Zou ik voor doneren!!!quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:07 schreef Geerd het volgende:
Braddie al een keer gefapt tijdens live stream ?
oh je las het verkeerd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:20 schreef Braddie het volgende:
Ik durf genoeg, weten jullie uit mijn verleden wel
Punt is, ik vind een hoop dingen prima, maar roepen dat ik zwakbegaafd ben is daar niet een van.
whehe deze editquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:16 schreef isax het volgende:
je bent toch ook hoog begaafd als je gaat omroepen welke pizza's je wilt terwijl je 2 dagen geleden zat te janken
Wat is record? Op dat slapen laatst na want vind streamen terwijl je slaapt niet echt tellen.quote:
In een getypte reactie gaat het toch niet op dat het er zomaar uitfloept?quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:21 schreef Braddie het volgende:
Ik ben ook tegen schelden met kanker, maar wat er in zit gaat er met heel veel moeite uit.
Hou er totaal niet van dat gescheld met kanker, maar doe het al zo lang dat het lastig is om dat woord helemaal uit m`n systeem te gooien, en dan floept het er uit, zeker bij dit soort berichtjes die ik leesBen ik niet van gediend.
Langer gestreamed dus al vandaag dan dat je dit jaar gewerkt hebtquote:
Schelden met kanker, terwijl je het eigenlijk niet wilt noem ik zwakbegaafd. Geen controle over je eigen gedragquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:20 schreef Braddie het volgende:
Ik durf genoeg, weten jullie uit mijn verleden wel
Punt is, ik vind een hoop dingen prima, maar roepen dat ik zwakbegaafd ben is daar niet een van.
6 geloof ikquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is record? Op dat slapen laatst na want vind streamen terwijl je slaapt niet echt tellen.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Langer gestreamed dus al vandaag dan dat je dit jaar gewerkt hebt![]()
DIEP RESPECT!!!!!!!![]()
_O
Uur of 8 moet lukken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:22 schreef LurkJeRot het volgende:
Ga je voor de marathonstream brad? Ben nog steeds niet thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |