet in waarom ik een fifa zou bewaren als ik er eind van het jaar nog 25 euro voor krijg. Als je de nieuwe versie koopt raak je de oudere versies toch nooit meer aan.
Zijn wel een paar games die ik heb bewaard maar die hebben nostalgische waarde. Aantal ps2 en snes games.
Hahaha dan ben ik wel een heel belabberd gamer.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ga hem nu nog maar eens proberen, moest het halverwege afbreken; en alle kistjes probeer ik overal gelijk te halen als dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even trial and error jamaar heb m wel gehaald + alle kistjes
eerste level kan je zonder enig ander iets alle kistjes halen, loop maar eens goed na.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:16 schreef Droopie het volgende:
Hoe kan je die doorzichtige platforms krijgen en/ of sleutels?
eerste level, hoera gehaald.
10 boxes gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
eerste level kan je zonder enig ander iets alle kistjes halen, loop maar eens goed na.
Verder haal je die onzichtbare platforms door:bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
Haal legacy editie voor 35 euro. Krijg je er nog een extra klote spel bij ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:
MW1 Remastered eindelijk los te koop in de PS Store.
Nog vermakelijk ookquote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Haal legacy editie voor 35 euro. Krijg je er nog een extra klote spel bij ook.
Ik heb If single play er gespeeld terwijl hij mw remastered aan het downloaden was. Viel mij toch een beetje tegen. Geef mij maar wapens van deze tijdquote:
Heeft mijn voorkeur ook welquote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb If single play er gespeeld terwijl hij mw remastered aan het downloaden was. Viel mij toch een beetje tegen. Geef mij maar wapens van deze tijd
Dat ga ik toch niet spelen. Dat tegen muren oprennen en weet ik veel wat, achterlijk vind ik het. Zijn de lobbies van MW1 een beetje gevuld?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Lol 400 man op de pc versie.. ik zou even weekje wachten en dan kijken hoe druk het is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet spelen. Dat tegen muren oprennen en weet ik veel wat, achterlijk vind ik het. Zijn de lobbies van MW1 een beetje gevuld?
Dat dacht ik eerst ook, maar het online gebeuren is wel vermakelijk; erg veel actie omdat je tegenstanders van alle kanten komen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet spelen. Dat tegen muren oprennen en weet ik veel wat, achterlijk vind ik het. Zijn de lobbies van MW1 een beetje gevuld?
Even inkomen, maar verder wel te doen met de nodige deaths en game overs.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:59 schreef NutKees het volgende:
Crash is echt veel te moeilijk voor hedendaagse maatstaven. Ik heb net High Road gehaald met 14 levens, en mijn handen trillen helemaal van de stress en hoge bloeddruk.
Ik vind van niet. De setting is leuk en de verhaallijn oké maar alles wat je daarnaast kunt en moet doen is gewoon een grote herhaling.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:16 schreef Liftdeur het volgende:
Heb een ¤20,- cadeaukaart bij Bol.com, is Mafia 3 de moeite waard?
Bij Gamemania en in de PS Store is hij EUR 39,99. Nog nergens goedkoper gezienquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:21 schreef Bolasie het volgende:
Waar is Crash het goedkoopst atm? Moet hem hebben
https://www.budgetgaming.(...)ane+trilogy_ps4.htmlquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:21 schreef Bolasie het volgende:
Waar haal je een voor 35?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.(...)ane+trilogy_ps4.htmlquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:21 schreef Bolasie het volgende:
Je kan dan beter yakuza 0 kopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:16 schreef Liftdeur het volgende:
Was dit nadat je op een zwijn aan het rijden was?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:59 schreef NutKees het volgende:
Crash is echt veel te moeilijk voor hedendaagse maatstaven. Ik heb net High Road gehaald met 14 levens, en mijn handen trillen helemaal van de stress en hoge bloeddruk.
Had ik mijn snes maar nooit verkochtquote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:12 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Precies, zijn echt maar weinig games die ik niet verkoop. singleplayers zijn ook gewoon klaar als het afgelopen is. Ga toch niet alles bewaren en geld mislopen
Een snes is nu ook maar 75 euro waard.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:24 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Had ik mijn snes maar nooit verkocht
Nu moet ik een mini variant kopen voor 180 gulden terwijl hij destijds maar 150 opbracht (en daardoor mijn psx kon kopen)
Buurjongen heeft er een voor 40 euro gekocht 3 weken met 6 spellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Een snes is nu ook maar 75 euro waard.
Bij mij valt het nu op het zwijn op dat het best lastig isquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was dit nadat je op een zwijn aan het rijden was?
Waar?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Buurjongen heeft er een voor 40 euro gekocht 3 weken met 6 spellen.
De meeste reviews zeggen dat er vooral heel veel van hetzelfde doen is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:16 schreef Liftdeur het volgende:
Zeker een gele?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Op marktplaats, ik vond het ook erg goedkoop.
Kan je met alcohol schoonmaken tochquote:
Dat heb ik laatst uitgezocht, werkt niet goed en de logo gaat eraf. Retrobit had ook er iets voor maar daar gaat de logo ook vanaf.quote:
En dat is niet eens zekerquote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
8 december voor de Xbox one
Als je op de link klikt in het bericht op de frontpage kom je zelfs bij de ps4 versie uit. Lijkt me onzin dus.quote:
Dus het is fake News?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:58 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als je op de link klikt in het bericht op de frontpage kom je zelfs bij de ps4 versie uit. Lijkt me onzin dus.
http://www.supergamer.hu/(...)rilogy-p-361688.html
als je de rest van de site doorzoekt is de xbox versie ook nergens te vinden.
Er zijn 2 touwbrug levels, Road to Nowhere en High Road. Tot dusver is die 2e het moeilijkste level in Crash 1. Zorg dat je genoeg levens hebt gefarmed voordat je eraan begint.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was dit nadat je op een zwijn aan het rijden was?
Goede deal.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als het wel waar is dan kunnen ze halo ook wel porten naar de PS4.
Ja is Frans. Verder niks anders aan. Ook gewoon mw remastered uit de nl se store gedownloadquote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Waar haal je een voor 35?
Bij die ene van allyourgames.nl stond dat er een franstalig hoesje op zat.
Ja die levels zijn zeker erg lastig, ben benieuwd hoe lastig een gold relic daarop te halen is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 16:14 schreef NutKees het volgende:
[..]
Er zijn 2 touwbrug levels, Road to Nowhere en High Road. Tot dusver is die 2e het moeilijkste level in Crash 1. Zorg dat je genoeg levens hebt gefarmed voordat je eraan begint.
Ik vind mafia 3 echt verschrikkelijk. Mega eentonig, werkt niet echt lekker en het verhaal vind ik onduidelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:16 schreef Liftdeur het volgende:
Neequote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:16 schreef Liftdeur het volgende:
Ik lees overal dingen over dat levelquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:08 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik ben nu bezig met Road to Nowhere. Jeetje wat een lastige rotlevel. Heb al weer flink lopen zwaaien van frustratie met mijn controller...
Had ook al super veel moeite met een of ander Fortress level.. eerst maar even levens farmen, denk ik.quote:
fucking eentonig spelquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee
Geef mij maar een remaster van Mafia II, godenspel
Dat is best ver toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:08 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik ben nu bezig met Road to Nowhere. Jeetje wat een lastige rotlevel. Heb al weer flink lopen zwaaien van frustratie met mijn controller...
MWR vanmiddag ook gehaald, vanavond lekker ouderwets knallenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:42 schreef Bolasie het volgende:
Eindelijk Remastered los te koop zie ik. Voor deze zomer dus Crash, GRWL en dat spel.
Ok man.. toch blijf ik hierquote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Anders gaan jullie even verhuizen naar een crash topic ofzo. Gaar poepspel.![]()
Jaquote:
Ik ook daar, kwam ik aan met 2 levens bij fortress.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:42 schreef DKUp het volgende:
Tyfus Fortress en Pleuris Hog
Toen waren al mijn levens weg....
Tekken, Crash en Modern Warfare op hetzelfde platform![]()
Dankjewel, ga jij hem niet spelen?quote:
Aah oké.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Platformers zijn niet echt mijn type game.
Heb het nog even geprobeerd in UC4 waarbij je het eerste level kan doen en kreeg hetzelfde gevoel als de demo disk in de psx, niet mijn game.
Zal daar ook een remaster van komen?quote:Op zondag 2 juli 2017 00:14 schreef Vault-Boy het volgende:
MW2 had ook echt hele vette campaign. Soundtrack was ook super mede door Hans Zimmer.
Als Infinity Ward weer aan de beurt isquote:Op zondag 2 juli 2017 00:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zal daar ook een remaster van komen?
Meeste gespeelde game op de PS3. Die multiplayer was echt perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Zonder gekheid maar MW2 multiplayer op de PS4 zou ik zo 100 euro voor over hebben, zelfs als het in abo vorm moet..quote:Op zondag 2 juli 2017 00:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Had er laatst speciaal de PS3 voor uit de kast gehaald voor een nostalgia trip. Werkelijk elke lobby is gehackt. Zonde van zo'n topgame. Al die geweldige maps, geweldige guns, geweldige killstreaks. Goeie tijden.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
verleidelijkquote:Op zondag 2 juli 2017 00:05 schreef Ties02 het volgende:
Heerlijk man dat Modern Warfare Remastered, ziet er top uit
En die campaign is gewoon kippenvel
quote:Op zondag 2 juli 2017 04:59 schreef Friday12 het volgende:
Nou mij kon je bijna naar een psychiatrische inrichting sturen met dat laatste lvl van wereld 1
Valt reuze mee. Er zijn denk ik 5 a 6 nieuwe wapens. Die crates zijn alleen te gebruiken voor al het nieuwe, dus de wapens nieuwe skins etc.quote:Op zondag 2 juli 2017 01:13 schreef MMaRsu het volgende:
Mwr kopen voor 40 euro terwijl de bundel makkelijk te halen is voor datzelfde bedrag, plus de multi is helemaal verkloot met weapon crates, nieuwe wapens en gare skins.
Dit soort praktijken steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |