Hallo ik heb gewoon een zwart kleurtje en Moira blauw, dus daar zal ik toch voor moeten buigen hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee Diqiu-Long jij bent een grotere baas
Als ik jou was zou ik niet buigen voor Moira.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Hallo ik heb gewoon een zwart kleurtje en Moira blauw, dus daar zal ik toch voor moeten buigen hoor
Nee man nooit en te nimmer.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Hallo ik heb gewoon een zwart kleurtje en Moira blauw, dus daar zal ik toch voor moeten buigen hoor
Daar zijn mensen zoals Moira naar de Universiteit voor geweest ( correct me if i'm wrong Moira ).quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Vind het wel jammer ergens, ik bedoel... Die man had hulp nodig.
Over bans wordt niet gediscussieerd hequote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Vind het wel jammer ergens, ik bedoel... Die man had hulp nodig.
Was wel een mooie avondquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik niet buigen voor Moira.
De laatste keer dat ik dat deed heb ik vijf dagen scheef moeten zitten en liep ik net zo mank als Lucille Werner.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Over bans wordt niet gediscussieerd he
Loop dan niet te teasen...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Over bans wordt niet gediscussieerd he
Zo zie ik Toto voor me achter zijn bureaustoel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Limburg ( uitspraak: België) is een van de twaalf provincies van Nederland en ligt in het zuidoosten van het land. Limburg (België) wordt in het uiterste noorden begrensd door Gelderland, in het noordwesten door Noord-Brabant, in het westen en zuiden (Voeren) door de eveneens Belgische provincie Limburg, en eveneens in het zuiden door de Belgische provincie Luik en in het oosten door de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen. De hoofdstad is Mestreech (uitgesproken door mensen met een spraakgebrek.)
Limburgers zijn over het algemeen geen intelligente mensen. Ze geloven nog in het vliegende spaghettimonster en zijn verslaafd aan bufkes.
Tevens zijn Limburgers vaak onverstaanbaar en klinkt elke zin als een vraag.
Meer zo:quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:51 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Zo zie ik Toto voor me achter zijn bureaustoel.
[ afbeelding ]
Waarom is die video 30 minuten langquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:55 schreef Toto69 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)hem-te-serveren.html
wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |