Ik had je toch al een keer gebeld om je te troostenquote:Op donderdag 29 juni 2017 12:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja was tof manStelt toch je beeld van een aantal users bij als je er een stem achter hoort!
Wat voor beeld heb je nodig? Ik heb een zachte Gquote:Op donderdag 29 juni 2017 12:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja was tof manStelt toch je beeld van een aantal users bij als je er een stem achter hoort!
Ik jat al je gewichtquote:Op donderdag 29 juni 2017 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JE KUNT NU STOPPEN OF IK JAT AL JE KUIFGEL
Ja klopt jonge, maar dat was +- 5 minuten en 1 op 1quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had je toch al een keer gebeld om je te troosten
dat is toch juist heel eerlijk en intiem danquote:Op donderdag 29 juni 2017 12:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt jonge, maar dat was +- 5 minuten en 1 op 1
Crip en Buurtzwaan hebben ook een zachte G, of naja.. Meer een stille Gquote:Op donderdag 29 juni 2017 12:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je nodig? Ik heb een zachte GDaar word ik altijd om gepest door mensen uit jou regio, terwijl ze zelf ook niet te verstaan zijn
Skype bedoel je?quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Crip en Buurtzwaan hebben ook een zachte G, of naja.. Meer een stille G
Maar zonder grappen Diqiu, kom er vanavond ook bij
Je weet het toch, Limburgers zijn van die rustige mensen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Crip en Buurtzwaan hebben ook een zachte G, of naja.. Meer een stille G
Maar zonder grappen Diqiu, kom er vanavond ook bij
Dat is absoluut waar jaquote:Op donderdag 29 juni 2017 12:58 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Je weet het toch, Limburgers zijn van die rustige mensen.
Ik zal even kijken, moet morgen weer vroeg op.quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben jij er vanavond bij?
Ben er zelf pas vanaf half 12, want moet repeteren
Ja, met de tv in slaap gevallen denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2017 12:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heeft Mono nog op de bank geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |