quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:32 schreef bamibij het volgende:
Started streaming 6 hours ago
is er iemand de volledige 6 uur aan het kijken?
Heb ik gemist. Bang voor de confrontatie met wat hij vannacht tijdens de paypalbedel zelf voorlas over zijn rekeningen?quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:30 schreef Ingolstadt het volgende:
Ene "Koud" moet geen video met cijfers uploaden anders komt Bradge hem opzoeken.
Hij vreet het toch echt zelf op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:15 schreef waj1 het volgende:
Stop met hem te feeden, ik geef hem op dit tempo twee maanden voordat hij niet meer zijn voordeur uitkan
Allebei.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Huh
Hij is op dieet maar besteld wel pizzas, of krijgt hij weer pizzas cadeau?
quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, bemoei me er veel minder mee dan vorige keer. Scheelt wel.
Wut???quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:33 schreef Rectum het volgende:
Als ik met vier betaalde pizza's eindig vind ik het helemaal prima.
Bradley
quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
Salade en choco brad is geleverd. Goede zaak
Ah teruggekeken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:30 schreef Ingolstadt het volgende:
Ene "Koud" moet geen video met cijfers uploaden anders komt Bradge hem opzoeken.
Weet ik veelquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:36 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ah teruggekeken.
"Je zou ermee nokken, pleurislijer"
Heb ik dat gezegd?
Tot nu toe is jouw geheugen een stuk beter dan dat van Bradley, dus denk het niet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:36 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ah teruggekeken.
"Je zou ermee nokken, pleurislijer"
Heb ik dat gezegd?
Rijst met sambalquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Lekker avond eten een Chocolate bread met salade, neem dan gewoon een pizza of kook eens wat fatsoenlijks te vreten.
hahahahahahahah godverdomme het wordt met de dag triester met dat jongquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft geen geld en ging bedelen om bestellingen. En nu heeft hij chocobread en salade.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
De bovenste quote is de vermaakte user, de onderste quote is de vermoeide mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |