Jij hebt toch zo'n hele lieve zachte stem?quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:10 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ja, aan het typen ja. Ik kan ook wel stoere praat achter mijn keyboard houden.
Mijn jobcoach zei dat het typische is voor boven de rivierenquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:04 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Zonder gekkigheid, ik moest best wennen aan die directheid. Ik weet niet of dat nou typisch Fok is of gewoon de directheid van mensen boven de rivieren in het algemeen.
Ik werk als een buffel broer dan heb je dat. Rond 12 dan gaan alle lichten uitquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, jij had echt veel moeite om wakker te blijven.
heh?quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neen, dat zei hij al, omdat jij loog ging hij op de bank slapen.
Ik zou dat zeker doen man, was gisteren onverwacht supergezellig en heel laat gewordenquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
volgende keer ben ik er ook wel bij denk ik
Zo ongenuanceerd ligt het niet. Als jij at random de wijsneus gaat uithangen terwijl je net komt kijken wordt dat nergens gewaardeerd hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Mijn jobcoach zei dat het typische is voor boven de rivierenZij zei, dat mijn directheid in Limburg eigenlijk een probleem is.
Terwijl ze boven de rivieren het juist waarderen.
Was toch zo'n slecht idee nog niet hequote:Op donderdag 29 juni 2017 12:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weer in de chat, vind ik een stuk leuker eigenlijk dan livestreamen, veel meer gezelligheid.
Jep, dat klopt. Sommigen dachten voordat ze voor het eerst mijn stem hoorden dat ik een vent was die me voordeed als vrouw op Fok.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo'n hele lieve zachte stem?
Geen slecht idee neequote:Op donderdag 29 juni 2017 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was toch zo'n slecht idee nog niet heWordt er ook eindelijk eens gebruik gemaakt van dat kanaal
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat als het zo is dat je gewoon meer kennis in huis hebt? Bedoel ik heb in de sociale werkplaats gewerkt, die mensen werken daar al 40 jaar en kunnen nog steeds niets!quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo ongenuanceerd ligt het niet. Als jij at random de wijsneus gaat uithangen terwijl je net komt kijken wordt dat nergens gewaardeerd hoor.
ik denk het nog steedsquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:14 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Jep, dat klopt. Sommigen dachten voordat ze voor het eerst mijn stem hoorden dat ik een vent was die me voordeed als vrouw op Fok.
Ja, omdat jij gister zei dat je ging slapen, en een half uur later nog fijntjes zat te posten in WEB, toen ging die op de bank slapen zei die.quote:
Het blijft altijd een kwestie van hoe je het brengt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wat als het zo is dat je gewoon meer kennis in huis hebt? Bedoel ik heb in de sociale werkplaats gewerkt, die mensen werken daar al 40 jaar en kunnen nog steeds niets!
Klonk wel liefquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:14 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Jep, dat klopt. Sommigen dachten voordat ze voor het eerst mijn stem hoorden dat ik een vent was die me voordeed als vrouw op Fok.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij gister zei dat je ging slapen, en een half uur later nog fijntjes zat te posten in WEB, toen ging die op de bank slapen zei die.
Ik wil niet stoken in jullie relatie hoor, maar je mag vanavond eventueel wel bij mij slapen.
hoop het echtquote:Op donderdag 29 juni 2017 13:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |