Dat geintje van eigen risico moet je wel alleen doen als je het geld vervolgens ook missen kunt (dus als het op je spaarrekening staat). Anders heb je jezelf er alleen maar mee als je wel ineens iets hebt. Zelfde geld voor de in één keer betalen tip. Moet je 't wel hebben...quote:Op maandag 3 juli 2017 20:40 schreef egelhond het volgende:
Als je nagenoeg nooit iets hebt kan je het eigen risico van je zorgverzekering op max 885 zetten. Scheelt je toch weer ruim 20 euro pm. De eerste 385 ben je altijd kwijt. Maargoed blijft een risico als jeje been breekt ben je die 885 kwijt. Ook je zorgverzekering voor het hele jaar in 1x betalen scheelt je nog eens iets van 25 euro per jaar. Elke euro is er een.
Doe boodschappen bij de Lidl of Aldi ipv appie Heijn. Scheelt enorm.
Ligt er aan welk merk je kiest. Bij de goedkope budget producten ben je goedkoper uit bij de AH dan bij de Lidl of Aldi. https://www.testgoed.nl/supermarkten-prijspeilingquote:Op maandag 3 juli 2017 20:40 schreef egelhond het volgende:
Doe boodschappen bij de Lidl of Aldi ipv appie Heijn. Scheelt enorm.
Dat ligt eraan, in de jaren 50 doorwaaiflatje een stuk lastiger dan in nieuwbouw.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 07:22 schreef AQuila360 het volgende:
Gas en licht lijkt me ook wat hoog? Kan ook wel de helft af lijkt me.
Ik kan bij de lidl vrij royaal inkopen voor 35 euro hoor. Niet alleen het hoogstnoodzakelijke, maar ook b.v. wat biertjes kunnen er dan vanaf.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
35 euro per week aan boodschappen is wel super krap hoor
Dan zit je wel veel op water / brood / ingevroren pasta. Als 40u pw werkt mag je wel een klein beetje fatsoenlijk eten.
ik zou 50 aanhouden
Goed bezig! Hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:05 schreef Paskwal het volgende:
Het blijft op het moment nog schatten natuurlijk.
N.a.v. de berichten die ik heb geplaatst heb ik het idee dat mensen niet het hele topic lezen, omdat ik al best wel breed heb gereageerd op bepaalde onderwerpen die nu nog steeds aangehaald worden. No offence. :p
Ik heb verder geen toevoegingen meer verder en ben blij met jullie hulp.. ben gelijk achter mijn autoverzekering etc aangegaan en hoe het uiteindelijk losloopt zullen we vanzelf wel zien!
Idd vlees is prijzig. Ik eet ook minder vlees dan voorheen. Niet omdat het me dan veel geld scheelt maar meer ook dat ik dan een keer een salade maak. Toch wat gezonder eten af en toe.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:57 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik kan bij de lidl vrij royaal inkopen voor 35 euro hoor. Niet alleen het hoogstnoodzakelijke, maar ook b.v. wat biertjes kunnen er dan vanaf.
Niet elke dag vlees eten scheelt al een boel.
Ja dat is wel weer zo ja, maar ik heb toen dat bedrag ook op 75 geschat maar het is maar 20 per maand ofzo. Maar idd wel goed geisoleerd enz.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 07:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, in de jaren 50 doorwaaiflatje een stuk lastiger dan in nieuwbouw.
En sociale verhuurders staan er niet om bekend hun woningvoorraad goed te onderhouden.
Die goedkope budgetproducten zijn dan ook wel het laagste van het laagste. Die kan je vaak beter links laten liggen. Daarnaast is de vergelijking in het artikel natuurlijk nietszeggend, aangezien ze appels met peren vergelijken, omdat de Lidl alleen huismerk heeft en geen budget.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt er aan welk merk je kiest. Bij de goedkope budget producten ben je goedkoper uit bij de AH dan bij de Lidl of Aldi. https://www.testgoed.nl/supermarkten-prijspeiling
tuurlijk joh. Het gaat ook om wasmiddel, en wcpapier, en tandpasta en ontvetter..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:24 schreef sirdanilot het volgende:
Als ik mezelf 50 euro per week zou toekennen voor boodschappen, zou ik dure vis eten, biefstuk, krab, kreeft etc.
Zou ik makkelijk redden.
Elke dag een fles wijn niet nee, maar een flesje wijn kan er echt wel bij voor die 35 euro hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:07 schreef Eenskijken het volgende:
Ik blijf erbij dat 35 echt weinig is. Het is te doen, maar dan moet je wel in de lidl alle koopjes nascharrelen. Een lekker stuk chocola of een wijntje zit daar niet bij.
Precies.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:07 schreef Eenskijken het volgende:
Ik blijf erbij dat 35 echt weinig is. Het is te doen, maar dan moet je wel in de lidl alle koopjes nascharrelen. Een lekker stuk chocola of een wijntje zit daar niet bij.
Je moet vooral handig combineren en niets verspillen. Dan kan er makkelijk in het weekend een flesje wijn vanaf.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:07 schreef Eenskijken het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |