Aan een nichtje is dat wel een beetje raar. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:13 schreef Juup© het volgende:
Heerlijk geurende penis zeep(ik heb zo'n pikzeep overigens ooit aan een vriendin van mij gegeven op haar 17e verjaardag, en zij pakte het "kado" uit waar haar gehele preutse familie bij aanwezig was
. Ik heb zelden zo gelachen op een verjaardag
)
[ afbeelding ]
Ieder meisje van 16 is anders. Wat zijn haar hobby's ? Leest ze ? Heeft ze een vriendje etcquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:03 schreef LieverAnoniem98 het volgende:
Beste leden,
Ik zoek nog een leuk/origineel cadeau voor mijn nichtje die 16 jaar wordt. Ik kan wel weer een bon ofzo halen, maar vind dat allemaal niet zo origineel, zeker niet omdat ze nu 16 wordt wat best een bijzondere leeftijd weer is. Het budget is ¤15-20 euro.
Ik kijk heel erg uit naar jullie leuke ideeën! Alvast heel erg bedankt!
Houdt ze van dieren?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:03 schreef LieverAnoniem98 het volgende:
Beste leden,
Ik zoek nog een leuk/origineel cadeau voor mijn nichtje die 16 jaar wordt. Ik kan wel weer een bon ofzo halen, maar vind dat allemaal niet zo origineel, zeker niet omdat ze nu 16 wordt wat best een bijzondere leeftijd weer is. Het budget is ¤15-20 euro.
Ik kijk heel erg uit naar jullie leuke ideeën! Alvast heel erg bedankt!
Godverquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:33 schreef SpecialK het volgende:
Wat willen meisjes van 16? Een pony. Wat kan je kopen voor 20 euro? Een kilotje paardenvlees.
Close enough.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:33 schreef SpecialK het volgende:
Wat willen meisjes van 16? Een pony. Wat kan je kopen voor 20 euro? Een kilotje paardenvlees.
Close enough.
Je vrienden vriendin dacht zeker dat je wou neuken. Of niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:13 schreef Juup© het volgende:
Heerlijk geurende penis zeep(ik heb zo'n pikzeep overigens ooit aan een vriendin van mij gegeven op haar 17e verjaardag, en zij pakte het "kado" uit waar haar gehele preutse familie bij aanwezig was
. Ik heb zelden zo gelachen op een verjaardag
)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |