quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:32 schreef Braddie het volgende:
En ik heb dat donatiegeld teruggestort vanuit mijn eigen rekening om het aan te vullen tot wat het was, in de stream excuses gemaakt, meer kan ik niet doen, want het is al gebeurd. Het was niet eerlijk van mij om 30 euro te gebruiken voor wat anders, maar dat is nu al gebeurd.
nou daar is het dus al.. vorige maand lekker thuisbezorgd via paypal blijven bestellen.. nu de afrekening krijgen en gelijk in de problemen komen, en dan maar het donatiegeld gebruiken om rond te komen > indirect dus pizza's van gekochtquote:Op donderdag 29 juni 2017 07:50 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Bradministratie:
Je had 83, en hebt dat naar je normale rekening omgezet. Of dat helemaal is geweest of de helft is onduidelijk, vanwege tegenstrijdige berichten. Laten we uitgaan van de helft. Dan zou er nog ~40 euro op de spaar staan.
Gisternacht voor het bedelen had je 72,05¤ op je normale rekening, en stond je 17,85 in de min op paypal. Totaalsaldo inclusief spaar was 87 euro.
Dus ik kom op een saldo van 32.80 op de spaarrekening, en dat is minder dan de donaties, dus ik trek het aanvullen serieus in twijfel, of je hebt het wel allemaal overgeboekt en de donaties deels aangevuld tot 32.
Waarom meldt jij bij ongeveer elke post dat je aan het werk bent of moet werken? Lijkt haast wel een obsessie voor je...quote:
Hij heeft nog twee weken om zijn ritme om te gooien dus dat gaat helemaal goedkomen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:10 schreef Duveldrinker het volgende:
He Gebraad,
Hoe is het met je ritme?
Voorlopig al 2 dagen van weggegooidquote:Op donderdag 29 juni 2017 08:13 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij heeft nog twee weken om zijn ritme om te gooien dus dat gaat helemaal goedkomen.
Om Brad te motiverenquote:Op donderdag 29 juni 2017 08:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waarom meldt jij bij ongeveer elke post dat je aan het werk bent of moet werken? Lijkt haast wel een obsessie voor je...
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 29 juni 2017 07:58 schreef Max-Westerman het volgende:
RIP YouTube livestreams?
Nu alles oo Skype?
Acht de kans klein dat ons zonnestraaltje nu al onder de levenden isquote:Op donderdag 29 juni 2017 08:10 schreef Duveldrinker het volgende:
He Gebraad,
Hoe is het met je ritme?
Hadden we maar een 24/7 livestreamquote:Op donderdag 29 juni 2017 08:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Acht de kans klein dat ons zonnestraaltje nu al onder de levenden is
Dat zie ik Braddie nog wel doen als stunt zo vlak voordat hij zich weer bij de werkende populatie vervoegt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hadden we maar een 24/7 livestream
Hij zat om 3 uur nog in de chat.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Acht de kans klein dat ons zonnestraaltje nu al onder de levenden is
En hij begon al ergens in de middag met streamen. Hij heeft gister een werkdag gemaakt waar je bang van wordtquote:
Was leuk hoor. Vond het echt gezellig. Kon ook geen afscheid nemen van de hele reutemeteut.quote:Op donderdag 29 juni 2017 09:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En hij begon al ergens in de middag met streamen. Hij heeft gister een werkdag gemaakt waar je bang van wordt
Bradley heeft zitten schaterlachen bij het levenquote:Op donderdag 29 juni 2017 09:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was leuk hoor. Vond het echt gezellig. Kon ook geen afscheid nemen van de hele reutemeteut.
Ik heb echt alles laten stagneren gisteravondquote:Op donderdag 29 juni 2017 09:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bradley heeft zitten schaterlachen bij het leven. Kon alleen weinig inbrengen daar ik weinig weet van vroegere gebeurtenissen in sc
Je weet dat shit real is als je de installatie van je nieuwe playstation ervoor uitsteltquote:Op donderdag 29 juni 2017 09:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt alles laten stagneren gisteravondwilde van alles doen en mijn huis is nu een troep omdat ik alles halverwege heb laten liggen
Mijn internet is zo snel in mijn nieuwe appartement dat ik iets van 7 games van rond de 50-80 GB heb gedownload in een uurtjequote:Op donderdag 29 juni 2017 09:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je weet dat shit real is als je de installatie van je nieuwe playstation ervoor uitstelt
Oh I stand corrected in my orthopedic shoes.quote:Op donderdag 29 juni 2017 07:50 schreef ambertje90 het volgende:
Dus ik kom op een saldo van 32.80 op de spaarrekening
hou op we zijn nu vrienden met braddiequote:Op donderdag 29 juni 2017 09:19 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Oh I stand corrected in my orthopedic shoes.
In de stream van gisteren heb je mij blijkbaar geantwoord. (sorry, was even andere dingen doen):
Dus hoe zit dat nou met die bewering dat je de donaties had aangevuld? Leugentje om goodwill?
Dat is wel sick. Ik koop gewoon games als ik iets wil hebben omdat het downloaden mij te lang duurtquote:Op donderdag 29 juni 2017 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn internet is zo snel in mijn nieuwe appartement dat ik iets van 7 games van rond de 50-80 GB heb gedownload in een uurtje
Hoop niet dat je er wakker van ligt 's nachts zeg.quote:Op donderdag 29 juni 2017 09:19 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Oh I stand corrected in my orthopedic shoes.
In de stream van gisteren heb je mij blijkbaar geantwoord. (sorry, was even andere dingen doen):
Dus hoe zit dat nou met die bewering dat je de donaties had aangevuld? Leugentje om goodwill?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |