Ik ben 4 u weg geweest. Kun je de stream ff samenvatten?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:00 schreef Ingolstadt het volgende:
Jezus, ben ik een uurtje weg zijn er 7 pagina's bij.
Wat een lulkoek trouwens dat hij moest stoppen met streamen van Remqo na 1 bestelling terwijl Bradley (hoe saai ik het ook vond) die bestelling gewoon op een rationele wijze aanpakte.
Das wel een zware steek onder water richting the bradge.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:02 schreef Remqo het volgende:
Ik doop dit topic om als de 3 laag van Dante's Inferno: Gluttony
[ afbeelding ]
Geelman heb je nieuw nummer?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Brad, maak ff een ragestream over dikke pls!
Nope, maar telefoon heeft lang uitgestaan...quote:
In de 8e laag is ook wel plek voor hemquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Das wel een zware steek onder water richting the bradge.
Neuh.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Brad, maak ff een ragestream over dikke pls!
Tss kan je nooit bereiken man.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nope, maar telefoon heeft lang uitgestaan...
Jewel, je moet hem echt even flink aanpakken nu.quote:
Ja sorry, ik ben niet braddie...quote:
Heb het boek gelezen is veel werk Remqo. Maja ik wil nu echt gewoon met je pils drinken. Heb wel met je te doen. Als die ellende van die mensen om je heen. Je bent te goed van hart man. Maar ik snap het wel had dat ook en als wat met mijn vriendin is ben ik kotsziek.quote:
Np man! Heb een kameraad ex fokker wonen in voorburg misschien eens met zn drieën naar de muur.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet braddie...![]()
Maar we gaan wel ff contacten.
Bedenk alvast een titel.quote:
Bazenidee. Ben daar al te lang niet meer geweest. Kunnen we de FOK! eetkampioenschappen houden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Np man! Heb een kameraad ex fokker wonen in voorburg misschien eens met zn drieën naar de muur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |