Aaah aightquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja de overbuurman bij mijn moeder in de straat
Laat mij dan gelijk even weten waar je zo'n ding haalt want ik wil er ook één. Voor iPhone 6S pls.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:15 schreef Braddie het volgende:
Als ik de fiets heb zien jullie dat gauw genoeg in een vlog, eerste wat ik dan ga doen is een houder halen voor m`n telefoon voor op de fiets.
Fiets stream?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:15 schreef Braddie het volgende:
Als ik de fiets heb zien jullie dat gauw genoeg in een vlog, eerste wat ik dan ga doen is een houder halen voor m`n telefoon voor op de fiets.
Ik heb er gratis een gekregen van Bol.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat mij dan gelijk even weten waar je zo'n ding haalt want ik wil er ook één. Voor iPhone 6S pls.
Leuk. Waarom?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb er gratis een gekregen van Bol.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat braddie echt geloven aan de fiets?
Zodra de fiets er is absoluut! Dan ga ik ook vloggen vanaf de fietsquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat braddie echt geloven aan de fiets?
LIVESTREAMquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zodra de fiets er is absoluut! Dan ga ik ook vloggen vanaf de fiets
Jep.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zodra de fiets er is absoluut! Dan ga ik ook vloggen vanaf de fiets
Wilde plannen vanavond?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jammer dan hoor, ga nu niet nóg meer shit uitstellenHeb nog een paar uur om wat studiewerk af te maken en dan ben ik vanaf vanavond tot morgenavond niet meer thuis
Gaat weer helemaal uit de hand lopen gok ikquote:
ROLSCHAATSVLOGquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:26 schreef Moira. het volgende:
Brad, überhaupt vloggen/livestreamen in het verkeer (auto/fiets) is niet zo'n verstandig idee, he?
Is dat een polo toevallig?quote:
Dat was tijdens de proefrit, even goed de voorbumper uittesten!quote:
Nou ik ze stuurden het hoesje maar de houder kreeg ik er niet bij. Nu wilde ik die houder toch al verbouwen voor bevestiging aan de voorvork/kroonplaat maar die konden ze dus uiteindelijk niet leveren.quote:
Mooi. Leuk. Kek. Schitterend. Aannemelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou ik ze stuurden het hoesje maar de houder kreeg ik er niet bij. Nu wilde ik die houder toch al verbouwen voor bevestiging aan de voorvork/kroonplaat maar die konden ze dus uiteindelijk niet leveren.
Mocht het hoesje houden en de factuur verscheuren.
Je inspireert me.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ga je nou mijn gifjes gebruiken, wat is dit
Waarom niet een paar kilo aardappelen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:15 schreef Braddie het volgende:
Kun jij Braddie en mij eens leren hoe je staand slaapt?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Waarom niet een paar kilo aardappelen?
Thuisbezorgd is toch veel handigerquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Waarom niet een paar kilo aardappelen?
En sneller natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:50 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is toch veel handiger
jaman, halve topic leegquote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:03 schreef chroestjov het volgende:
Zo te zien, zijn er weer aardig wat posts op de trein gezet.
indrukwekkende filmquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:45 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, kan jij hier ook eens een cover van maken? Ik wil jouw interpretatie wel eens horen.
Het is één van mijn favoriete films.quote:
Top man, kan ik zo nog effe wat bier en sjimpies inslaanquote:
Dit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:13 schreef Leonos het volgende:
Avond alleen thuis. Bier en bitterballen staan klaar. Let's go bradgod!
stoned brad beste bradquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou braddie zo graag eens een joint willen zien roken op de stream he
Goed plan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Start anders een poll; bij 100 ja's moet de Brad een jointje roken op de stream.
Of van te voren. Geen probleemquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Brad is #fitboyquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij heeft geen geld voor die onzin. Als 100 mensen 1 euro doneren zou hij het wel doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Start anders een poll; bij 100 ja's moet de Brad een jointje roken op de stream.
gelukkig kan je binnenkort gaan werken en zo gaan sparen voor een nieuwe.quote:
stinkhoerquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:57 schreef isax het volgende:
[..]
gelukkig kan je binnenkort gaan werken en zo gaan sparen voor een nieuwe.
dat geschooi slaat nergens op.
Ondanks dat je stinkhoer etc naar je kop kreeg... je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:57 schreef isax het volgende:
[..]
Brad verwijdert zijn kanaal als hij vanavond niet minstens 25 euro krijgt of minstens 2 pizza's of vergelijkbare maaltijden.quote:
Isax is een stinkhoer die de tyfus moet krijgen en ze moet oprotten uit zijn topic hoorde ik laatst.quote:
Is dit echt?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Brad verwijdert zijn kanaal als hij vanavond niet minstens 25 euro krijgt of minstens 2 pizza's of vergelijkbare maaltijden.
quote:
Zo dan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:08 schreef isax het volgende:
beter een stinkhoer dan iemand die leeft van belastingcenten en dan ook nog eens schooit bij volk dat hard werkt voor hun centen btw.
Gastquote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:16 schreef Braddie het volgende:
Ja ingolstadt, maar dat gezeik om die paypal rekening en donaties en uitkering ben ik nou wel zat. En het is ook telkens dezelfde die het aankaart, of je accepteert dat het nou eenmaal zo loopt, of je rot op.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:57 schreef isax het volgende:
[..]
Oh toch jammer dat ik dat dan weer gemist heb.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Isax is een stinkhoer die de tyfus moet krijgen en ze moet oprotten uit zijn topic hoorde ik laatst.
Helaas helaas.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh toch jammer dat ik dat dan weer gemist heb.
Zit in de trein op Discord met Moner, Crack_ en Gloorbek
Waarschijnlijk. Zit net even terug te kijken wat er nu precies gebeurd is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Je had 'm al kunnen hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:41 schreef Braddie het volgende:
Nee, heeft niets te maken met de opmerkingen van Isax, na die opmerking ben ik gewoon lekker gaan speulen. Het probleem is gewoon die keyboardjes die ik heb, haal daar gewoon echt geen voldoening uit
Een toekomst in het ambtenarenbestaan is hem letterlijk en figuurlijk op het lijf geschreven.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:34 schreef chroestjov het volgende:
Wereldkampioen in financieel wanbeleid.
Waar is je Tyros dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:41 schreef Braddie het volgende:
Nee, heeft niets te maken met de opmerkingen van Isax, na die opmerking ben ik gewoon lekker gaan speulen. Het probleem is gewoon die keyboardjes die ik heb, haal daar gewoon echt geen voldoening uit
Brad eet pizzaquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:47 schreef DoubleDip het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste drie topics? Geen zin om alles terug te lezen.
Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebtquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dat is wel onhandig als hij daarmee meer donatienummers had kunnen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |