Waar ga je eten?quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eten mag ik hopen.
Ik weet het niet, eet niet thuis
Straks weer karig boodschappen doenquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ok dan verhonger je voorlopig nog niet.
Pindakaas is erg voedzaam en niet duur.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Straks weer karig boodschappen doen
Ah, de Discord. Ik zit alleen meestal in een omgeving waar ik niet kan pratenquote:
Maar als je oordopjes hebt kun je wel meeluisterenquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, de Discord. Ik zit alleen meestal in een omgeving waar ik niet kan praten
Heb jij eigenlijk iets van een baan ofzo?quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als je oordopjes hebt kun je wel meeluisteren
Dat is wellicht nog wel te regelenquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als je oordopjes hebt kun je wel meeluisteren
Ja gister gewoon stage en vandaag een presentatiedag geskiptquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk iets van een baan ofzo?
Speciaal voor Braad geskipt?quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gister gewoon stage en vandaag een presentatiedag geskipt
Al zal dat vast niet van al te lange duur zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:54 schreef chroestjov het volgende:
Dit wordt allemaal wel erg gemoedelijk zo.
''ik ga wat doen'' zegt ze.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, meer zodat ik weer eens een goeie nachtrust kreeg
Ja was eerst ff rustig kakken tochquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was eerst ff rustig kakken tochDuurt altijd ff voordat ik in de juiste studiemodus kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |