Wat ligt er op de grond.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het is zo koud dat ik serieus een deken nodig heb.
[ afbeelding ]
Bedoel die witte puntjes..wat zijn dat?quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tapijt? Of bedoel je wat anders?
Een filter. Logisch toch.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bedoel die witte puntjes..wat zijn dat?
Filter. 😀quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bedoel die witte puntjes..wat zijn dat?
Tamam abiquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je niet tevreden bent met mijn antwoord. Dat kan, maar ik hoop dat je verwachtingen in de toekomst realistischer zijn, want er is een grote kans aanwezig dat ik mij in het vervolg net zo zal blijven gedragen.
Ik doe dua voor je broer. Inshallah zal je extra 120k op je bankrekeningquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:16 schreef xaban06 het volgende:
Oha, een huis in Marokko/Turkije eisen van je toekomstige man. Even een huis in Turkije kopen kost mij zo 80-120k. Hoe moet ik dat betalen, naast mijn hypotheek in Nederland?
Ik ben al getrouwdquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik doe dua voor je broer. Inshallah zal je extra 120k op je bankrekening
Slaat idd nergens op..quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:16 schreef xaban06 het volgende:
Oha, een huis in Marokko/Turkije eisen van je toekomstige man. Even een huis in Turkije kopen kost mij zo 80-120k. Hoe moet ik dat betalen, naast mijn hypotheek in Nederland?
En dan zeggen ze dat romantiek dood is.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op..
Zou haar gelijk een flying kick geven als ze zo iets eist
Praatjes.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat romantiek dood is.
Zoals?quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Praatjes.
Al denk ik dat het voor de gemiddelde man best lastig is dat vrouwen tegenwoordig geen man meer nodig hebben voor veel zaken.
We moeten het levend houdenquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat romantiek dood is.
Als de lira waarde blijft verliezen kunnen de vrouwen straks ook zelf een huis in TR kopen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |