De rest van de band wil niet.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:42 schreef butz0rs het volgende:
Waarom streamed hij de repetitie niet?
Ik krijg afkickverschijnselen
Brad vecht terug!quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:47 schreef ambertje90 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ng-onbereikbaar.html
Ddos aanval op thuisbezorgd?
Ja man, de Maas in Limburg is zo'n beetje het eerste wat overstroomtquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:07 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt is het wel een feit dat als de dijken breken, dat heel Nederland vlucht naar Limburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:58 schreef Rectum het volgende:
Heeft de Brolo ook al problemen met het raammechanisme?Gaat dicht tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:58 schreef Rectum het volgende:
Heeft de Brolo ook al problemen met het raammechanisme?Ik dacht dat z'n hoofd er tussen zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omhoog houden met ducttapequote:Op donderdag 29 juni 2017 22:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wasknijper ertussen wanneer ie naar beneden zakt.
Heb heel de nacht in tranen gezetenquote:Op donderdag 29 juni 2017 21:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Azpi, sorry voor gisteren, ik was in de war met een andere user
Heb m'n dm-box even doorgespit.
Is een klein autootje met een klein stuurtje dus lijkt maar zo!quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:45 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Vooral als hij zit merk je hoe ziek groot zijn buik eigenlijk is
Sorryquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb heel de nacht in tranen gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |