Heb ook niet de hele stream opgelet maar bij de bestelmomenten deed hij tijdelijk even de stream uit om het af te handelen met de bezorger, om de daarna weer te gaan streamen. Na de eerste bestelling het op die manier te hebben gedaan voelde hij zich helemaal het mannetje en ging hij stoer zitten doen, je kent het wel. Lekkere chick Eva in de livechat bleek gewoon een kerel te zijn, en op het laatst kreeg hij het aan de stok met Remmert omdat hij zou hebben beloofd te stoppen met streamen na de eerste bestelling, deed hij niet (was nergens voor nodig naar mijn mening) maar na er tachtig keer op aangedrongen te hebben trok Bradge toch de stekker eruit.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 4 u weg geweest. Kun je de stream ff samenvatten?
Wanneer heeft braddie mij uitgescholden?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Tss en dan wel huilen als braddie je uitscheldt.
Eva een kerel hoe zijnzd daar achter gekomen?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:10 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Heb ook niet de hele stream opgelet maar bij de bestelmomenten deed hij tijdelijk even de stream uit om het af te handelen met de bezorger, om de daarna weer te gaan streamen. Na de eerste bestelling het op die manier te hebben gedaan voelde hij zich helemaal het mannetje en ging hij stoer zitten doen, je kent het wel. Lekkere chick Eva in de livechat bleek gewoon een kerel te zijn, en op het laatst kreeg hij het aan de stok met Remmert omdat hij zou hebben beloofd te stoppen met streamen na de eerste bestelling, deed hij niet (was nergens voor nodig naar mijn mening) maar na er tachtig keer op aangedrongen te hebben trok Bradge toch de stekker eruit.
Dat is ongeveer wat ik ervan heb meegekregen.
ik heb het hier alemaal onder controlequote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:21 schreef Moira. het volgende:
Kinderachtige fitties en stokerij verwijderd & genote. Jullie mogen blij zijn dat deze reeks überhaupt nog open blijft, doe er dan ook een beetje moeite voor om dat zo te houden.
Ik wil ook een keer gewoon een avond weg kunnen zonder dat mijn kleuterschool gelijk in de hens vliegt
Was praktisch de hele avond al wegquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:24 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ik heb het hier alemaal onder controle
je kunt rustig even weg
Dus niet zo he. Die kerel wordt soms ook op absurde wijze uitgelokt door mensen die weten dat hij daar makkelijk in mee gaat. Beiden is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:24 schreef mtchel112 het volgende:
Bradley die persoonlijke informatie doorlult omdat hij op z'n tenen is getrapt![]()
Wat een mafkees zeg
Inderdaad, net nog een paar gülenisten die verdeeldheid probeerden te zaaien in elkaar getrapt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:24 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ik heb het hier alemaal onder controle
je kunt rustig even weg
lolquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:21 schreef Moira. het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat deze reeks überhaupt nog open blijft
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Inderdaad, net nog een paar gülenisten die verdeeldheid probeerden te zaaien in elkaar getrapt.
Als je zelf hebt ondervonden hoe kit het is dat mensen op internet jouw privé dongen weten dan ga je dat toch zeker zelf ook niet veroorzaken?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus niet zo he. Die kerel wordt soms ook op absurde wijze uitgelokt door mensen die weten dat hij daar makkelijk in mee gaat. Beiden is niet de bedoeling.
Van wie lult hij dat door? Mapima?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:24 schreef mtchel112 het volgende:
Bradley die persoonlijke informatie doorlult omdat hij op z'n tenen is getrapt![]()
Wat een mafkees zeg
Van wie deze keer?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:24 schreef mtchel112 het volgende:
Wat een mafkees zeg
geil. Zou dr wel doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik heb nu potverdorie Mapima die mij op Facebook contacteer
MamaMoira moet weer alle oplossenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:21 schreef Moira. het volgende:
Kinderachtige fitties en stokerij verwijderd & genote. Jullie mogen blij zijn dat deze reeks überhaupt nog open blijft, doe er dan ook een beetje moeite voor om dat zo te houden.
Ik wil ook een keer gewoon een avond weg kunnen zonder dat mijn kleuterschool gelijk in de hens vliegt
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik heb nu potverdorie Mapima die mij op Facebook contacteer
Ja, zo ken ik hem wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:32 schreef bamibij het volgende:
[..]
Raar dat hij dat doet. Hij ziet de gevolgen en gunt dat anderen blijkbaar?
Op zich ben ik verbaasd dat jullie/jij het nog toelaten/toelaat na die flopshow in KLB.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:21 schreef Moira. het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat deze reeks überhaupt nog open blijft
Ja echt! Maar met alle respect, ik weet niet echt wie dat is en hoe of wat. Ze zal dus vast meer mensen contacteren.quote:
incest wincestquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:35 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is de relatie tussen mapima en braad dan
Die flopshow in KLB was pas na de eerdere flopshow hier in WEB he? We've all been here before.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Op zich ben ik verbaasd dat jullie/jij het nog toelaten/toelaat na die flopshow in KLB.
Is het nu eigenlijk mora (als in de frituresnacks), of mojra? Of nog anders?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die flopshow in KLB was pas na de eerdere flopshow hier in WEB he? We've all been here before.
Leuk dat jij Braddies persoonlijke mod bent van z'n eigen subforum wat toevallig WEB heetquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die flopshow in KLB was pas na de eerdere flopshow hier in WEB he? We've all been here before.
Nee gewoon mojra, moira, zoals je 't schrijftquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is het nu eigenlijk mora (als in de frituresnacks), of mojra? Of nog anders?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk dat jij Braddies persoonlijke mod bent van z'n eigen subforum wat toevallig WEB heet
Ach welnee, als je 30 seconden googled op mijn naam zie je mijn Facebook en dus mijn naam en woonplaats.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:41 schreef Buurtzwaan het volgende:
Nu niet voor het een of het ander Braddie, maar jij vindt het vervelend dat mensen aan de haal gaan met je adres en nu doe je hetzelfde bij dique-long. Beide zijn jullie makkelijk qua NAW terug te vinden en iemand die zich stierlijk verveeld kan jullie allebei trollen naar hartenlust. Het is nogal redelijk hypocriet om boos te worden dat mensen zo aan de haal met jouw persoonlijke gegevens gaan, maar vervolgens gooi je alle NAW gegevens van Dique-long via jouw live-stream.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef Braddie het volgende:
En dat heb je van iedereen zo te pakken.
Haha.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef Braddie het volgende:
En dat heb je van iedereen zo te pakken.
Nee. Gewoon geen kinderachtige fitties en gestook etc.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Zo, klaar met werken.
Dusehh we mogen nu alleen nog maar de reet likken van Braddie en geen kritiek meer hebben?
Oh, ja ik weet niet wat je hebt geveegd natuurlijk, ben net thuis.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee. Gewoon geen kinderachtige fitties en gestook etc.
Welke fitties heb ik gemist?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee. Gewoon geen kinderachtige fitties en gestook etc.
Ik had anders nooit geraden hoe Diqiu-Long heette, en jij vertelt mooi de voor en achternaam en waar zijn adres en telefoonnummer staat.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach welnee, als je 30 seconden googled op mijn naam zie je mijn Facebook en dus mijn naam en woonplaats.
Doe je dat bij Diqiue, dan zie je ook zijn naam en woonplaats, meer is er niet te vinden, dat is algemene info. En dat heb je van iedereen zo te pakken.
Jij snapt het echt niet hè. Een ding weet ik wel, als mensen hier zo met elkaars privacy omgaan, kom ik niet meer naar die meet. Het is gewoon ontzettend sneu om iemand zijn accountnaam aan zijn NAW te linken. In tegenstelling tot jou til ik wel zwaar aan mijn privacy en als mensen zoals jij in een boze bui maar alles in een stream naar buiten gooien, dan hoeft een meet voor mij niet. Wat gebeurt er zo dadelijk als ik iets zeg wat jou niet zint: Ja en by the way, Buurtzwaan die in straat polder woont, wat een naar wijf. Nee, dankjewel.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach welnee, als je 30 seconden googled op mijn naam zie je mijn Facebook en dus mijn naam en woonplaats.
Doe je dat bij Diqiue, dan zie je ook zijn naam en woonplaats, meer is er niet te vinden, dat is algemene info. En dat heb je van iedereen zo te pakken.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik had anders nooit geraden hoe Diqiu-Long heette, en jij vertelt mooi de voor en achternaam en waar zijn adres en telefoonnummer staat.
Net een klein kind ben jij
Waarom moet die meet er nou weer telkens onder lijdenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:54 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hè. Een ding weet ik wel, als mensen hier zo met elkaars privacy omgaan, kom ik niet meer naar die meet. Het is gewoon ontzettend sneu om iemand zijn accountnaam aan zijn NAW te linken. In tegenstelling tot jou til ik wel zwaar aan mijn privacy en als mensen zoals jij in een boze bui maar alles in een stream naar buiten gooien, dan hoeft een meet voor mij niet. Wat gebeurt er zo dadelijk als ik iets zeg wat jou niet zint: Ja en by the way, Buurtzwaan die in straat polder woont, wat een naar wijf. Nee, dankjewel.
Wowquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:58 schreef missgelukt het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2383920/8/25
zo de concurrentie ook al uitgeschakeld zie ik
Ik weet in iedere geval wel dat ik niet naar een meeting kom die opgezet is door een persoon die mij al meermaals bedreigd heeft, en nu blijkbaar mijn NAW gegevens in een live stream even openbaar maakt. Dat zijn onacceptabel grenzen die meneer overschrijd, want ik maak ja ook niet zijn adres openbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom moet die meet er nou weer telkens onder lijden
Die meet heeft helemaal geen kut met al deze privégekutshit te makenBraddie komt misschien wel helemaal niet. En IRL hebben mensen gewoon fatsoensnormen, worden geen foto's gemaakt, geen namen op FOK! gepost, etc etc.
Het is hooguit een verbeteraar van de sfeer.
Wat super irritant dat gedoe vanuit het Braddietopic ineens een halve WEB-meet moet verneuken
Hij is niet opgezet door Braddie, hij heeft gewoon dat topic geopend omdat ik niet thuis wasquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik weet in iedere geval wel dat ik niet naar een meeting kom die opgezet is door een persoon die mij al meermaals bedreigd heeft, en nu blijkbaar mijn NAW gegevens in een live stream even openbaar maakt. Dat zijn onacceptabel grenzen die meneer overschrijd, want ik maak ja ook niet zijn adres openbaar.
Ja sorry, maar ik ga niet het risico nemen dat wanneer ik met de auto komt: dat die gast even aan mijn auto gaat lopen kutten, eerst waren het mij banden en nu wilde hij de auto weg slepen....quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is niet opgezet door Braddie, hij heeft gewoon dat topic geopend omdat ik niet thuis was![]()
![]()
Gast doe normaal man, natuurlijk ga ik niet aan je auto lopen rommelen, denk je dat ik daar het lef voor hebquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik ga niet het risico nemen dat wanneer ik met de auto komt: dat die gast even aan mijn auto gaat lopen kutten, eerst waren het mij banden en nu wilde hij de auto weg slepen....
Sorry Moiraquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom moet die meet er nou weer telkens onder lijden
Die meet heeft helemaal geen kut met al deze privégekutshit te makenBraddie komt misschien wel helemaal niet. En IRL hebben mensen gewoon fatsoensnormen, worden geen foto's gemaakt, geen namen op FOK! gepost, etc etc.
Het is hooguit een verbeteraar van de sfeer.
Wat super irritant dat gedoe vanuit het Braddietopic ineens een halve WEB-meet moet verneuken
Voor de liefhebbers. Het is deze:quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik ga niet het risico nemen dat wanneer ik met de auto komt: dat die gast even aan mijn auto gaat lopen kutten, eerst waren het mij banden en nu wilde hij de auto weg slepen....
net zo gezellig als bij Ad?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast doe normaal man, natuurlijk ga ik niet aan je auto lopen rommelen, denk je dat ik daar het lef voor heb
Ik loop op internet te zeiken tegen je, doe je ook tegen mij, maar weet jij veel.. Straks is het wel gewoon gezellig.
Waarom zit jij dan mij NAW gegevens wat openbaar te maken? Ik heb jou adres ook, daar heb ik zelfs een screenshot van. Maar denk je echt dat ik dan vervolgens jou adres met andere ga delen, wetende dat jij dagenlang allemaal onbetaalde maaltijden van Thuisbezorgd beleverd krijg?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast doe normaal man, natuurlijk ga ik niet aan je auto lopen rommelen, denk je dat ik daar het lef voor heb
Ik loop op internet te zeiken tegen je, doe je ook tegen mij, maar weet jij veel.. Straks is het wel gewoon gezellig
quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers. Het is deze:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de opheldering! Dan heb je niet mijn NAW openbaar gemaakt, want dat staat voor naam, adres en woonplaatsquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:18 schreef Braddie het volgende:
Ik heb je naam geroepen, welke overigens gewoon te vinden is op YouTube bij een van jouw zelfgemaakte filmpjes over nat scheren.
En je woonplaats, welke staat in een van je blogs over natscheren. Dus die info staat gewoon online.
Naam + Woonplaats interesseert mij ook niet zo veel, het is erger als ze ook écht andere dingen online gaan gooien zoals een adres in mijn geval. En dat zou ik bij niemand anders durven te doen. Zelfs bij jou niet man
Hij komt waarschijnlijk überhaupt nietquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Is het ook, maar heeft niets met de meet te makenquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:12 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Sorry MoiraDaar heb je wel gelijk in, maar ik vind het nogal een naaistreek om met NAWs te gaan gooien. Dat gaat net zoals de bestellingen een stap te ver.
Niet om lullig te doen, maar op basis van die informatie heb ik je adres gevonden en daar hoefde ik niet veel moeite voor te doen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering! Dan heb je niet mijn NAW openbaar gemaakt, want dat staat voor naam, adres en woonplaatsEn ja mijn naam is geen geheim inderdaad
Waarom zou Mapima jou op Facebook contacten dan?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom Mamipa mij plotseling op Facebook contacteerde, maar dat vond ik persoonlijk best eng hoor. Oh die had ook geen foto op haar Facebook
Ja omdat jij natuurlijk in die live-stream mij echte naam even noemde!quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou Mapima jou op Facebook contacten dan?
Braddie mag blij zijn als de term ''knul'' wordt gebezigd, want op basis van zijn korte beentjes zijn de termen ''dwerg'' en ''hobbit'' een stuk passender.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:07 schreef isax het volgende:
jongens noem braddie geen knul want dan hedde gij een ban.
Maar die staat toch overal te vindenquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja omdat jij natuurlijk in die live-stream mij echte naam even noemde!
Ja duh, maar die Mamipa contacteert mij precies op het moment dat Braddie blijkbaar mijn echte naam noemde. Anders had ze heel wat meer moeite moeten doen, want ik link in mijn signature niet meer naar mijn eigen website.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:35 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Maar die staat toch overal te vindenIn tegenstelling tot Braddie zijn woonadres?
Braddie heeft qua privacy gewoon een zaak als hij er achter komt wie het is. Jij niet jongen.
gek ook dat het relatief rustig was tot het moment van een bepaalt iemands terugkeerquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:31 schreef Braddie het volgende:
Godver wat sneu voor Ad
Stelletje klereleijers ook, laat die man lekker streamen.. Hoe achterlijk triest ben je als je een man van bijna 60 zo gaat lopen treiteren
Politiequote:Op woensdag 28 juni 2017 00:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Huh wat was er met Ad aan de hand? Ik kijk zijn video's niet, dus lees dat allemaal alleen hier. Maar politie, huh?
Politie was niet om ad te pesten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Politie![]()
![]()
Man man man die sneuheid gaat wel erg ver.
Wat was er dan? Is er iemand die gekeken heeft enzo? Ik las ook alleen maar wat hier gezegd werd.quote:
Dat uberhaupt de politie erbij betrokken wordt om welke reden dan ook vind ik vrij triest.quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:40 schreef chroestjov het volgende:
Als dit zo doorgaat, ziet WEB er over een paar dagen zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, Grozny.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:40 schreef chroestjov het volgende:
Als dit zo doorgaat, ziet WEB er over een paar dagen zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ad is een onderdeel van de Brad-stream.quote:
Nouja, laat ik het zo stellen. De politie heeft hem nu gezegd wat hij moet doen. En daar luistert hij wel na, hij neemt hun wel serieus.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat uberhaupt de politie erbij betrokken wordt om welke reden dan ook vind ik vrij triest.
goh, echt.......quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:47 schreef Braddie het volgende:
Heeft niets met digibeet te maken man.
Zelfs als je digibeet bent dan heb je alsnog wel verstand om dit soort dingen te ontwijken?... Ja dat komt van mij af, het is zo triest.. Man is bijna 60, chronisch depressief, begon als simpele foodvlogger, word ontdekt / opgepikt door FOK! en 1,5 maand later moet de politie er aan te pas komen en negeert 'ie alles omtrent nepperds in de chats...
Ik weet het niet hoor, maar hij snapt niet hoe internet werkt en wij zijn er gewoon mee opgegroeid.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:47 schreef Braddie het volgende:
Zelfs als je digibeet bent dan heb je alsnog wel verstand om dit soort dingen te ontwijken?... Ja dat komt van mij af, het is zo triest.. Man is bijna 60, chronisch depressief, begon als simpele foodvlogger, word ontdekt / opgepikt door FOK! en 1,5 maand later moet de politie er aan te pas komen en negeert 'ie alles omtrent nepperds in de chats...
en dan zelf niet denken dat je eigen aanwezigheid in Ad zijn streams trekt vervelende mensen aan dus laat je daar jouw bolle hoofd maar niet laat zienquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:47 schreef Braddie het volgende:
De moderators hebben echt bijna iedereen van FOK! daar geblokkeerd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:52 schreef missgelukt het volgende:
[..]
en dan zelf niet denken dat je eigen aanwezigheid in Ad zijn streams trekt vervelende mensen aan dus laat je daar jouw bolle hoofd maar niet laat zien
mooiquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
De moderators hebben echt bijna iedereen van FOK! daar geblokkeerd.
Het trieste is echter, die personen maken een nieuw account aanquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
De moderators hebben echt bijna iedereen van FOK! daar geblokkeerd.
en............quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Mooi"
Maar zelf post je ook op FOK!
1 minuut.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:54 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Het trieste is echter, die personen maken een nieuw account aanTerwijl mij dat echt veel te veel moeite zou zijn, een Google Account aanmaken duurt wel minimaal 5 minuten.
kerel, jij komt alleen maar in dit topic omdat je je verveelt, je weet helemaal niet wat er allemaal speelt. Ad luistert alleen maar naar mensen als de politie, en dan ook alleen als ze bij hem aan de deur komen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Om politie te bellen voor wat internet gepest?
quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Om politie te bellen voor wat internet gepest?
Dat is Ad zijn probleem, die politie heeft wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ad luistert alleen maar naar mensen als de politie, en dan ook alleen als ze bij hem aan de deur komen.
Ik heb 3 minuten met ze aan de telefoon gezeten, en ze begrepen het wonderbaarlijk meteen, dat heeft ook te maken met zijn geschiedenis, ze hoeven zijn naam daar maar in het systeem te typen, en ze weten meteen dat het niet voor jan doedel is.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat is Ad zijn probleem, die politie heeft wel wat beters te doen.
Weet jij wat voor melding er doorgegeven is?quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:01 schreef Braddie het volgende:
Blijkbaar niet... want ze stonden er toch echt
Ik wel, want ik heb namelijk gebeld.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Weet jij wat voor melding er doorgegeven is?
Pesten geloof ik, heb er niet alles van meegekregen, dat heeft fokker89 gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Weet jij wat voor melding er doorgegeven is?
Dat zal niet zomaar zijn dat ie in hun systeem staat.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb 3 minuten met ze aan de telefoon gezeten, en ze begrepen het wonderbaarlijk meteen, dat heeft ook te maken met zijn geschiedenis, ze hoeven zijn naam daar maar in het systeem te typen, en ze weten meteen dat het niet voor jan doedel is.
Ad had al meerdere meldingen gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat zal niet zomaar zijn dat ie in hun systeem staat.
Ja, poederbrieven, ''bebloede'' scheermesjes, mensen aan zijn deur en ga zo maar door.quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:03 schreef chroestjov het volgende:
Maar ik snap het dus echt niet, waarom is de politie gebeld? Hebben er bedreigingen plaatsgevonden?
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat zal niet zomaar zijn dat ie in hun systeem staat.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, poederbrieven, ''bebloede'' scheermesjes, mensen aan zijn deur en ga zo maar door.
Daarnaast heeft Ad een suïcidaal verleden, dus het is puur dat mensen zich zorgen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |