Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:29 schreef EDMAN- het volgende:
Schandalig! Toch doe ik het ook, fout, klopt.
Lange ritten, verveling, sociale stress, niet beseffen dat je eigenlijk gevaarlijk bezig bent enz.quote:
Waarom wacht je niet tot je thuis bent. Hoor je tot dezelfde categorie rokers die met een klein spleetje raam zitten te paffen in de auto (ik heb medelijden met de koper daarna).quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Lange ritten, verveling, sociale stress, niet beseffen dat je eigenlijk gevaarlijk bezig bent enz.
Probeer het wel in de file te doen
Nee ik zet het raam helemaal open.quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:35 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet tot je thuis bent. Hoor je tot dezelfde categorie rokers die met een klein spleetje raam zitten te paffen in de auto (ik heb medelijden met de koper daarna).
Dan denk ik ook, je bent niet goed snik man, je hele auto gaat er naar meuren.
Wat is er toch met dat appen?
(Ik heb trouwens zelf geen mobiel).
Ik typ alleen blind op een PC keyboard. Maar het ging eigenlijk om mensen die op hun mobiel zitten in het verkeer en niet alleen om mensen die whatsappen in het verkeer.quote:
Geen mobiel in 2017? Hoe kun je dan bellen in een noodgeval?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:35 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet tot je thuis bent. Hoor je tot dezelfde categorie rokers die met een klein spleetje raam zitten te paffen in de auto (ik heb medelijden met de koper daarna).
Dan denk ik ook, je bent niet goed snik man, je hele auto gaat er naar meuren.
Wat is er toch met dat appen?
(Ik heb trouwens zelf geen mobiel).
quote:Op donderdag 29 juni 2017 11:36 schreef Firewarrior het volgende:
Ik zie de laatste jaren veel mensen die op de fiets of zelfs in de auto niet voor zich kijken om naar het verkeer te kijken maar in plaats daarvan bezig zijn met "zeer belangrijke zaken" op hun mobiele telefoon. Dit kan ongelukken veroorzaken. Dat mensen op de fiets aangereden worden doordat ze zo dom zijn om in het verkeer te appen kan ik nog mee leven, maar als mensen zelf een ongeluk veroorzaken omdat hun smartphone verslaving kennelijk belangrijker is dan de veiligheid van de medemens (en hunzelf) is dat wel echt een probleem.
Wat mij betreft mogen ze een wet invoeren die appen en bellen in het verkeer verbied. Zolang je maar wel bij stoplichten en als voetganger nog mag appen.
Klacht: Mensen die appen of bellen in het verkeer ipv op te letten.
Ik snap je post niet zo goed. Is dit een ironische opmerking?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 08:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer dan terechte klacht. Mogen zij van mij keihard tegenop treden en beboeten met minimaal ¤200,- per overtreding.
Vraag me af hoe ''belangrijk'' die zaken nog belangrijk zijn als ze in de kist liggen, of een ander daar in hebben gestopt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 11:36 schreef Firewarrior het volgende:
Ik zie de laatste jaren veel mensen die op de fiets of zelfs in de auto niet voor zich kijken om naar het verkeer te kijken maar in plaats daarvan bezig zijn met "zeer belangrijke zaken" op hun mobiele telefoon. Dit kan ongelukken veroorzaken.
Ach, hoeveel mensen eindigen er nou daadwerkelijk daardoor in de kist. Alleen de domme koeien die appen wanneer het eigenlijk niet kan/slim isquote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:02 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ''belangrijk'' die zaken nog belangrijk zijn als ze in de kist liggen, of een ander daar in hebben gestopt.
Of diegenen die ze dan aanrijden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ach, hoeveel mensen eindigen er nou daadwerkelijk daardoor in de kist. Alleen de domme koeien die appen wanneer het eigenlijk niet kan/slim is
Sommigen verdienen dat ook. Als ik zie hoe blind sommigen vertrouwen op een zebrapad of haaientandenquote:
Dan zijn ze niet belangrijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:02 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ''belangrijk'' die zaken nog belangrijk zijn als ze in de kist liggen, of een ander daar in hebben gestopt.
Kun je beter omdraaien, scheelt meer ellende.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik zie hoe blind sommigen vertrouwen op een zebrapad of haaientanden
De verkeersregels gelden nog steeds. Ook als je appt in het verkeer.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 13:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sommigen verdienen dat ook. Als ik zie hoe blind sommigen vertrouwen op een zebrapad of haaientanden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |